Gå til innhold

Hadde du tolerert om brudfommen gjorde dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei vettu hva! Dette handler om meg! Det er mine bilder og min dag! Også blir det øgelagt på denne måten?!?!?!  MEG MEG MEG!

Seriøst ts, ingen har noe imot at brudgommen redder livet til en unge.

Anonymkode: feaea...6f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis bruden har noe i mot dette. Fordi det er den dagen hun skal være i sentrum og være prinsesse. Så tror jeg nok at det var det siste jeg ville sett av det spetakkelet. 

Anonymkode: 45862...a8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst? Selvsagt hadde jeg tolerert at mannen min reddet liv, uansett hvem eller hva det gikk ut over! Et bryllup er jo ingenting!

Anonymkode: 17d07...a77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvis bruden har noe i mot dette. Fordi det er den dagen hun skal være i sentrum og være prinsesse. Så tror jeg nok at det var det siste jeg ville sett av det spetakkelet. 

Anonymkode: 45862...a8c

Det har hun selvfølgelig ikke, tvertimot. Se videoen.

Anonymkode: e1c92...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt hadde jeg ikke tolerert det. Et pent bilde er da langt viktigere enn et menneskeliv... Skal jeg få ødelagt et minne for livet bare fordi noen finner ut at de skal drukne?:ironi: perspektiv mennesker! 

Det eneste med denne situasjonen jeg ikke hadde tolerert er om brudgommen IKKE hadde gjort noe. Hva er galt med verden? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, selvsagt. Hadde han IKKE gjort det hadde han vært ute av livet mitt på sekundet og jeg hadde revurdert mine livsvalg som gjorde at jeg endte opp med en slik person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...