Gå til innhold

Nå er Jon Arne Riise i media igjen


Gjest pelikanen

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen

Er vel snart stopp for hva han kan grave opp, for å komme i media. Nå er det hans far. Han rakk ikke frem til sykesengen, før far døde. Mor nektet at de skulle dra i begravelse. Er det mulig å være så stygg? Hun var verge for sine sønner som var mindreårig.  Om hun hadde dårlig forhold til sin x, så har hun dratt sine barn inn i det. Hun gikk ut i media titt og ofte. Må ha vært ille for ungene. Alt for å komme i media.

Han vet ikke hvor han er gravlagt,ikke hvilke kirke det var begravelse. " jeg har begynt å lete, når jeg finner den,skal jeg dra å legge ned blomster". Herregud, du kan ikke ha anstrengt deg. Du har hatt mange år på deg. Det er en tlf som vil ta 5 min så får du svar. Eller, blir det en gråtende J AR med Dorthe Skappel på slep i beste sendetid på lørdag? Jon Arne har endelig, etter mange år funnet sin fars grav. ? Helt utrolig at en voksen mann sier noe sånt. Verge for barn, skriver under på barns vegne når det gjelder dødsfall. Verge vet. Fars slekt er stor. De vet også. Venner av far vet hvor det er.

Nå sier mor... at sønn kan huske feil fra den tiden. Kan mor huske feil med alle driten hun har spydd ut?

Ser også at han aldri kom over at Ole G Solskjær er mer elsket enn han. Lurer han på hvorfor? Eier han ikke selvinnsikt? O G S har aldri prydet forsiden som klovn. Kona er anonym. Det som har vært i media har avisen gravd frem. Han har ikke stått frem i pressa med: se på meg, se hva jeg kjøper, se hvor jeg sløser. Ingen dame som kjøper vesker, som andre kjøper dopapir.  Damer som digger seg selv. Står frem med klær,hår og sminke. Alle damene til Riise er det kun blogg og fjas med. Solskjær forble på jorden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, pelikanen skrev:

Er vel snart stopp for hva han kan grave opp, for å komme i media. Nå er det hans far. Han rakk ikke frem til sykesengen, før far døde. Mor nektet at de skulle dra i begravelse. Er det mulig å være så stygg? Hun var verge for sine sønner som var mindreårig.  Om hun hadde dårlig forhold til sin x, så har hun dratt sine barn inn i det. Hun gikk ut i media titt og ofte. Må ha vært ille for ungene. Alt for å komme i media.

Han vet ikke hvor han er gravlagt,ikke hvilke kirke det var begravelse. " jeg har begynt å lete, når jeg finner den,skal jeg dra å legge ned blomster". Herregud, du kan ikke ha anstrengt deg. Du har hatt mange år på deg. Det er en tlf som vil ta 5 min så får du svar. Eller, blir det en gråtende J AR med Dorthe Skappel på slep i beste sendetid på lørdag? Jon Arne har endelig, etter mange år funnet sin fars grav. ? Helt utrolig at en voksen mann sier noe sånt. Verge for barn, skriver under på barns vegne når det gjelder dødsfall. Verge vet. Fars slekt er stor. De vet også. Venner av far vet hvor det er.

Nå sier mor... at sønn kan huske feil fra den tiden. Kan mor huske feil med alle driten hun har spydd ut?

Ser også at han aldri kom over at Ole G Solskjær er mer elsket enn han. Lurer han på hvorfor? Eier han ikke selvinnsikt? O G S har aldri prydet forsiden som klovn. Kona er anonym. Det som har vært i media har avisen gravd frem. Han har ikke stått frem i pressa med: se på meg, se hva jeg kjøper, se hvor jeg sløser. Ingen dame som kjøper vesker, som andre kjøper dopapir.  Damer som digger seg selv. Står frem med klær,hår og sminke. Alle damene til Riise er det kun blogg og fjas med. Solskjær forble på jorden.

 

Sikker på at tråden ikke burde hete Berit Riise? John Arne kan da ikke straffes for det mora gjorde. JAR har sagt mye dumt opp igjennom, men han er da en flott og omsorgsfull mann blitt. Grunnen til at han er i media er vel fordi media har laget en sak på boka han har gitt ut, han har ikke ringt og bedt om intervju selv. Fatter ikke at folk ikke kan forstå såpass...

Endret av maomao
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Sympatisk du er Ts. 

Skal han være mobbeoffer hele livet?

Som jeg skulle sagt det selv. Han har virkelig bevist at han har vokst opp. Han viser en veldig bra side av seg selv igjennom bloggerne. Enkelte skal tydeligvis straffes gjennom hele livet for dumme ting de har gjort. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, pelikanen skrev:

Er vel snart stopp for hva han kan grave opp, for å komme i media. Nå er det hans far. Han rakk ikke frem til sykesengen, før far døde. Mor nektet at de skulle dra i begravelse. Er det mulig å være så stygg? Hun var verge for sine sønner som var mindreårig.  Om hun hadde dårlig forhold til sin x, så har hun dratt sine barn inn i det. Hun gikk ut i media titt og ofte. Må ha vært ille for ungene. Alt for å komme i media.

Han vet ikke hvor han er gravlagt,ikke hvilke kirke det var begravelse. " jeg har begynt å lete, når jeg finner den,skal jeg dra å legge ned blomster". Herregud, du kan ikke ha anstrengt deg. Du har hatt mange år på deg. Det er en tlf som vil ta 5 min så får du svar. Eller, blir det en gråtende J AR med Dorthe Skappel på slep i beste sendetid på lørdag? Jon Arne har endelig, etter mange år funnet sin fars grav. ? Helt utrolig at en voksen mann sier noe sånt. Verge for barn, skriver under på barns vegne når det gjelder dødsfall. Verge vet. Fars slekt er stor. De vet også. Venner av far vet hvor det er.

Nå sier mor... at sønn kan huske feil fra den tiden. Kan mor huske feil med alle driten hun har spydd ut?

Ser også at han aldri kom over at Ole G Solskjær er mer elsket enn han. Lurer han på hvorfor? Eier han ikke selvinnsikt? O G S har aldri prydet forsiden som klovn. Kona er anonym. Det som har vært i media har avisen gravd frem. Han har ikke stått frem i pressa med: se på meg, se hva jeg kjøper, se hvor jeg sløser. Ingen dame som kjøper vesker, som andre kjøper dopapir.  Damer som digger seg selv. Står frem med klær,hår og sminke. Alle damene til Riise er det kun blogg og fjas med. Solskjær forble på jorden.

 

Hvorfor lager du en tråd om han, hvis du ikke vil at han skal bli omtalt og få fokus på seg? Hadde vært bedre å bare la det forbigå i stillhet da. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Akkurat nå, maomao skrev:

Som jeg skulle sagt det selv. Han har virkelig bevist at han har vokst opp. Han viser en veldig bra side av seg selv igjennom bloggerne. Enkelte skal tydeligvis straffes gjennom hele livet for dumme ting de har gjort. 

Det er akkurat det. Folk skal liksom aldri få en andre sjanse,selv om de,som han har gjort,tar selvkritikk for ting som ikke har vært så bra. Når en vet historien,så burde en forstå enda mer. Han har har vært mer ærlig enn veldig mange andre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ingen fan altså, for meg er det at han ikke var der for ungene det verste. Men han har ikke gjort meg noe personlig, så den bitterheten over første innlegg blir jeg litt betenkt over. Har han gjort deg noe? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lilletrilleline skrev:

Jeg er ingen fan altså, for meg er det at han ikke var der for ungene det verste. Men han har ikke gjort meg noe personlig, så den bitterheten over første innlegg blir jeg litt betenkt over. Har han gjort deg noe? 

Helt enig i det med ungene. Virker som han har steppa opp der i alle fall. Vokser opp han og...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Det er akkurat det. Folk skal liksom aldri få en andre sjanse,selv om de,som han har gjort,tar selvkritikk for ting som ikke har vært så bra. Når en vet historien,så burde en forstå enda mer. Han har har vært mer ærlig enn veldig mange andre! 

Signerer denne!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe godt inntrykk av mora hans. Husker en episode av Bloggerne og hun sa noe alla dette "nå må du få deg ordentlig jobb. Å sparke en fotball er ingen ordentlig jobb" og hun har visst ikke vært så støttende mtp hans karriere. Var det ikke mora og LAR som kalte ekskona for helvete fra nord? Sjarmerende 🙄

Men jeg fikk et godt inntrykk av JAR på Bloggerene :) Han fremsto sympatisk og snill. Kona litt vel sutrete.

Endret av LeilaS
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg har ikke noe godt inntrykk av mora hans. Husker en episode av Bloggerne og hun sa noe alla dette "nå må du få deg ordentlig jobb. Å sparke en fotball er ingen ordentlig jobb" og hun har visst ikke vært så støttende mtp hans karriere. Var det ikke mora og LAR som kalte ekskona for helvete fra nord? Sjarmerende 🙄

Men jeg fikk et godtinntrykk av JAR på Bloggerene :) Han fremsto sympatisk og snill. Kona litt vel sutrete.

Enig. At det i det hele tatt går an å gå ut og kalle noen for "helvete fra nord" sier ganske mye om mor Riise. Det gjør ikke akkurat samarbeid mellom JAR og ekskone 2 så veldig mye enklere. Tror ikke det er spesielt lett å være svigerdatteren hennes for å si det sånn... fikk også veldig godt inntrykk av JAR på bloggerne, enig i sytinga til LAR..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske sykt at voksne mennesker kan sitte å dømme mennesker ut ifra media. Er det noen her som kjenner john arne personlig? noen som vet forhistorien til alle valgene han har tatt? det tviler jeg sterkt på. En ting er hvordan media fremstiller han, men noe annet hvordan han faktisk føler og tenker. tenk dere litt om 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
31 minutter siden, LeilaS skrev:

Å sparke en fotball er ingen ordentlig jobb" og hun har visst ikke vært så støttende mtp hans karriere.

Hun tjente nok penger på fotballen da hun valgte å bli agenten til begge sønnene så det der smalt fra rett kjeft:fnise: Berit Riise =:popcorn:

Jon Arne virker relativt voksen i mine øyne. Kanskje ikke den flinkeste til å velge det han sier i media.. Pytt pytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Froning skrev:

Hun tjente nok penger på fotballen da hun valgte å bli agenten til begge sønnene så det der smalt fra rett kjeft:fnise: Berit Riise =:popcorn:

Herregud, er det mulig? 🙊 :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, pelikanen skrev:

 

Ser også at han aldri kom over at Ole G Solskjær er mer elsket enn han. Lurer han på hvorfor? Eier han ikke selvinnsikt? O G S har aldri prydet forsiden som klovn. Kona er anonym. Det som har vært i media har avisen gravd frem. Han har ikke stått frem i pressa med: se på meg, se hva jeg kjøper, se hvor jeg sløser. Ingen dame som kjøper vesker, som andre kjøper dopapir.  Damer som digger seg selv. Står frem med klær,hår og sminke. Alle damene til Riise er det kun blogg og fjas med. Solskjær forble på jorden.

 

Hva driver Ole G og Silje på med for tiden tro? Er han fremdeles manager for Molde FK? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

John Arne og jeg vokste opp som naboer, og vi gikk på samme skole. Han er en rolig og hyggelig fyr, familien hans er også hyggelige. Det er ikke sant at Berit ikke støttet karrieren til guttene, for det gjorde hun. Rart å påstå at John Arne bruker historien om faren "for å komme i media", de fleste skjønner vel at en sånn del av barndommen preger et menneske, og nå som han gir ut bok er det ikke så merkelig at det blir snakket om akkurat dette - særlig siden han har innsett at han gjort samme feil som sin egen far, og ikke være til stede. 

John Arne var bare 16 år da han flyttet hjemmefra, og rett inn i fotballeventyret han alltid hadde drømt om. Jeg skjønner godt at dette blir en så stor del av livet, at det skyver andre ting til side. Nå sier han jo at han angrer på mye, det er vel naturlig nå som han ser ting mer fra utsiden. Jeg håper forholdet hans til de to yngste barna kan bli nærmere, selv om ting har blitt som det har blitt. Og jeg håper boken hans blir godt mottatt, og at han føler han får forklart en del ting fra sitt ståsted. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, NotNaomi skrev:

Det er akkurat det. Folk skal liksom aldri få en andre sjanse,selv om de,som han har gjort,tar selvkritikk for ting som ikke har vært så bra. Når en vet historien,så burde en forstå enda mer. Han har har vært mer ærlig enn veldig mange andre! 

Dette 👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link fjernet. Mynona, mod.

Jeg har respekt for John Arne Riise, riksklysa. Han fremstiller seg jo som temmelig uspiselig, og det vet han selv også. Men alle kommer fra et sted som forklarer hvorfor man har blitt som man har blitt. Da han åpnet seg om mobbing for noen år siden, og en barndom uten venner, ingen invitasjoner til bursdager, falt brikkene på plass for min del. Med dette som bakteppe blir det lettere å forstå hans desperate behov for å bli likt, og oppmerksomhetstrangen som har fulgt ham i karrieren. Denne boken er også en del av å tegne opp dette bakteppet som forklarer mennesket John Arne Riise. Han ønsker at vi skal forstå ham.

Dessverre er det ham selv som har gjort mennesket utilgjengelig, trolig som et forsvarsverk mot det han opplevde tidlig i livet. Stadig er det ytre staffasje som han selger seg inn med, men det er personen vi ønsker å kjenne, og som han selv også ønsker å gi til kjenne. Fokuset på ytre suksess virker bare motsatt, det støter gode folk bort, og tiltrekker seg de som vil sole seg i glansen.

Han begynte å åpne seg litt sent, for det inntrykket som har festet seg i offentligheten er ikke så lett å endre nå. Men jeg håper han lykkes.

Edit: Endret første link til google cache da VG har slettet siden.

Endret av Mynona
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...