Gå til innhold

Hvilke vintersko skal du ha i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine ble utslitt i fjor vinter så er på utkikk etter nye og trenger inspirasjon :P

Anonymkode: ee3b9...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og har faktisk ikke typiske vintersko lenger. Bruker for tiden Doc Martens som jeg har raggsokker og ullsåler i, før gikk jeg med militærstøvler. Syns det funker mye bedre med uforede skinnsko, da man ikke svetter og blir våt på beina i dem, og dermed ikke kald. Kunstfor har en tendens til å bli klamt syns jeg.

Anonymkode: f1566...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samme jeg har hatt de 7 siste årene. Jeg kjøper ikke nye vintersko hvert år. 

Anonymkode: e4100...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke de gode Eccostøvlettene jeg kjøpte for 2 år siden.

Og blir det blåkaldt (sånn 20 - 25 kuldegrader) så finner jeg frem Topas støvlene mine (de er 7 år gamle, og like fine for jeg steller og oppbevarer dem pent).

Anonymkode: 82a10...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/25/2017 at 10:35 PM, AnonymBruker said:

Jeg og har faktisk ikke typiske vintersko lenger. Bruker for tiden Doc Martens som jeg har raggsokker og ullsåler i, før gikk jeg med militærstøvler. Syns det funker mye bedre med uforede skinnsko, da man ikke svetter og blir våt på beina i dem, og dermed ikke kald. Kunstfor har en tendens til å bli klamt syns jeg.

Anonymkode: f1566...3e6

Jeg tenker å kjøpe forede Doc martens :)

Anonymkode: 3d576...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke ennå men trenger noen ordentlig varme og et par litt kule. Mulig jeg kjøper to forskjellige i år. Kanskje Dr Martens... har sett på dem siden 16 års alderen men den gangen var de mer for frikerne :fnise:

Anonymkode: 69742...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å kjøpe forede Doc martens :)

Anonymkode: 3d576...6bb

De er kunstforet, hadde de før og de begynte å stiiinke og skinnet ble stygt, ikke samme skinnet som de vanlige 

Anonymkode: 637fe...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen vintersko. Bruker bare tøyskoene fra europris. Ja det hender det blir litt småkaldt, men jeg går ikke såå forferdelig mye ute, og jeg velger heller å ikke gli på isen for hvert skritt enn å være varm på føttene. 

Anonymkode: 942c8...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke behov for vintersko fordi vi nesten aldri har snø og is her jeg bor. Går med vanlige boots eller sneakers.

Anonymkode: 96b59...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Har hatt de samme vinterskoene i tre år. Og hvert år, hele jæ*** vinteren går jeg og uffer meg over at de er kalde og glatte. Det er som når folk med bil blir overrasket når snøen kommer og sklir rundt på sommerdekk. I år skal jeg ha nye vintersko, og skal kjøpe de i dag! Blir disse. Bor på et sted som er kaldt og glatt og snøete, og søsteren min har de og syns de er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Uhumskheter skrev:

Har hatt de samme vinterskoene i tre år. Og hvert år, hele jæ*** vinteren går jeg og uffer meg over at de er kalde og glatte. Det er som når folk med bil blir overrasket når snøen kommer og sklir rundt på sommerdekk. I år skal jeg ha nye vintersko, og skal kjøpe de i dag! Blir disse. Bor på et sted som er kaldt og glatt og snøete, og søsteren min har de og syns de er gode.

Har lurt litt på Sorel jeg også så jeg har noe til de verste snøversdagene men kanskje ikke akkurat de der pga de hvite lissene. Hvordan er de under, gode spor? 

 

Anonymkode: 69742...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Har lurt litt på Sorel jeg også så jeg har noe til de verste snøversdagene men kanskje ikke akkurat de der pga de hvite lissene. Hvordan er de under, gode spor? 

 

Anonymkode: 69742...7a0

Jeg har ikke testet de ut ennå. Men søsteren min jobber i barnehage, og der må man ha gode sko, stoler på at hun ikke ville ha anbefalt meg sko jeg kommer til å skli rundt som bambi med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ha de samme som jeg har hatt de 3 siste årene. De er ikke akkurat lekre, men utrolig varme og med kjempe bra såle, skikkelige spor. Har Viking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lurt litt på Sorel jeg også så jeg har noe til de verste snøversdagene men kanskje ikke akkurat de der pga de hvite lissene. Hvordan er de under, gode spor? 

 

Anonymkode: 69742...7a0

Lisser kan jo byttes ut :)

Anonymkode: 3f40f...9cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker å kjøpe forede Doc martens :)

Anonymkode: 3d576...6bb

De er kunstforet, hadde de før og de begynte å stiiinke og skinnet ble stygt, ikke samme skinnet som de vanlige 

Anonymkode: 637fe...446

Man trenger ikke forede for vinterbruk. Kjøp de store nok til å ha ullsokker og ullsåler i så holder de glatt ned til -20C.

Anonymkode: f1566...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, September 25, 2017 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Mine ble utslitt i fjor vinter så er på utkikk etter nye og trenger inspirasjon :P

Anonymkode: ee3b9...b15

Jeg skal bruke de vinterstøvlene jeg brukte sist vinter. Skapet er fullt av ulike sko til vinterbruk.

Anonymkode: 57b4c...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...