AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Inspirert av en annen tråd. Hva skal til for at du biter deg merke i en skavank? Har du selv noen du er flau over eller ikke liker å vise frem? Anonymkode: 2d3f6...01e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Legger jo merke til alt hvordan den andre ser ut. Har ikke vært med noen som var så rare. En eks hadde traktebryst, det hender jeg savner det fordi det var faktisk en slags erotisk sone for henne. Min nåværende kjæreste har litt rare tær, det synes jeg er herlig og litt "rått". Vet ikke hva som skal være rart på meg. Anonymkode: ea5f2...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Strekkmerker er pinlig å vise frem. Anonymkode: 688e3...771
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg bryr meg lite om skavanker, men er selv bare 23 år og har fått endel åreknuter. Jeg må innrømme at dette plager meg, men jeg er opptatt av å fortelle til mine venninner at jeg har det. Prøver å ikke dekke til disse, selv om det er noe som egentlig plager meg. Ser jeg andre som har åreknuter, spesielt unge syns jeg de er tøffe som ikke dekker de til og går med de synlig med største stolthet. Å syns egentlig ikke det er noe å være flau for. Skjønner at dette er noe motstridende men sann har det blitt! Anonymkode: b89f3...e7e 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strekkmerker er pinlig å vise frem. Anonymkode: 688e3...771 Jeg har en god del strekkmerker fra pubertet og har aldri tenkt på det. Huden strakk seg for at jeg skulle bli større og de liker jo størrelsen min Anonymkode: ea5f2...4cb 1
Elaine Marley Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg tror ikke jeg har noe særlig selv. Ikke noe som skiller seg sånn ut at folk ser det. Kanskje føttene mine siden tærne er skjeve og føttene er ikke den peneste kroppsdelen jeg har. Men det folk ser best er selvsagt høyden siden jeg er høyere enn normalen. Vil ikke kalle det en skavank da, men det er kanskje "unormalt". Sånne ting legger jeg merke til selv også. Om noen er veldig høy, veldig lav, veldig tynn, veldig tykk osv, men det er ikke unormalt å gjøre. Blikket trekkes ofte mot det som skiller seg ut. Ellers må en skavank være veldig fremtredende for at jeg legger merke til det. Sånne småting som folk alltid nevner, som strekkmerker ser jeg aldri før den som har det påpeker det. Egentlig er det mange tenker på som skavanker ting andre egentlig ikke ser eller bryr seg om, men det kan være lett å se seg blind på ting og tro at det er mye større enn det egentlig er.
Gjest Ingenting2 Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legger jo merke til alt hvordan den andre ser ut. Har ikke vært med noen som var så rare. En eks hadde traktebryst, det hender jeg savner det fordi det var faktisk en slags erotisk sone for henne. Min nåværende kjæreste har litt rare tær, det synes jeg er herlig og litt "rått". Vet ikke hva som skal være rart på meg. Anonymkode: ea5f2...4cb Traktebryst? Hva er det? Jeg glemmer alle mine skavanker når det er action på gang. Utrolig nok. Ellers har jeg aldri lagt merke til noe spesielt hos motpart egentlig. Har jeg gått glipp av noe?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg legger merke til arr etter skuddsår. Anonymkode: 6193e...845
WubWub Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg har en medfødt skavank , men jeg tenker aldri noe over det. Har heller ikke fått noen kommentarer på det.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg har flere føflekker i ansiktet, to med pigment og en uten. Jeg har opplevde at tanta mi forsøkte å klemme ut den fargeløse føflekken fordi hun trodde det var en kvise. Ellers får jeg ofte kommentarer, noen er til og med frekke nok til å ta på dem og spørre hva det er. Jeg skal fjerne dem hvis jeg får nok penger til slikt. Er ganske mange andre ting jeg prioriterer først, men jeg merker at det irriterer meg at folk kommenterer og peller på ansiktet mitt. Anonymkode: 23995...f90 2
Antoinette Skrevet 7. oktober 2017 #11 Skrevet 7. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal fjerne dem hvis jeg får nok penger til slikt. Anonymkode: 23995...f90 Jeg tror det er gode muligheter for at du kan få dette dekket av det offentlige pga. kreftfare. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #12 Skrevet 7. oktober 2017 Vorter og veldig store "løse" føflekker (slike som ikke sitter rett på huden som en fregne, men som kommer ut og har en rar form om det gir mening) legger jeg merke til. Synes også det er ekkelt om noen har store hvite kviser, mye bedre å poppe de så man får en liten rød flekk. Arr, normale føflekker, åreknuter, strekkmerker og slikt legger jeg ikke merke til. Anonymkode: 50ab2...cc6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #13 Skrevet 7. oktober 2017 Just now, Antoinette said: Jeg tror det er gode muligheter for at du kan få dette dekket av det offentlige pga. kreftfare. Kan prøve igjen, jeg spurte en fastlege om dette for mange år siden og han mente det var kosmetisk og jeg måtte dekke det selv. Det er jo ikke så altfor dyrt heller, men jeg har lav inntekt og kan ikke prioritere det slik ståa er nå. Anonymkode: 23995...f90
Måbarefåsiat... Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg hadde en vorteting mellom puppene før. Den satt ganske midt i utringningen min. Og jeg vet ikke hvor mange somskulle koste bort "den flua". OMG - ikke ta på meg! Når det gjelder andre legger jeg merke til skjeling, I hvert fall når det er sånn at jeg ikke vet hvor de ser. 1
Antoinette Skrevet 7. oktober 2017 #15 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan prøve igjen, jeg spurte en fastlege om dette for mange år siden og han mente det var kosmetisk og jeg måtte dekke det selv. Det er jo ikke så altfor dyrt heller, men jeg har lav inntekt og kan ikke prioritere det slik ståa er nå. Anonymkode: 23995...f90 Jeg ville nok undersøkt dette igjen, ihvertfall hvis de er å store at de ser ut som vorter.
Elaine Marley Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Nå så jeg at denne tråden ligger på seksualitet, så da blir deler av det forrige innlegget mitt kanskje ikke like relevant. Men det skal litt til før jeg legger merke til ting. Arr og slike ting blir mer en undring over hvordan han fikk dem. Ellers har jeg ikke opplevd noe som jeg ikke tenker er normalt. Tror jeg generelt er ganske aksepterende eller hva jeg skal si overfor skavanker og slike ting. Endret 7. oktober 2017 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 Har gått ned 50kg så nå er hele kroppen min en skavank. Kommer aldri til å ta av meg klærne for noen igjen. Når det kommer til andres skavanker så legger jeg merke til folk som lesper Anonymkode: 95d4e...923
Gjest C.Tramell Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg legger merke til det meste av skavanker, men det betyr ikke at jeg ikke synes at vedkommende er flott. Jeg har visst et blikk som søker det perfekte, for det tar meg et øyeblikk å oppdage "avvik" som tynnende hårmanke, føflekker, arr, asymmetri, implantater og alt mulig annet. De uperfekte er ofte mer spennende utseendemessig, synes jeg. Jeg har flere skavanker selv også, men ingen som plager meg nevneverdig.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #19 Skrevet 7. oktober 2017 2 timer siden, C.Tramell skrev: Jeg legger merke til det meste av skavanker, men det betyr ikke at jeg ikke synes at vedkommende er flott. Jeg har visst et blikk som søker det perfekte, for det tar meg et øyeblikk å oppdage "avvik" som tynnende hårmanke, føflekker, arr, asymmetri, implantater og alt mulig annet. De uperfekte er ofte mer spennende utseendemessig, synes jeg. Jeg har flere skavanker selv også, men ingen som plager meg nevneverdig. Hvis blikket ditt søker det perfekte, så hadde det vel ikke gått rett på skavankene til folk, men heller de positive trekkene. Anonymkode: 445db...7d6 1
Gjest Axl Rose Skrevet 7. oktober 2017 #20 Skrevet 7. oktober 2017 Legger sjelden merke til sånt. Har selv arr som jeg ikke er flau over. Påført de selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå