Gå til innhold

Hvor er Thea?


minister-mio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra de klippene som har kommet frem så langt, så virket det faktisk som om dette var snakk om en ekte person... 

Anonymkode: edbaa...b10

Bak mål av TV 2 :angry: jeg ble faktisk urolig fordi jeg trodde det var ekte...

Anonymkode: 77e4c...b61

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bak mål av TV 2 :angry: jeg ble faktisk urolig fordi jeg trodde det var ekte...

Anonymkode: 77e4c...b61

Kan du ikke heller le litt av det? Alle skal være så utrolig seriøse. Om du ble så urolig, har du faktisk problemer...

Anonymkode: 87400...c56

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle klippene som har kommet til nå. Følger nok med videre, men ikke helt hekta enda :) Tror de kan miste litt folk på at man må ha sumokonto. 

Ps: litt for tilfeldig at det er venninnen til en ganske kjent skuespiller som er borte 🙈 skjønner ikke helt at folk tror det er ekte jeg altås. 

Anonymkode: da42b...61d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke heller le litt av det? Alle skal være så utrolig seriøse. Om du ble så urolig, har du faktisk problemer...

Anonymkode: 87400...c56

Om jeg ble urolig så er jeg faktisk en empatisk person, håper de skjerper seg. Man spøker for faen meg ikke om noe sånt!

Anonymkode: 77e4c...b61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg ble urolig så er jeg faktisk en empatisk person, håper de skjerper seg. Man spøker for faen meg ikke om noe sånt!

Anonymkode: 77e4c...b61

Du er helt sikkert empatisk, men om skal bli urolig over hver enste bidige sak som går på nyhetskanalen må du jo ha problemer i hverdagen? Sier det kun fordi jeg ble bekymret for deg. Det er jo ikke annet enn terror, forsvinningssaker, drapssaker osv.. i nyhetsbildet om dagen, og om du da skal bekymre deg for alt, ville jeg tro at du kunne få plager, enten det er søvnproblemer, konsentrasjonen, osv... 

Anonymkode: 87400...c56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er helt sikkert empatisk, men om skal bli urolig over hver enste bidige sak som går på nyhetskanalen må du jo ha problemer i hverdagen? Sier det kun fordi jeg ble bekymret for deg. Det er jo ikke annet enn terror, forsvinningssaker, drapssaker osv.. i nyhetsbildet om dagen, og om du da skal bekymre deg for alt, ville jeg tro at du kunne få plager, enten det er søvnproblemer, konsentrasjonen, osv... 

Anonymkode: 87400...c56

:Gjesp:

Anonymkode: 77e4c...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på første episode, syns den var ganske bra. Kommer til å se resten også. 

Endret av Salka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

:Gjesp:

Anonymkode: 77e4c...b61

og det skal bety? 

Anonymkode: 87400...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ps: litt for tilfeldig at det er venninnen til en ganske kjent skuespiller som er borte 🙈 skjønner ikke helt at folk tror det er ekte jeg altås. 

Anonymkode: da42b...61d

Det samme tenkte jeg, det er jo Iben Akerlie som spiller venninna. 

Anonymkode: e3437...f5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme tenkte jeg, det er jo Iben Akerlie som spiller venninna. 

Anonymkode: e3437...f5a

Aldri hørt om henne før..

Anonymkode: 77e4c...b61

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om henne før..

Anonymkode: 77e4c...b61

Ikke jeg heller

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om henne før..

Anonymkode: 77e4c...b61

Ikke jeg heller. Men hvis hun hovedsakelig har spilt i barne og ungdomsserier/filmer til nå er ikke det så rart. Vet ikke hvor gammel hun er. Ca 20 kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Salka skrev:

Ikke jeg heller. Men hvis hun hovedsakelig har spilt i barne og ungdomsserier/filmer til nå er ikke det så rart. Vet ikke hvor gammel hun er. Ca 20 kanskje? 

Hun er 29. Hun var bl.a med i humorserien Hashtag og hun har spilt Victoria i en nyinspilling av Hamsuns roman ved samme navn. Hun har selvfølgelig også gjort noen andre greier. Du har sikkert hørt om Jacob Oftebro? Han var kjæresten/samboeren hennes inntil nå veldig nylig. De var vel sammen i sånn 5 år.

Anonymkode: e3437...f5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 29. Hun var bl.a med i humorserien Hashtag og hun har spilt Victoria i en nyinspilling av Hamsuns roman ved samme navn. Hun har selvfølgelig også gjort noen andre greier. Du har sikkert hørt om Jacob Oftebro? Han var kjæresten/samboeren hennes inntil nå veldig nylig. De var vel sammen i sånn 5 år.

Anonymkode: e3437...f5a

Uinteressant 😅

Anonymkode: 77e4c...b61

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uinteressant 😅

Anonymkode: 77e4c...b61

:fnise:

Anonymkode: ce3aa...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uinteressant 😅

Anonymkode: 77e4c...b61

Hvorfor er det uinteressant å informere om noe som noen lurer på? Hvorfor er det uinteressant å fortelle om en skuespiller i en tråd som handler om en TV-serie hvor denne skuespilleren er en sentral karakter? 

Anonymkode: e3437...f5a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 29. Hun var bl.a med i humorserien Hashtag og hun har spilt Victoria i en nyinspilling av Hamsuns roman ved samme navn. Hun har selvfølgelig også gjort noen andre greier. Du har sikkert hørt om Jacob Oftebro? Han var kjæresten/samboeren hennes inntil nå veldig nylig. De var vel sammen i sånn 5 år.

Anonymkode: e3437...f5a

Takk for info. :) Hashtag har jeg hørt om, men aldri sett serien. Ikke sett Victoria heller. Kan jo hende jeg har sett noe annet med henne uten å vite hvem hun er også. Jacob Oftebro vet jeg hvem er, ja. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det uinteressant å informere om noe som noen lurer på? Hvorfor er det uinteressant å fortelle om en skuespiller i en tråd som handler om en TV-serie hvor denne skuespilleren er en sentral karakter? 

Anonymkode: e3437...f5a

:klem1:

Anonymkode: 77e4c...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...