Gå til innhold

To av barna i Modern Family...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså jeg snakker om Luke og Lilly... de er ikke særlig flinke skuespillere. De andre er kjempe flink, men jeg syntes at disse to bare høres ut som hun leser opp replikkene sine. Det er jo litt irriterende da. 

Anonymkode: 64e8d...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er uenig. Grunnen til at Lilly høres unaturlig ut (i de første sesongene), er jo fordi ingen barn snakker slik, hun er jo som en voksen. 

Anonymkode: b28d4...0e9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uenig. Grunnen til at Lilly høres unaturlig ut (i de første sesongene), er jo fordi ingen barn snakker slik, hun er jo som en voksen. 

Anonymkode: b28d4...0e9

Nå er det slik at barn i de fleste serier snakker langt mer voksen. Men hun Lilly er ihvertfall ikke så ille som Jamie i One Tree Hill.

Både barn og tennåringer i amerikanske serier\filmer oppfører seg langt mer voksen enn hva alderen skulle tilsi.

Anonymkode: 0962c...0a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Luke 😍😍 Foruten om Cam er han favoritten min! Har ikke hatt sansen for Lilly etter at hun begynte å snakke, er litt enig med deg der - men Luke er klasse!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, boblevann skrev:

Elsker Luke 😍😍 Foruten om Cam er han favoritten min! Har ikke hatt sansen for Lilly etter at hun begynte å snakke, er litt enig med deg der - men Luke er klasse!

Cam er best! Men jeg ble litt overasket når jeg så interview med skuespilleren. Han er jo hetero og helt annerledes. :P 

Anonymkode: 64e8d...3c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily er max irriterende 😵 Luke er morsom på en awkward måte. 

Anonymkode: a94cb...e37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Cam er best! Men jeg ble litt overasket når jeg så interview med skuespilleren. Han er jo hetero og helt annerledes. :P 

Anonymkode: 64e8d...3c2

Haha det har jeg bevisst unngått! Så et intervju med Chuck fra Gossip Girl for en stund siden, og det ødela hele skuespilleren for meg. Han var så casual og med britisk aksent, at det ødela hele Gossip Girl :laugh: etter det unngår jeg bevisst å se intervjuer med favorittskuespillerne mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det slik at barn i de fleste serier snakker langt mer voksen. Men hun Lilly er ihvertfall ikke så ille som Jamie i One Tree Hill.

Både barn og tennåringer i amerikanske serier\filmer oppfører seg langt mer voksen enn hva alderen skulle tilsi.

Anonymkode: 0962c...0a6

What? 😳

Jamie ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både Luke og Lilly har morsomme karakterer og de spiller bra. Han som spiller Joe i siste sesongen er også nydelig. Gleder meg til å se han videre i neste sesong. 

Ellers så er barneskuespillere litt så som så i mange serier. 

Anonymkode: 0d40f...d7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Luke :) Lily synes jeg er irriterende. Men mye av ansvarer der ligger på de som lager manuset.

Anonymkode: 8e51a...0e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Lily skal jo forestille en bortskjemt drittunge. Luke syns jeg er kul!

Det som jeg syns er rart, er hvordan Joe klarer så lange og inviklede setninger innimellom. Er han ikke bare 3 år?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilly er jo litt sånn i væremåte.  Litt "firkantet" og voksen liksom. 

Anonymkode: 6387c...325

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke er fantastisk! Phil er min favoritt :) Lilly skal jo være sånn! Handler ikke om talent, hun er flink, fordi det er slik rollen er tenkt. Da er det serieforfatterne sin feil i så fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Elseby13 skrev:

Lily skal jo forestille en bortskjemt drittunge. Luke syns jeg er kul!

Det som jeg syns er rart, er hvordan Joe klarer så lange og inviklede setninger innimellom. Er han ikke bare 3 år?!

6

Anonymkode: 85684...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere at han som spiller Luke egentlig er lynende intelligent og medlem av mensa? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Forresten, er de to som spiller Alex og Haley veldig lave? Altså, type 145-150 cm? De er i hvertfall mye lavere enn Claire, og hun virker liksom ikke 190...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elseby13 skrev:

Forresten, er de to som spiller Alex og Haley veldig lave? Altså, type 145-150 cm? De er i hvertfall mye lavere enn Claire, og hun virker liksom ikke 190...

Jepp, de er veldig små begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...