Gå til innhold
AnonymBruker

Bryllup med drikke kun til maten

Anbefalte innlegg

tussi84
5 timer siden, Peonjenta skrev:

Da kalles det ikke en fest. Brus = barnebursdag.

Så de som ikke liker alkohol eller ikke kan drikke alkohol er da barn i dine øyne.. Det går fint ann å ha fest uten alkohol.. det er hva man gjør det til selv. Eller klarer du ikke å ha det gøy edru? 

Jeg hadde en gang et nært fam medlem som var alkoholiker. Hadde han levd nå så kunne jeg ikke hatt alkohol i bryllupet vårt i det hele tatt. Og det er mange fam som har fam medlemmer som er alkoholikere som de ønsker at skal delta på sin bryllupsdag, og da legger man til rette for det. Akkurat som man har noen alkofrie alternativer til de som ønsker noe annet. Eller at man feks har vegetar mat til en som vegetarianer. At man lar være å ha appelsiner i lokalet om noen har sterk sitrus allergi osv. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peonjenta
2 minutter siden, tussi84 skrev:

Så de som ikke liker alkohol eller ikke kan drikke alkohol er da barn i dine øyne.. Det går fint ann å ha fest uten alkohol.. det er hva man gjør det til selv. Eller klarer du ikke å ha det gøy edru? 

Jeg hadde en gang et nært fam medlem som var alkoholiker. Hadde han levd nå så kunne jeg ikke hatt alkohol i bryllupet vårt i det hele tatt. Og det er mange fam som har fam medlemmer som er alkoholikere som de ønsker at skal delta på sin bryllupsdag, og da legger man til rette for det. Akkurat som man har noen alkofrie alternativer til de som ønsker noe annet. Eller at man feks har vegetar mat til en som vegetarianer. At man lar være å ha appelsiner i lokalet om noen har sterk sitrus allergi osv. 

La meg snu det.  Klarer ikke DU å ha det gøy selv om noen tar et par glass vin for å feire den største dagen i noens liv?  Det er da ingen som tvinger deg til å drikke alkohol! Det er i aller høyeste grad valgfritt. 

Jeg kjenner ingen som har hatt det gøy i et alkoholfritt bryllup, de fleste satt å telte timer til de kunne dra hjem.  Men her på KG er det mange som syns bedehusbryllyp er "the shit".   Dere må gjerne prøve å overbevise meg om hvor morosamt det er, ingen av dere har  klart det hittil.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden