Gå til innhold

Espen Hilton


PippiLa

Anbefalte innlegg

Så usmakelig oppførsel på vixen! Skulle tro at de som har opplevd litt i livet skulle bli rausere mennesker, mens i hans tilfelle har det kanskje gått i motsatt retning;p Bitter type med helt fravær av glimt i øyet!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i alle fall fått et bra inntrykk av Espen Hilton på Bloggerene :)  Synes han fremstår helt grei (utenom episoden på Vixen) og full av selvironi. Friskt pust fir meg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Jeg har i alle fall fått et bra inntrykk av Espen Hilton på Bloggerene :)  Synes han fremstår helt grei (utenom episoden på Vixen) og full av selvironi. Friskt pust fir meg.

Enig! Digger han ☺️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen fremstår som en kjernekar med gode ekte verdier. Skrevet en bok som hjelper mange og forteller åpent om ting han har slitt med når han vokste opp. Mange som kan kjenne seg igjen i hans historie. Alt det tullet med Vixen var bare ironi...men skjønte visstnok ikke alle eller?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, TøffeSnåkus skrev:

Espen fremstår som en kjernekar med gode ekte verdier. Skrevet en bok som hjelper mange og forteller åpent om ting han har slitt med når han vokste opp. Mange som kan kjenne seg igjen i hans historie. Alt det tullet med Vixen var bare ironi...men skjønte visstnok ikke alle eller?

Det var ikke bare ironi. Du er velkommen til å se episoden igjen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maomao skrev:

Det var ikke bare ironi. Du er velkommen til å se episoden igjen.

Trenger jeg ikke. Skjønner humoren hans godt, fulgt han på snap lenge. Herlig kar med MASSE ironi. Om han sa noe som falt negativt ut for noe vedr Vixen så tenker jeg at det kan alle gjøre.....ikke ofte han trenger å arresteres for å si noe "feil"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det sutres over at man ikke vinner en bloggpris, en bloggpris?? Det var boka han snakket om at hadde reddet liv, ikke bloggen. Stor forskjell 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Trenger jeg ikke. Skjønner humoren hans godt, fulgt han på snap lenge. Herlig kar med MASSE ironi. Om han sa noe som falt negativt ut for noe vedr Vixen så tenker jeg at det kan alle gjøre.....ikke ofte han trenger å arresteres for å si noe "feil"

Ikke sagt noe annet. Uansett, så fremsto han som er stor baby under prisutdelingen. Han mente han burde vunnet pga. boken. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PippiLa skrev:

Så usmakelig oppførsel på vixen! Skulle tro at de som har opplevd litt i livet skulle bli rausere mennesker, mens i hans tilfelle har det kanskje gått i motsatt retning;p Bitter type med helt fravær av glimt i øyet!

De som har opplevd litt i livet kan fortsatt reagere på ting, gjøre feil osv. Ære være deg om du klarer å reagere "riktig" i alle situasjoner i livet! Han er vel et menneske på godt og vondt han også, akkurat som deg og meg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, maomao skrev:

Ikke sagt noe annet. Uansett, så fremsto han som er stor baby under prisutdelingen. Han mente han burde vunnet pga. boken. 

Er ikke veldig uenig i at han burde det? Lest boken? Den har virkelig endret liv og hatt stor innvirkning på mennesker. Til sammenligning m Anna sin bok hvor selv skilpadder sovner. Komikerfrue vant fordi og hun linket HVER dag hele perioden til konkurransen....da øker sjangsen for å vinne veldig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, filifjonka skrev:

Som bloggere flest, en selvhøytidelig fjomp...

Hvorfor er han selvhøytidelig fjomp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk et par ord med ham på Vixen Blog Awards i fjor, og det var han som plutselig bare kom bort til meg og sa hei (jeg er for sjenert til å bare gå og starte en samtale med mennesker jeg ikke kjenner sånn helt uten videre, særlig når det er bloggere av hans størrelse). Han fortalte at han hadde vært innom bloggen min et par ganger og at han beundret meg for reisen jeg hadde lagt ut på.

Vi pratet ikke så lenge, men han fremsto for meg som en svært varm og omtenksom person ut i fra den korte praten vi fikk.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sh999 skrev:

Han er homo, sant?

Ja, han var sammen med en jeg kjenner i en lang stund. Ble slutt omtrent da han gav ut boken sin. 

Han har vel også vært sammen med Storm fra homsepatruljen for en del år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maskopi skrev:

Ja, han var sammen med en jeg kjenner i en lang stund. Ble slutt omtrent da han gav ut boken sin. 

Han har vel også vært sammen med Storm fra homsepatruljen for en del år tilbake.

Takk for update:-) En sånn venn kunne jeg tenkt meg å ha, en sånn type som alltid får en i godt humør uansett hva. Men han gjør kanskje litt vel mye utav seg til tider og.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...