Gå til innhold

De upopulære på ungdomsskolen - hvordan gikk det med dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått med de upopulære i klassen din på ungdomskolen i voksen alder; nerdene, utskuddene, de venneløse?

Anonymkode: 56f5b...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gikk ikke så bra med meg. alkoholisme. droppa ut av universitetet. 

Anonymkode: f7b6c...9a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror ble mobbet og utfryst, hadde ingen venner og var deprimert til han var ferdig med videregående. Nå har han kone, barn, hund, hus, bil, lederjobb og bruker tiden sin på familie, venner og sport :) Han gikk det kjemepfint med.

Anonymkode: ec966...4a0

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

gikk ikke så bra med meg. alkoholisme. droppa ut av universitetet. 

Anonymkode: f7b6c...9a1

Gi meg fem. Samme her. Faktisk drikker jeg akkurat nå

Anonymkode: 2a6b5...2db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har blomstret opp, både sosialt og karrieremessig. De fleste vil anse disse som mer suksessrike enn de som var populære på ungdomsskolen. 

Anonymkode: 9ab9d...8a3

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som var uttafor i min klasse ser ut til å ha klart seg fint. De fleste fikk mange og gode venner på vgs. Han som var hakkekyllingen i klassa er nå tannlegestudent og fikk flere venner på vgs, ei anna flyttet og fikk mange venner der hun havnet. Hun andre røyker hasj og er sammen med en skikkelig knarker men ser ut til å klare seg fint ellers og er i full jobb, med mange venner. Han "tøffeste" i ungdomsskoleklassen min derimot, driver nå med hardere stoffer og finansierer egentlig livsoppholdet sitt med å selge dop. Han ble regelrett kastet ut fra to forskjellige vgs, og har ikke gjort noe konstruktivt med livet siden.

Anonymkode: 0387e...14b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min bror ble mobbet og utfryst, hadde ingen venner og var deprimert til han var ferdig med videregående. Nå har han kone, barn, hund, hus, bil, lederjobb og bruker tiden sin på familie, venner og sport :) Han gikk det kjemepfint med.

Anonymkode: ec966...4a0

Så bra:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi meg fem. Samme her. Faktisk drikker jeg akkurat nå

Anonymkode: 2a6b5...2db

Jeg ble førtidspensjonist/naver.

Anonymkode: 56f5b...2a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som var uttafor i min klasse ser ut til å ha klart seg fint. De fleste fikk mange og gode venner på vgs. Han som var hakkekyllingen i klassa er nå tannlegestudent og fikk flere venner på vgs, ei anna flyttet og fikk mange venner der hun havnet. Hun andre røyker hasj og er sammen med en skikkelig knarker men ser ut til å klare seg fint ellers og er i full jobb, med mange venner. Han "tøffeste" i ungdomsskoleklassen min derimot, driver nå med hardere stoffer og finansierer egentlig livsoppholdet sitt med å selge dop. Han ble regelrett kastet ut fra to forskjellige vgs, og har ikke gjort noe konstruktivt med livet siden.

Anonymkode: 0387e...14b

Det er jo egentlig valgene man tar her i livet, det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har det gått med de upopulære i klassen din på ungdomskolen i voksen alder; nerdene, utskuddene, de venneløse?

Anonymkode: 56f5b...2a7

Går bra med meg. Er forlovet og venter barn og har bachelorgrad og fast jobb. Eneste at jeg har noen få gode venner. Har ikke sp mange av de da jeg sliter med å knytte meg til folk. Er ikke så utadvendt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen venner på barneskolen, ungdomsskolen eller vgs, ble en del mobbet og etterhvert bare ignorert av alle. Har ikke gått så veldig bra. Er veldig deprimert, sliter med mange ting, driver til tider med rusmisbruk. Har ikke klart å fullføre vgs. Har ingen venner og aldri vært i noe forhold.

Vet ikke helt om jeg vil si at mobbing/utfrysning er grunnen til at jeg sliter i dag. Men det er nok grunnen til at jeg aldri har følt at jeg hører til i denne verden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som ble sett på som rare (inkludert meg selv) har alle gode utdannelser og de fleste av hos har stabile kjærlighetsliv/familieliv. Kanskje ikke så overraskende, da eneste kriteriet for å havne utenfor i min klasse, var å være smart og ikke interessert i alkohol o.l. Det har ikke skjedd noe dramatisk med mobberne i klassen, men ingen av dem har utdannelse og de fleste har ustabile kjærlighetsliv. 

Anonymkode: 448e3...f98

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg ble førtidspensjonist/naver.

Anonymkode: 56f5b...2a7

Er i slutten av 20-årene og blir muligens ufør i løpet av et år. Har heller ingen venner eller sosialt nettverk. Men jeg har alkohol :--)

Anonymkode: 2a6b5...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år gammel, jobber som ekstravakt i butikk fordi jeg får ikke noe bedre, student på høyskole for å endre på det (eldst i klassen), ufrivillig barnløs, ugift, ingen venner. Tja.. jeg lever da. Har samboer som tjener nok til å betale på huset alene. Føler meg som en parasitt. Hadde jeg ikke møtt han for noen år siden så hadde jeg sikkert bodd hos foreldrene mine enda.

Hun jeg var veninne med på ungdomsskolen fikk barn som 17 åring, bor i et falleferdig hus hun arvet og det virker som hun er uføretrygdet. Vet ikke sikkert da.

En annen jeg var venn med ble med i en sekt. 

Vet om ei som har giftet seg, har hus, bil og som studerer til en doktorgrad. Frivillig barnløs. Flyttet langt unna og vil ikke ha kontakt med noen av de andre fra ungdomsskolen.

De andre vet jeg ikke hvordan det går med.

Anonymkode: a04b5...a96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har det gått med de upopulære i klassen din på ungdomskolen i voksen alder; nerdene, utskuddene, de venneløse?

Anonymkode: 56f5b...2a7

De er gift og har mange barn...

Anonymkode: 6ee5a...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde 4 gode venner på ungddomsskolen, var liksom bare oss fire alltid. De andre var 'populære' og what not. De Populære endte i narkotika, fengsel, prostitusjon.. Litt diverse.

Vi som var utskudd sitter med universitetsutdannelse (innenfor krevende sektorer) og et godt liv. 

Lønner seg å være litt nerd og utenfor fest-gjengen på ungddomsskolen. Don't fuck it up.

Anonymkode: 161bb...db6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble førtidspensjonist/naver.

Anonymkode: 56f5b...2a7

Men det kanskje likevel mulig at du kan gjøre noe? Jeg bare spør, ikke for å være slem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, bluevelvet skrev:

Hadde ingen venner på barneskolen, ungdomsskolen eller vgs, ble en del mobbet og etterhvert bare ignorert av alle. Har ikke gått så veldig bra. Er veldig deprimert, sliter med mange ting, driver til tider med rusmisbruk. Har ikke klart å fullføre vgs. Har ingen venner og aldri vært i noe forhold.

Vet ikke helt om jeg vil si at mobbing/utfrysning er grunnen til at jeg sliter i dag. Men det er nok grunnen til at jeg aldri har følt at jeg hører til i denne verden.

 Trist å høre at du ikke føler det har gått så bra med deg. Ingen fortjener å ha det sånn. Hvis du vil ha noen å prate med stiller jeg gjerne :)  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått veldig bra med meg. Etter et ganske venneløst og deprimerende opphold på barneskolen og ungdomsskolen med en del mobbing, begynte ting å bedre seg betraktelig på videregående, men det var ikke før universitetet det virkelig sa pang. Da jeg begynte på universitetet flyttet jeg til utlandet, og bor her fortsatt. Nå er jeg i en jobb jeg elsker, har hobbyer jeg storkoser meg med og mange gode venner, og ikke minst en helt super kjæreste som jeg kommer til å flytte sammen med om et års tid. Føler ofte at livet mitt er for godt til å være sant, så jeg må klype meg litt i armen av og til, fnis. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...