Gå til innhold

Gaveønsker julen 2017


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nok ikke ønskeliste her heller, selv om min gamle mor hvert eneste år starter å spørre etter ønskelisten sånn omtrent i oktober :fnise:

Men, jeg har spart et innkjøp jeg har tenkt på lenge sånn at hun kan få det på listen over hva jeg ønsker meg. Ønsket er en mandolin. Altså ikke instrumentet, men grønnsakskutteren. Jeg er passelig god med kniv og har alltid lynskarpe kniver, men til de tynneste skivene trenger også jeg en mandolin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker slike tråder som dette, så her følger jeg med! Har dessverre veldig lite å komme med selv (enda). Har bursdag også like før jul, så venner og familie har begynt å etterspørre ønskelistene allerede. Jeg, dessverre, er en veldig lite kreativ student som bor hjemme og har ingen hobbyer hvor man trenger utstyr/ting o.l.

Det eneste jeg ønsker meg er i priskategorier som ikke egner seg på en ønskeliste, for å si det sånn, så enn så lenge står det kun penger og gavekort på den. Også sånn herlige fuzzy socks da, men det er fast bonusgave fra lillesøster, så de kommer nok uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2017 den 22.15, Coolaid skrev:

 

Har du vurdert bokashi hjemmekompost? 

Jepp, har tenkt å bestille snart! Det er bare det at jeg har en stor hage, så en varmkompostbinge hadde vært knall i tillegg. 

Anonymkode: 5c944...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2017 den 17.46, MammaMums skrev:

😍😍😍 DENNE 😍😍😍

https://coop.no/obs/tips--rad/hjem--interior/enklere-rengjoring/?utm_source=sol&utm_medium=content&utm_campaign=obscm 

Altså robotvaskeren ❤ Ah... Tenk det ville vært digg a! Bare komme hjem - og alt er vasket🎉🎉🎉🎉

Denne har jeg, helt genial til hverdagsvasken, men må selvfølgelig vaske skikkelig innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp flyttet inn i et relativt gammelt hus sammen med min datter på 1 år. Her er myyyye som må gjøres, så i år består ønskelisten av praktiske ting.. gavekort på byggbutikk, plantasjen, interiørbutikker.. Det som skal til for å bygge et hjem for skatten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Theya skrev:

Har nettopp flyttet inn i et relativt gammelt hus sammen med min datter på 1 år. Her er myyyye som må gjøres, så i år består ønskelisten av praktiske ting.. gavekort på byggbutikk, plantasjen, interiørbutikker.. Det som skal til for å bygge et hjem for skatten min :)

Høres koselig ut! Håper dere får det dere trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg noen skikkelige gode kokkekniver, vet de er veldig dyre så jeg ønsker meg penger/gavekort slik jeg kan kjøpe de jeg ønsker. Har stort sett alt annet jeg trenger, men det er alltids koselig å få noe hjemmelaget, god vin eller julepynt.

Anonymkode: f6440...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg en haug av bakeutstyr. Men det vet jeg at jeg ikke får siden ingen i familien aner hva jeg snakker om, haha!!

Utover det ønsker jeg meg #whatdoyoumeme-spillet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg juicemaskin🙈 

Ellers får vi baby rett før jul, så mye av ønskene er praktiske ting til babyen :) 

Anonymkode: 7aad5...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg:

- Nemiboka jentestreker

- Ken Follett den evige ilden

- Lush badebomber og geledusjsåpe med sitron

- Global kniver

- kusmi te (svart eller grønn - ikke detox og andre merkelige typer)

- Krydder, oljer og andre kulinariske ekstravaganser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mer enn nok ting - ungene har mer enn nok ting og leker. 

Etter yngste barnet vårt ble alvorlig sykt ønsker vi oss tid og opplevelser sammen.  Ønsker oss derfor kinobilletter, teaterbilletter, gavekort/tilskudd til årskort i badeland. Vi vil gjøre ting sammen som vi ellers ikke unner oss i en travel hverdag og trang økonomi siden det tar på økonomisk å ha syke barn selv om man bor i Norge. 

Hvis jeg skal finne på å ønske meg noe fysisk er det forbruksvarer - gode dusjsåper, duftlys, mat.. ting som kan brukes - jeg har ikke plass til mer bøker, kopper og kar. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ostekniv og marmelade. 
Sorte glasslykter og marmorfat. 

Anonymkode: d2f87...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på kino

Vann -og vindtette og varme hansker til når jeg sykler på jobb

Anonymkode: 71430...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disneyfilmer :sjenert: Har bestemt meg for å samle på disneyfilmer, for jeg vokser visst aldri fra dem:fnise: 

Sengetøy, termokopp, te, kjøkkenutstyr er andre ting jeg syns er fint å få. Ting som ofte blir slitt, borte, eller oppbrukt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.10.2017 den 9.54, AnonymBruker skrev:

:)

Anonymkode: a4c35...64e

Jeg vet hva jeg får til jul. Vi er en ganske liten familie som feirer sammen i år. Svarte semskede støvletter og en svart semsket veske fra sønnen min. En burgunder veske fra søsteren min, burgunder støvletter fra den andre søsteren min som matcher veska fra den første søstera. Pluss en brun veske fra den andre søstera siden jeg har gitt henne så mye klær denne høsten. Svart ytterjakke fra mamma og pappa. Vi er rimelig praktiske på det i min familie. Alt er allerede kjøpt og pakket inn. Men jeg gleder meg som en unge til å pakke opp og ta i bruk. Skikkelig fornyiing av yttergarderoben min i år. Så har jeg ei venninne som gir meg et par gaver, og hun finner på de utroligste ting, så hun står for overraskelsesmomentet. :)

Ellers går det mye i gensere til herrene, deodoranter og godlukt, sokker og undertøy, bøker, verktøy. Mamma får bukse og overdel fra meg til jul. Søstera mi ei veske. Den andre en weekendbag for det ønsket hun seg. Pappa genser. Sønnen min et par gensere, penger, parfyme, ja det meste jeg klarer å tenke meg han kan ha lyst på. Det er egentlig ikke så mye en 20åring ønsker seg. Det blir reprise år etter år..

Vi kommer med ønsker til hverandre og oppfyller igrunnen det etter beste evne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger, ridehansker, ridehjelm, bøker, en fin ring jeg kan ha lenge, ulltøfler, dagstursekk :)

Anonymkode: 6400c...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2017 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Det jeg ønsker meg mest av alt er å slippe og få gaver. Jeg har nok rot og ubrukte kremer og annet stasj. Vil helst kjøpe det jeg trenger selv, sånn at jeg får det jeg vil ha og trenger og ikke alt tral jeg blir prakket på. Dette sa jeg i fra om i fjor også. Likevel ble det ikke respektert. I år kommer jeg til å returnere alle gaver uåpnede, slik at alle kanskje forstår at jeg mener alvor. 

Anonymkode: 6d5a6...c77

Kan du ikke komme med spesifikke ønsker da. Eller regnes det i din familie for å gå over streken. I vår familie får alle det de har lyst på og trenger, og det høres kanskje kjedelig ut men det fungerer fint for oss. 

Men å returnere gaver uåpnede er både frekt og utakknemlig. Jeg håper ikke du mener det alvorlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...