Gå til innhold

Espen Hilton


PippiLa

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner bare til EH fra Bloggerne, men så langt har jeg et veldig godt inntrykk av han. Synes han virker som en flott fyr, med mye humor og evnen til å være seriøs når det trengs. Fint at han byr på seg selv og hjelper andre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Daisy_B skrev:

Jeg kjenner bare til EH fra Bloggerne, men så langt har jeg et veldig godt inntrykk av han. Synes han virker som en flott fyr, med mye humor og evnen til å være seriøs når det trengs. Fint at han byr på seg selv og hjelper andre. 

Enig. Har ikke så mye vondt å si om han. Helt grusomt at han holdt på å ta selvmord. :( Håper han har det bedre i dag. Jeg liker at han er ærlig og deler sin historie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen virker som en veldig hyggelig, real fyr, som stiller opp for vennene sine. Samtidig så er han en som tar en del plass og kan nok ha en tendens til å irritere på seg gråstein i blant. Men jeg tror han er en utrolig god person, og det er kjempe bra at han forteller historien sin. Det er beintøft å vokse opp i indre super religiøse bygder på Sørlandet og være annerledes. Han kan være stolt av seg selv i dag og hvor langt han har kommet. Mobberne burde skamme seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, maomao skrev:

Espen virker som en veldig hyggelig, real fyr, som stiller opp for vennene sine. Samtidig så er han en som tar en del plass og kan nok ha en tendens til å irritere på seg gråstein i blant. Men jeg tror han er en utrolig god person, og det er kjempe bra at han forteller historien sin. Det er beintøft å vokse opp i indre super religiøse bygder på Sørlandet og være annerledes. Han kan være stolt av seg selv i dag og hvor langt han har kommet. Mobberne burde skamme seg. 

Mobberne skal konfronteres i dagens episode. Den heter hvertfall det på Sumo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hotellet skrev:

Mobberne skal konfronteres i dagens episode. Den heter hvertfall det på Sumo. 

Blir spennende å se✌🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, gjest91 skrev:

Han er sikkert både snill og grei, men GUD for en dørgende kjedelig figur han er!

Synes han har mye å komme med. Kan ikke være bare dramaqueens med😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, gjest91 skrev:

Han er sikkert både snill og grei, men GUD for en dørgende kjedelig figur han er!

Hvorfor synes du han er så kjedelig egentlig? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hvorfor synes du han er så kjedelig egentlig? :)

Hele typen i grunn, han fremstår bare som veldig kjedelig i mine øyne. En man veldig fort blir mett av. Han tar mye energi fra folk rundt seg, virker det som.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, gjest91 skrev:

Hele typen i grunn, han fremstår bare som veldig kjedelig i mine øyne. En man veldig fort blir mett av. Han tar mye energi fra folk rundt seg, virker det som.

Tror kanskje du opplever det slik pga dialekta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, maomao skrev:

Tror kanskje du opplever det slik pga dialekta. 

Den også er fryktelig irriterende. Er det bare jeg som synes han er kjedelig her inne? Hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gjest91 skrev:

Den også er fryktelig irriterende. Er det bare jeg som synes han er kjedelig her inne? Hehe

Vennesla-dialekta er en veldig særegen dialekt. Er man ikke vant til å høre den - kan man oppfatte den som slitsom - ergo kan man oppleve Espen slik også. Jeg er vant til dialekta, så for meg gjør det ikke noe. Synes allikevel han er en interessant person, som har mye å komme med. Det er ikke lett å vokse opp i Vennesla og være annerledes. Det er et rimelig tjukt bibel-belte der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, maomao skrev:

Vennesla-dialekta er en veldig særegen dialekt. Er man ikke vant til å høre den - kan man oppfatte den som slitsom - ergo kan man oppleve Espen slik også. Jeg er vant til dialekta, så for meg gjør det ikke noe. Synes allikevel han er en interessant person, som har mye å komme med. Det er ikke lett å vokse opp i Vennesla og være annerledes. Det er et rimelig tjukt bibel-belte der. 

Dialekten kan være slitsom for andre, men jeg bor ikke så himla langt fra Vennesla og derfor er jeg veldig vant med dialekten. Absolutt ikke Norges fineste dialekt, men plager meg ikke :)

Han sa noen av mobberne var på det eventet, men han tok det på en bra måte og klarte å ha det gøy. Lot ikke det ødelegge kvelden. Virker som han har en del venner fra hjembyen.. Sikkert mange som bare ville ta bilde med han fordi han er litt kjendis :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Dialekten kan være slitsom for andre, men jeg bor ikke så himla langt fra Vennesla og derfor er jeg veldig vant med dialekten. Absolutt ikke Norges fineste dialekt, men plager meg ikke :)

Han sa noen av mobberne var på det eventet, men han tok det på en bra måte og klarte å ha det gøy. Lot ikke det ødelegge kvelden. Virker som han har en del venner fra hjembyen.. Sikkert mange som bare ville ta bilde med han fordi han er litt kjendis :P

Som jeg skrev i min kommentar som du har sitert: jeg er vant med dialekten, så jeg oppfatter den ikke som irriterende og slitsom - slik andre nok kan gjøre. Derfor kn de også føle Espen er litt slik. Det er som sagt en meget spesiell dialekt. Espen er en bra fyr og setter lys på mange viktige temaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kommer også ikke så langt fra Vennesla, men takler ikke den dialekten :P Syns at Espen har fått en mer Oslofisert Vennesla-dialekt, han snakker jo ikke som Jorunn Stiansen feks. Han virket veldig rolig og fin da han var med Linnea Myhre på treningsstudio, ift hvordan han før har fremstått sammen med Lene Orvik på Snap feks. Liker siden man får se av han i Bloggerne veldig godt :) 

Jeg syns og det er skikkelig bra at han har kommet seg så oppover etter all mobbingen han ble utsatt for. Det kan umulig være lett å vokse opp i Vennesla med mindre du er som normen der, og jeg beundrer han veldig for det han har fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
4 timer siden, maomao skrev:

Som jeg skrev i min kommentar som du har sitert: jeg er vant med dialekten, så jeg oppfatter den ikke som irriterende og slitsom - slik andre nok kan gjøre. Derfor kn de også føle Espen er litt slik. Det er som sagt en meget spesiell dialekt. Espen er en bra fyr og setter lys på mange viktige temaer. 

Skal dialekta ha noe å si? For noe tull! Hva med Jorun Stiansen da, hun er også fra Vennesla og er elsket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så heldig han er som har en så flott og snill mamma <3   Ellers synes jeg han virker som en fin fyr selv om det kanskje kan bli litt mye energi for min trege væremåte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...