Gå til innhold

Mitt første ONS og han ble ikke hard?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer! Tror grunnen til at jeg overtenker dette er fordi han syns det var helt greit at jeg ville dra (prøvde ikke å overtale meg) og kommentaren om trang bukse (bruker skinny jeans som majoriteten av jenter på min alder..). Skal bare prøve å glemme denne hendelsen neste gang jeg gjør lignende :fnise:

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Mest sannsynlig syntes han at det var helt greit at du dro fordi han var flau over at den ikke ville opp. Dette hadde 99,9% ikke noe som helst med deg å gjøre :) Bare glem hele hendelsen og kom deg videre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer! Tror grunnen til at jeg overtenker dette er fordi han syns det var helt greit at jeg ville dra (prøvde ikke å overtale meg) og kommentaren om trang bukse (bruker skinny jeans som majoriteten av jenter på min alder..). Skal bare prøve å glemme denne hendelsen neste gang jeg gjør lignende :fnise:

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Det handler garantert ikke om deg eller din kropp. Menn kan være breiale og brautende om hva type kvinner de liker og tenner på når de er i flokk og sånn. Selv om de liker å fremstå som kresne og sære, så smelter de som regel foran en naken kvinne :PSannheten er at de fleste av oss tenner på kvinnekropper i mange varianter. Han slet nok med litt tanker om å prestere. Og grunnen til at han ikke prøvde overtale deg vil jeg tro skyldes at han syntes det ble veldig pinlig og at han bare ville være alene når det endte slik. Kommentaren om buksa høres ut som et sånn "vil så gjerne bryte den kleine stillheten" greie. Trange bukser fremhever de beste formene, så det likte han nok veldig godt tenker jeg.

Ville ikke brukt mer energi og tanker på dette om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Hei! Håper noen kan hjelpe meg, da jeg ikke har opplevd lignende før.
Hadde mitt første ONS i helgen. Kjente liksom at han hadde reisning mens vi var sammen på utestedet, danset, kysset osv. Han gjentok hele tiden at han hadde drukket veldig mye ..Dro hvertfall hjem til han, og han hadde fortsatt reisning. Men han ble ikke hard, selv om jeg prøvde å hjelpe han. Han fikk pre-cum..
Han ble hvertfall liggende i sengen, så på meg med store øyne og holdt rundt meg og ville "kose"?:P
Jeg sa at jeg ville hjem, og han sa det var helt greit, fant frem skoene mine og spurte om jeg hadde flere ting der. Når jeg tok på meg buksa presterte han også å si "denne var trang". Altså, jeg er bare forvirret egentlig. Var det alkoholen? Ble han avtent når han så meg naken? 

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Helt vanlig. Det kan være alkoholen, men kan også være fordi han ikke er sikker på deg eller kjenner deg. At han er litt nervøs. Noen menn er sensitive på dette området, det forstår ikke de fleste kvinner. Har ingenting med deg å gjøre. Snakker av erfaring. Velger du å bli bedre kjent, vil han nok bli ordentlig hard. Alder kan også ha noe å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde du han? Det fungerer alltid bedre enn å runke.

Han ville helt sikkert at du skulle bli. Da hadde han garantert våknet opp med morrabrød. Så kunne dere hatt masse deilig sex. Og så hadde han sikkert server deg den frokosten. Kanskje du har gått glipp av drømmemannen?:link:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren var nok bare at buksa virket trang. Han har sikkert ikke sett jenter dra på seg skinny jeans, og det ser jo litt brutalt ut, uansett hvor stor eller liten man er. 

Jeg er veldig slank selv, og har opplevd akkurat det samme. Flere har blitt fascinert og prøvd å få den på seg selv, haha! Ingen grunn til bekymring. 

Hva gjelder ereksjonen er det sannsynligvis alkohol/prestasjonsangst. Han foreslo nok å kose for å slippe å bekymre seg for ereksjonen, kanskje? Det er mange som blir kåte i fylla, men mange som mister gnisten og :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Helt vanlig. Det kan være alkoholen, men kan også være fordi han ikke er sikker på deg eller kjenner deg. At han er litt nervøs. Noen menn er sensitive på dette området, det forstår ikke de fleste kvinner. Har ingenting med deg å gjøre. Snakker av erfaring. Velger du å bli bedre kjent, vil han nok bli ordentlig hard. Alder kan også ha noe å si.

Takk for svar :blomst:Det forstår jeg virkelig ikke :bond:hvorfor ta med en dame hjem hvis man vet at man ikke klarer å prestere med mindre man kjenner personen? 
TS

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, eksentrisk skrev:

Sugde du han? Det fungerer alltid bedre enn å runke.

Han ville helt sikkert at du skulle bli. Da hadde han garantert våknet opp med morrabrød. Så kunne dere hatt masse deilig sex. Og så hadde han sikkert server deg den frokosten. Kanskje du har gått glipp av drømmemannen?:link:

Jepp, sugde han også :plystre: Vi fant ut at jeg bor i blokka rett overfor han (er det mulig?!) og siden han hadde enkeltseng følte jeg det var mest naturlig å spasere de 3-4 minuttene hjem til min egen seng. Nå som du nevnte morrabrød begynte jeg plutselig å angre :fnise: 
TS

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, sugde han også :plystre: Vi fant ut at jeg bor i blokka rett overfor han (er det mulig?!) og siden han hadde enkeltseng følte jeg det var mest naturlig å spasere de 3-4 minuttene hjem til min egen seng. Nå som du nevnte morrabrød begynte jeg plutselig å angre :fnise: 
TS

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Likte du fyren, så kan du jo ta kontakt igjen, siden han bor så nær. Siste tog er ikke gått ;)

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :blomst:Det forstår jeg virkelig ikke :bond:hvorfor ta med en dame hjem hvis man vet at man ikke klarer å prestere med mindre man kjenner personen? 
TS

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Han hadde vel håpet at det skulle gå bra? Potensproblemer er faktisk mer utbredt enn man tror. 

http://www.kk.no/livstil/menn-som-mister-piffen-67996976

«Nå faller den igjen»

Ereksjonen er ikke viljestyrt, dessverre, og er veldig under påvirkning av stressignaler fra hjernen. Så hvis han ligger der og blir redd for at «nå faller den igjen, kanskje», ja så vil den nok gjøre det, forklarer lege Aars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Han gjentok hele tiden at han hadde drukket veldig mye ..Dro hvertfall hjem til han

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Så du VOLDTOK HAN.

Anonymkode: c1dfb...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du VOLDTOK HAN.

Anonymkode: c1dfb...9f5

hjelp

Anonymkode: 71908...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hjelp

Anonymkode: 71908...176

Sex med en overstadig beruset person. Det er voldtekt.

Anonymkode: c1dfb...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2017 den 12.47, Hulderen skrev:

Likte du fyren, så kan du jo ta kontakt igjen, siden han bor så nær. Siste tog er ikke gått ;)

Har du noen tips om hvordan jeg kunne gjort det? 🙈 Husker bare fornavnet hans, så kan ikke "hit him up" på den måten, og blir vel rart om jeg banker på døra? 🙈

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen tips om hvordan jeg kunne gjort det? 🙈 Husker bare fornavnet hans, så kan ikke "hit him up" på den måten, og blir vel rart om jeg banker på døra? 🙈

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Tips! Google adressen, så finner du nok hele navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Glemte å legge til, at han virket helt upåvirket. Han vinglet ikke når vi gikk, løftet meg opp et par ganger til og med!Virket helt edru. Men han sa jo hele tiden at han hadde drukket.. 

TS

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Har opplevd med flere menn, og noen av de var åpenbart fulle. Men noen forklarte meg også at de ble så spent, på måten "overexcited", at det gikk ikke. Nylig fortsatte jeg å møte en av dem litt flere ganger, og det er tydelig at det ikke var tiltrekningen det gikk på, men han trengte faktisk bare å bli litt mer komfortabel før han klarte det 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

UPDATE, haha! Etter et par glass vin på venninnekveld klarte jeg å legge han til på facebook. Dette er en måned siden, fortsatt venner på facebook - men ikke en eneste melding. Så var han kanskje ikke interessert på gjentagelse, eller så tok han ikke hintet :plystre:

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn er generelt dårlige på å ta hint. De må ofte sveives litt i gang. Send ham en melding du da :) Da svarer han sikkert, og i verste fall forblir situasjonen akkurat slik den er nå.

Anonymkode: e17a3...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/26/2017 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Hei! Håper noen kan hjelpe meg, da jeg ikke har opplevd lignende før.
Hadde mitt første ONS i helgen. Kjente liksom at han hadde reisning mens vi var sammen på utestedet, danset, kysset osv. Han gjentok hele tiden at han hadde drukket veldig mye ..Dro hvertfall hjem til han, og han hadde fortsatt reisning. Men han ble ikke hard, selv om jeg prøvde å hjelpe han. Han fikk pre-cum..
Han ble hvertfall liggende i sengen, så på meg med store øyne og holdt rundt meg og ville "kose"?:P
Jeg sa at jeg ville hjem, og han sa det var helt greit, fant frem skoene mine og spurte om jeg hadde flere ting der. Når jeg tok på meg buksa presterte han også å si "denne var trang". Altså, jeg er bare forvirret egentlig. Var det alkoholen? Ble han avtent når han så meg naken? 

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Penisen min går å legger seg etter 4 glass med jegermeister. Da sier den godnatt helt fram til mandagen.  Likavell har jeg stadig med meg damer hjemm haha

Anonymkode: de92c...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2017 den 12.30, WubWub skrev:

Alkohol er kjent for å drepe potensen. Jeg får ikke ereksjon når jeg er beruset, det viser seg alltid å være en fysisk umulighet.

Er det ikke ungdommer det er snakk om her da ?   Var aldri noe problem da jeg var yngre, var jeg skikkelig kåt ble jeg steinhard selv med betydelig promille. Tror mer på prestasjonsangst her ja.

Anonymkode: 8a13a...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

UPDATE, haha! Etter et par glass vin på venninnekveld klarte jeg å legge han til på facebook. Dette er en måned siden, fortsatt venner på facebook - men ikke en eneste melding. Så var han kanskje ikke interessert på gjentagelse, eller så tok han ikke hintet :plystre:

Anonymkode: 4f5d5...e4c

Så du legger ham til og forventer at han skal ta første framstøtt? Akkurat som 99 prosent av alle andre kvinner? Vil du ha kontakt så ta kontakt på mld. Ikke legg han til å tro at det er et hint til at du liker ham. Vi kan ikke elller gidder ikke å lese tankene dine

Anonymkode: de92c...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...