Gå til innhold

Mitt første ONS og han ble ikke hard?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen kan hjelpe meg, da jeg ikke har opplevd lignende før.
Hadde mitt første ONS i helgen. Kjente liksom at han hadde reisning mens vi var sammen på utestedet, danset, kysset osv. Han gjentok hele tiden at han hadde drukket veldig mye ..Dro hvertfall hjem til han, og han hadde fortsatt reisning. Men han ble ikke hard, selv om jeg prøvde å hjelpe han. Han fikk pre-cum..
Han ble hvertfall liggende i sengen, så på meg med store øyne og holdt rundt meg og ville "kose"?:P
Jeg sa at jeg ville hjem, og han sa det var helt greit, fant frem skoene mine og spurte om jeg hadde flere ting der. Når jeg tok på meg buksa presterte han også å si "denne var trang". Altså, jeg er bare forvirret egentlig. Var det alkoholen? Ble han avtent når han så meg naken? 

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd at gutter ikke greier å få skikkelig ståkuk når de er fulle. De bare vaser å surrer.. Den kommentaren med at den var trang var nok positivt ment.

Anonymkode: be9ff...cfe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til, at han virket helt upåvirket. Han vinglet ikke når vi gikk, løftet meg opp et par ganger til og med!Virket helt edru. Men han sa jo hele tiden at han hadde drukket.. 

TS

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa vel hele tiden at han hadde drukket fordi det er en kjent sak at dette kan påvirke ereksjonen... og tenkte at du da ville forstå at det var derfor han ikke ble helt hard, og ikke skulle tro at det hadde noe med deg å gjøre. Så ikke tenk det!

Skjønte ikke helt den kommentaren hans da. Som en kommentar til at buksen din virket trang?

Anonymkode: 30e60...2d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa vel hele tiden at han hadde drukket fordi det er en kjent sak at dette kan påvirke ereksjonen... og tenkte at du da ville forstå at det var derfor han ikke ble helt hard, og ikke skulle tro at det hadde noe med deg å gjøre. Så ikke tenk det!

Skjønte ikke helt den kommentaren hans da. Som en kommentar til at buksen din virket trang?

Anonymkode: 30e60...2d0

Ja, mens jeg tok på meg buksa, så han på meg bakfra og slang ut den kommentaren.. :(

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke å være alkoholen. Jeg har opplevd å ha problemer med å få den opp første gang jeg møter nye jenter selv om jeg finner dem utrolig tiltrekkende og sexy. Det kalles prestasjonsangst.

Anonymkode: 1803f...e43

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke å være alkoholen. Jeg har opplevd å ha problemer med å få den opp første gang jeg møter nye jenter selv om jeg finner dem utrolig tiltrekkende og sexy. Det kalles prestasjonsangst.

Anonymkode: 1803f...e43

Dette

Her har du sannsynligvis svaret, ts

Anonymkode: e17a3...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal vi være helt ærlige, selv om det er slemt, så hender det jo også det du frykter, TS. Menn må tåle å høre ærlige meninger om seg selv på dette forumet, da må også dere damer tåle det samme.

Så nei, du er like langt, egentlig. Kanskje mente han det sånn, eller kanskje var det slik. Du er den nærmeste til å vurdere det. Hvorfor stoler du ikke på deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Horten Market skrev:

Men skal vi være helt ærlige, selv om det er slemt, så hender det jo også det du frykter, TS. Menn må tåle å høre ærlige meninger om seg selv på dette forumet, da må også dere damer tåle det samme.

Så nei, du er like langt, egentlig. Kanskje mente han det sånn, eller kanskje var det slik. Du er den nærmeste til å vurdere det. Hvorfor stoler du ikke på deg selv?

Du har rett, men nå er jeg ganske ung (begynnelsen av 20-årene) og har bare hatt 1 sexpartner tidligere. 
Har jo ikke noen som helst følelser knyttet til ONS'et, men kan ikke nekte for at han gjorde meg ganske usikker i forhold til min egen kropp. 

TS

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol er kjent for å drepe potensen. Jeg får ikke ereksjon når jeg er beruset, det viser seg alltid å være en fysisk umulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten alkoholen eller prestasjonsangst. Eller en kombinasjon av disse to. Det har garantert ikke noe med deg å gjøre TS. 

Mest sannsynlig var det derfor han påpekte at han hadde drukket mye flere ganger, fordi han viste at dette kunne komme til å bli et problem. Så var du forberedt. Ang den kommentaren med trang bukse så hadde jeg ikke tenkt noe over det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, WubWub skrev:

Alkohol er kjent for å drepe potensen. Jeg får ikke ereksjon når jeg er beruset, det viser seg alltid å være en fysisk umulighet.

 

Det med alkohol og potens så er vi menn veldig forskjellig. For meg så har alkohol veldig lite å si på potensen, presentasjonangst det er drepen. En jente som starter innlegg her om ONSens manglende ereksjon har nok ikke en personlighet som gir trygghet. Så jeg tipper at problemet er presentasjonangst.

Anonymkode: a0bc7...591

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det med alkohol og potens så er vi menn veldig forskjellig. For meg så har alkohol veldig lite å si på potensen, presentasjonangst det er drepen. En jente som starter innlegg her om ONSens manglende ereksjon har nok ikke en personlighet som gir trygghet. Så jeg tipper at problemet er presentasjonangst.

Anonymkode: a0bc7...591

Det er selvfølgelig individuelt hvordan en manns seksuelle funksjoner reagerer på alkohol. Da de fleste voldtekter skjer i fylla så er det jo åpenbart mange menn som ikke er rammet av ereksjonssvikt ved beruselse. Men det er veldokumentert at mange menn blir impotente så fort de får promille i blodet - vedkommende TS traff kan være en av de ;

http://www.lommelegen.no/node/10531/backlinks

Gir alkohol ereksjonssvikt?
Ja. Stort alkoholinntak (mer enn 0,8 promille) kan gi ereksjonsproblemer for noen, men ikke alle menn. For unge menn kan litt alkohol faktisk hjelpe på selvsikkerheten og dermed hjelpe på ereksjonen. Spesielt for eldre menn kan selv et lite alkoholinntak gi ereksjonsproblemer. Stort alkoholinntak over tid skader mange av kroppens systemer, også seksuell funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du burde ikke tenke så negativt om deg selv, TS. Dette høres ut som et klassisk tilfelle av prestasjonsangst. Det som er så frustrerende med sånt er at jo bedre man liker jenta, jo større blir prestasjonsangsten, og dermed ingen ereksjon. Jeg tipper han likte deg veldig godt og er litt flau for at han ikke klarte å prestere. Siden han ikke var spesielt full tror jeg ikke alkoholen hadde noe særlig å si.

Hilsen en mann som har slitt mye med prestasjonsangst

Anonymkode: e17a3...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn kan miste stå uten spesiell grunn. Veldig veldig høyt rusinntak kan også gjøre det vanskelig for blod å komme ned dit. 

Personlig blir jeg bare slapp hvis det er noe som avtenner meg. 

Anonymkode: 6a417...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig presentasjonsangst. Egentlig ikke bare trolig, men nesten 100% sansynlig. Han begynte allerede på vei fra utestedet å overtenke om han kom til å greie å få stå eller ikke og måtte derfor gjentatte ganger påpeke at han hadde drukket, slik at hvis det skulle gå ille og han ikke får stå, så har han en grunn han kan skylde på. Dette er jo selvsagt bare selvforsterkende som gjør at siden han er så redd for å ikke få ereksjon så får han det ikke heller, og det hjelper iallefall ikke på selvfølelsen hans at du sier at du vil hjem fordi han ikke får stå, da er det enda vanskeligere for han neste gang, hvis han i det hele tatt våger en neste gang. Du skulle sagt ja til å ligge og kose litt og bare prate helt avslappet, så skulle du sett at med en gang han hadde greid å slappe av og ikke bekymre seg for ereksjonen så hadde den plutselig vært klar til dyd.

Anonymkode: 3d942...8d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer! Tror grunnen til at jeg overtenker dette er fordi han syns det var helt greit at jeg ville dra (prøvde ikke å overtale meg) og kommentaren om trang bukse (bruker skinny jeans som majoriteten av jenter på min alder..). Skal bare prøve å glemme denne hendelsen neste gang jeg gjør lignende :fnise:

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...