Gå til innhold

Er det mulig å få jente etter tre gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har klart det? Med samme mann?? Jeg klarer ikke legge fra meg ønske om jente.. selv om mannen har sagt stopp. Siden han har sagt stopp blir jo slike klinikker i utlandet helt utelukket! Selv har jeg vært motstander av slike klinikker, men nå har jeg et annet syn på det... Hvordan fikse dette selv da? Jeg kjenner litt på at jeg kommer til å angre når jeg ikke er fertil lengre, dersom jeg ikke forsøkte... 

Anonymkode: 5eba4...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig, men få barn fordi du vil ha fire barn, ikke fordi du vil ha én jente. 

Anonymkode: 141a9...489

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Sverige kan du få selvbestemt abort frem til uke 20. Får du ikke en jente så vet du hvordan du løser det problemet.

Anonymkode: 7c6df...2c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har klart det? Med samme mann?? Jeg klarer ikke legge fra meg ønske om jente.. selv om mannen har sagt stopp. Siden han har sagt stopp blir jo slike klinikker i utlandet helt utelukket! Selv har jeg vært motstander av slike klinikker, men nå har jeg et annet syn på det... Hvordan fikse dette selv da? Jeg kjenner litt på at jeg kommer til å angre når jeg ikke er fertil lengre, dersom jeg ikke forsøkte... 

Anonymkode: 5eba4...f73

Mulig med eller uten assistanse/klinikk mener du?

Anonymkode: ceefd...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar å flere var du har av samme kjønn, desto større sjanse er det går å få det samme kjønnet igjen. Men helt umulig et det ikke å få et av det andre allikevel, sannsynligheten er bare mindre.

Befruktning 3-4 dager før eggløsning øker også sannsynligheten for jente.

Anonymkode: ceefd...0fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at enkelte menn utelukkende har y-kromosomer i sæden sin? Eller kun x-kromosomer dersom man kun får jenter? Litt interessant medisinsk spørsmål dette.

Anonymkode: 1a202...9e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svømmerne til mannen har enten x eller y-kromosom. En mann som har flere gutter fra før vil mest sannsynlig få gutt igjen (viser undersøkelsene), men det er ikke umulig. Mine besteforeldre fikk 4 gutter og 2 jenter, i den rekkefølgen. 

Anonymkode: 706b6...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drar å flere var du har av samme kjønn, desto større sjanse er det går å få det samme kjønnet igjen. Men helt umulig et det ikke å få et av det andre allikevel, sannsynligheten er bare mindre.

Befruktning 3-4 dager før eggløsning øker også sannsynligheten for jente.

Anonymkode: ceefd...0fe

Befruktning før eggløsning faktisk...😂 

Anonymkode: 42878...f4c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan fikse dette selv da?

Anonymkode: 5eba4...f73

Postmann som har tre døtre.

Tillegg: jeg får likes på dette, men det er jo en spøk. Håper folk faktisk forstår det, altså.

Endret av T-Rex
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor få flere barn når mannen har sagt stopp? 

Og hva gjør du om du mot all formodning skulle fått en gutt til? Prøver på enda en i håp om å få en jente??

Stakkars barna dine som føler seg så uønsket kun på grunn av kjønnet sitt.

Anonymkode: 43ca8...655

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at den fjerde blir en jente er noe mindre enn at det blir gutt, men umulig er det ikke. Jeg er jente og attpåklatt i en søskenflokk med bare gutter.

Anonymkode: 49b55...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har gutt - gutt - gutt - jente - jente.

Anonymkode: 9e766...895

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det høres fælt ut. Men det kan bestilles kjønnstest fra utlandet hvor dette kan sjekkes tidlig. Og ikke vær dømmende til meg er dere snill! Jeg elsker mine tre, de vet jeg gjør det og jeg er flink mamma til de! Og de er skikkelige mamma gutter 💙 Jeg bare ønsker en liten jente. Og om fjerde blir en gutt, så er jeg mentalt helt forberedt på det! Men da skal jeg i det minste vite at jeg prøvde alt, og går det ikke da er det greit 💙 Ser på de fine gutta mine nå, og ville ikke vært en eneste en av dem foruten!!! De er så harmoniske og gode 💙

Anonymkode: 5eba4...f73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har gutt - gutt - gutt - jente - jente.

Anonymkode: 9e766...895

Hva gjorde dere for å få jenta da?

Anonymkode: 5eba4...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Befruktning før eggløsning faktisk...😂 

Anonymkode: 42878...f4c

Hehe ja det kom litt feil ut, mente sex 3-4 dager før eggløsning.

Anonymkode: ceefd...0fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har klart det? Med samme mann?? Jeg klarer ikke legge fra meg ønske om jente.. selv om mannen har sagt stopp. Siden han har sagt stopp blir jo slike klinikker i utlandet helt utelukket! Selv har jeg vært motstander av slike klinikker, men nå har jeg et annet syn på det... Hvordan fikse dette selv da? Jeg kjenner litt på at jeg kommer til å angre når jeg ikke er fertil lengre, dersom jeg ikke forsøkte... 

Anonymkode: 5eba4...f73

Er bare å prøve på! Norge behøver flere etnisk norske innbyggere! 👍🏻

Anonymkode: 45ef8...03a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde dere for å få jenta da?

Anonymkode: 5eba4...f73

Vi lå med hverandre.

Anonymkode: 9e766...895

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...