Gå til innhold

Gi soveposer el. til uff eller Fretex containere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer rett og slett på om jeg kan levere mine pent brukte, nyvaskede og hele soveposer til en UFF eller Fretex container? Er det noe de ønsker seg? Noen som vet?

Anonymkode: 229ea...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lende de er rene og hele så er det garantert noen som kan trenge det :) 

Anonymkode: 5011b...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år tilbake ville ikke Fretex ha dyner og puter. Dette kan kanskje også gjelde soveposer; jeg vet ikke.

Ellers blir alt av tøy vasket eller renset av Fretex, før det blir solgt. Dette uavhengig av om det er rent eller ikke (dette er i alle fall det jeg har blitt fortalt av ansatte der).

Alternativt kan du jo gi bort på finn.no - det er gratis å annonsere for sånt.

Anonymkode: 4d9fe...103

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gitt noe til fretex. For noen år siden gikk et par kompiser rundt med ''nye'' klær. De hadde kjøpt bæreposer med klær for 50 kr stk. Dette var gjennom ei som jobbet hos fretex. Det som var vanlig der var at når det kom inn nytt så gikk de ansatte gjennom og tok det de ville ha til seg selv ( og tydeligvis også for å selge videre) , mens resterende ble solgt gjennom fretex.

Etter dette har jeg ikke levert en eneste ting til fretex.

 

 

Anonymkode: 02ccc...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke gitt noe til fretex. For noen år siden gikk et par kompiser rundt med ''nye'' klær. De hadde kjøpt bæreposer med klær for 50 kr stk. Dette var gjennom ei som jobbet hos fretex. Det som var vanlig der var at når det kom inn nytt så gikk de ansatte gjennom og tok det de ville ha til seg selv ( og tydeligvis også for å selge videre) , mens resterende ble solgt gjennom fretex.

Etter dette har jeg ikke levert en eneste ting til fretex.

 

 

Anonymkode: 02ccc...09a

Har de LOV til dette?!

Anonymkode: c74bb...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer rett og slett på om jeg kan levere mine pent brukte, nyvaskede og hele soveposer til en UFF eller Fretex container? Er det noe de ønsker seg? Noen som vet?

Anonymkode: 229ea...432

Hvis du holder til i nærheten her så kjenner jeg ei som pakker lastebil som skal til slummen i Ukraina. Avgang i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har de LOV til dette?!

Anonymkode: c74bb...a75

Det tviler jeg på at ledelsen gir dem lov til, det er vel ingen som kontrollerer dem.

Anonymkode: 02ccc...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...