Gå til innhold

Sterkere orgasme ved stimuli utenpå trang klær.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får mye sterkere orgasmer når stimuleringen skjer utenpå trange jeans eller helst trange treningstights. Er dette vanlig? Det blir mye mer sensitivit å går mye hardere.

Anonymkode: 42f54...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr vel bare at du liker ekstra godt å bli stimulert utenpå trange klær og at det er vanlig blant de som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en avart av tenningsmønsteret ditt. Jeg elsker to lag med klær og friksjonen det gir mot penis som jeg kan bli ekstremt kåt av. Har noen adidas tightser som er helt fantastiske i så måte under en annen tights. Overflaten gjør at tightsen over glir ganske lett over dem og det er helt fantastisk deilig å ha på enten for trening eller kos. 2XU og en hvit puma tights jeg har er spesielt deilige utenpå. Friksjonen mellom dem med en av disse utenpå er helt magisk. Dessverre er både 2XU og pumaen ganske gjennomsiktige så de hvite adidasstripene synes ganske godt gjennom, så ikke så ofte jeg løper/ trener i dette. Har noen nike og reebok tightser som de ikke synes gjennom heldigvis som jeg har over for trening. 

Har samme greia med fotballshortser, elsker å bruke to over hverandre her også. Igjen det å kjenne den ytterste gli over den under og det nesten silkemyke tynne stoffet er helt utrolig opphissende for meg. På vinteren liker jeg å bruke en overtrekksdress i polyesterstoff under en bomullsjoggedress, igjen helt fantastisk friksjon mellom de to stoffene. Blir også kåt av å bruke to t-shirts, selv her er friksjonen mot kroppen deilig men ikke på høyde med plaggene beskrevet over. Når kjæresten suger/slikker skrittet mitt gjennom de to tightsene eller to fotballshortser blir jeg helt ekstremt kåt. Og hun er heldigvis svært velvillig til å gjøre det. Noen ganger når jeg spiller fotball bruker jeg en fotballshorts, så fotballtights og så en ny fotballshorts over igjen, det er også digg friksjonsmessig. 

Anonymkode: b8934...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker for meg som at mange gutter har en liten fetish for jenter som er kledd i trange treningstights. Vet ikke helt om det er spandex-stoffet eller om det er at det sitter så trangt..

Anonymkode: 120c4...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker for meg som at mange gutter har en liten fetish for jenter som er kledd i trange treningstights. Vet ikke helt om det er spandex-stoffet eller om det er at det sitter så trangt..

Anonymkode: 120c4...b78

Er nok det at det sitter veldig trangt å viser konturer, men også selve spandex stoffet.

Anonymkode: 42f54...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en avart av tenningsmønsteret ditt. Jeg elsker to lag med klær og friksjonen det gir mot penis som jeg kan bli ekstremt kåt av. Har noen adidas tightser som er helt fantastiske i så måte under en annen tights. Overflaten gjør at tightsen over glir ganske lett over dem og det er helt fantastisk deilig å ha på enten for trening eller kos. 2XU og en hvit puma tights jeg har er spesielt deilige utenpå. Friksjonen mellom dem med en av disse utenpå er helt magisk. Dessverre er både 2XU og pumaen ganske gjennomsiktige så de hvite adidasstripene synes ganske godt gjennom, så ikke så ofte jeg løper/ trener i dette. Har noen nike og reebok tightser som de ikke synes gjennom heldigvis som jeg har over for trening. 

Har samme greia med fotballshortser, elsker å bruke to over hverandre her også. Igjen det å kjenne den ytterste gli over den under og det nesten silkemyke tynne stoffet er helt utrolig opphissende for meg. På vinteren liker jeg å bruke en overtrekksdress i polyesterstoff under en bomullsjoggedress, igjen helt fantastisk friksjon mellom de to stoffene. Blir også kåt av å bruke to t-shirts, selv her er friksjonen mot kroppen deilig men ikke på høyde med plaggene beskrevet over. Når kjæresten suger/slikker skrittet mitt gjennom de to tightsene eller to fotballshortser blir jeg helt ekstremt kåt. Og hun er heldigvis svært velvillig til å gjøre det. Noen ganger når jeg spiller fotball bruker jeg en fotballshorts, så fotballtights og så en ny fotballshorts over igjen, det er også digg friksjonsmessig. 

Anonymkode: b8934...413

Tror dette er veldig vanlig for mange, både gutter og jenter. 

Anonymkode: 42f54...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en avart av tenningsmønsteret ditt. Jeg elsker to lag med klær og friksjonen det gir mot penis som jeg kan bli ekstremt kåt av. Har noen adidas tightser som er helt fantastiske i så måte under en annen tights. Overflaten gjør at tightsen over glir ganske lett over dem og det er helt fantastisk deilig å ha på enten for trening eller kos. 2XU og en hvit puma tights jeg har er spesielt deilige utenpå. Friksjonen mellom dem med en av disse utenpå er helt magisk. Dessverre er både 2XU og pumaen ganske gjennomsiktige så de hvite adidasstripene synes ganske godt gjennom, så ikke så ofte jeg løper/ trener i dette. Har noen nike og reebok tightser som de ikke synes gjennom heldigvis som jeg har over for trening. 

Har samme greia med fotballshortser, elsker å bruke to over hverandre her også. Igjen det å kjenne den ytterste gli over den under og det nesten silkemyke tynne stoffet er helt utrolig opphissende for meg. På vinteren liker jeg å bruke en overtrekksdress i polyesterstoff under en bomullsjoggedress, igjen helt fantastisk friksjon mellom de to stoffene. Blir også kåt av å bruke to t-shirts, selv her er friksjonen mot kroppen deilig men ikke på høyde med plaggene beskrevet over. Når kjæresten suger/slikker skrittet mitt gjennom de to tightsene eller to fotballshortser blir jeg helt ekstremt kåt. Og hun er heldigvis svært velvillig til å gjøre det. Noen ganger når jeg spiller fotball bruker jeg en fotballshorts, så fotballtights og så en ny fotballshorts over igjen, det er også digg friksjonsmessig. 

Anonymkode: b8934...413

Har denne fetishen selv. Du kan gjerne sende meg en pm, hvis du vil det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok det at det sitter veldig trangt å viser konturer, men også selve spandex stoffet.

Anonymkode: 42f54...7e7

Jeans sitter jo også trangt, men føler at gutta ser mer og blir mer ivrig i type treningstights/spandex

Anonymkode: 120c4...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeans sitter jo også trangt, men føler at gutta ser mer og blir mer ivrig i type treningstights/spandex

Anonymkode: 120c4...b78

Ja, det er noe med det. Syns jeans som sitter trangt er veldig fint og sexy, men tights i stram spandex er sexy. Er nok litt den spray on effekten på en sexy kropp som spiller inn.

Anonymkode: 42f54...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er noe med det. Syns jeans som sitter trangt er veldig fint og sexy, men tights i stram spandex er sexy. Er nok litt den spray on effekten på en sexy kropp som spiller inn.

Anonymkode: 42f54...7e7

Men tights er jo ofte veldig trange, så selv om de ikke er gjennomsiktige så kommer konturene av undertøy lett frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 26.9.2017 den 17.28, VLOslo skrev:

Men tights er jo ofte veldig trange, så selv om de ikke er gjennomsiktige så kommer konturene av undertøy lett frem

Undertøyet?

Trodde alle gikk kommando jeg..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎25‎.‎09‎.‎2017 den 17.09, AnonymBruker skrev:

Får mye sterkere orgasmer når stimuleringen skjer utenpå trange jeans eller helst trange treningstights. Er dette vanlig? Det blir mye mer sensitivit å går mye hardere.

Anonymkode: 42f54...7e7

Jeg hadde en kjæreste som var sånn. Jeg likte veldig godt at hun var sånn.

Anonymkode: 493bd...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at alle går kommando?

Anonymkode: 42f54...7e7

Uten undertøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en kjæreste som var sånn. Jeg likte veldig godt at hun var sånn.

Anonymkode: 493bd...ae8

Herlighet så digg assa 

Anonymkode: 42f54...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, September 26, 2017 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har en avart av tenningsmønsteret ditt. Jeg elsker to lag med klær og friksjonen det gir mot penis som jeg kan bli ekstremt kåt av. Har noen adidas tightser som er helt fantastiske i så måte under en annen tights. Overflaten gjør at tightsen over glir ganske lett over dem og det er helt fantastisk deilig å ha på enten for trening eller kos. 2XU og en hvit puma tights jeg har er spesielt deilige utenpå. Friksjonen mellom dem med en av disse utenpå er helt magisk. Dessverre er både 2XU og pumaen ganske gjennomsiktige så de hvite adidasstripene synes ganske godt gjennom, så ikke så ofte jeg løper/ trener i dette. Har noen nike og reebok tightser som de ikke synes gjennom heldigvis som jeg har over for trening. 

Har samme greia med fotballshortser, elsker å bruke to over hverandre her også. Igjen det å kjenne den ytterste gli over den under og det nesten silkemyke tynne stoffet er helt utrolig opphissende for meg. På vinteren liker jeg å bruke en overtrekksdress i polyesterstoff under en bomullsjoggedress, igjen helt fantastisk friksjon mellom de to stoffene. Blir også kåt av å bruke to t-shirts, selv her er friksjonen mot kroppen deilig men ikke på høyde med plaggene beskrevet over. Når kjæresten suger/slikker skrittet mitt gjennom de to tightsene eller to fotballshortser blir jeg helt ekstremt kåt. Og hun er heldigvis svært velvillig til å gjøre det. Noen ganger når jeg spiller fotball bruker jeg en fotballshorts, så fotballtights og så en ny fotballshorts over igjen, det er også digg friksjonsmessig. 

Anonymkode: b8934...413

Får du orgasme av det? Høres ut til at du har det veldig deilig i tights :)

Anonymkode: 42f54...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Uten undertøy. 

For sex, er det nok uten undertøy under. Gir vertfall meg mye større sensitivitet. Trener også alltid i 2XU tights, uten noe under.

Anonymkode: 42f54...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får du orgasme av det? Høres ut til at du har det veldig deilig i tights :)

Anonymkode: 42f54...7e7

Får ikke orgasme av klærne i seg selv, men blir fortere kåt og noen ganger generellt kåt av å ha det på. 

Anonymkode: b8934...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og syns det er deilig å bli befølt mellom bena når jeg har på trange bukser, det er sykt pirrende og jeg blir veldig kåt. Jeg liker også den følelsen av at det blir veldig vått i stoffet. Da kan jeg også bli litt flau/forlegen over å bli så våt, noe som egentlig gjør meg enda mer kåt.

Anonymkode: 0ca18...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og syns det er deilig å bli befølt mellom bena når jeg har på trange bukser, det er sykt pirrende og jeg blir veldig kåt. Jeg liker også den følelsen av at det blir veldig vått i stoffet. Da kan jeg også bli litt flau/forlegen over å bli så våt, noe som egentlig gjør meg enda mer kåt.

Anonymkode: 0ca18...c42

Herlig, digger det, både på meg selv og på damene:)

Anonymkode: 42f54...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...