Gå til innhold

Hva er greia når tidligere flørter tar kontakt og er i forhold nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skjer jevnlig at menn jeg har flørtet med for flere år siden plutselig tar kontakt som om vi fortsatt hang sammen. Og mens de har dame. 
De spør aldri rett ut om noe seksuelt og flørter vel ikke direkte heller, men jeg skjønner ikke hensikten med å ta kontakt!! Tror det er en oppmerksomhetsgreie og det virker som det er når de har kranglet med dama si!! 
Spesielt de samme tre guttene er sånn! 
EKSEMPEL:
Møtt via felles venner for flere år siden, flørtet de gangene vi møttes, chattet og flørtet mye en veldig kort periode, møttes/datet et par ganger alene men ble aldri noe mer.
Personen poster på facebook (men ikke nødvendigvis alltid) "life is sad when the one you love the most hurts you the most" , og en time etterpå tikker det inn "Hei hvordan går det? Skjera? :) Må møtes snart da"  i innboksen min. Fra min side en nøktern og kort samtale jeg ikke er spesielt interessert i å ha men svarer for å være hyggelig. Dette skjer fra samme person med jevne mellomrom, noen måneder mellom, og jeg har ikke tatt kontakt med personen på årevis hverken via likes eller chat. Et par dager senere poster han kjærestebilder og skriver bare nussepuss om kjæresten sin og er lykkeligere enn noen gang og jeg hører heller ikke noe mer fra han.

Jeg lurer , er det så lett for menn å være utro at så fort de har kranglet med dama så søker de oppmerksomhet hos andre? Hva om jeg hadde sagt ja la oss møtes i morgen? Jeg ser på bare chattingen som mentalt utroskap og ville blitt kjempe skuffa om jeg hadde kjæreste og han skrev med andre jenter bare fordi han kjedet seg eller trengte oppmerksomhet, eller vi hadde kranglet.  Hva tenker de egentlig????? 
Hvorfor??? 

Merker at jeg har vanskeligheter for å tro de bare skriver vennskapelig, når vi aldri har vært venner, men kun flørta før, men kanskje det er jeg som er innbilsk?

Anonymkode: e2146...c22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De vil bare ha litt oppmerksomhet fordi de kjeder seg i forholdet. Ikke ta det som et stort kompliment, de kontakter antageligvis alle de har flørtet med.

Anonymkode: 12f19...4ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil bare ha litt oppmerksomhet fordi de kjeder seg i forholdet. Ikke ta det som et stort kompliment, de kontakter antageligvis alle de har flørtet med.

Anonymkode: 12f19...4ef

Jeg tar det ikke som kompliment. Jeg syntes det er tragisk og dårlig gjort ovenfor dama dems. Blir bare oppgitt og litt irritert. 
Skjønner ikke logikken deres!!!! Så mye for Lojaliteten og Kjærligheten, liksom?.... Hva tenker de egentlig? "Nå kjeder jeg meg, la oss flørte litt, dama kommer hjem om tre timer så da kan jeg få fitte fra hun og varme opp med de andre" ?? "Æsj nå er jeg ikke forelsket lenger, kanskje jeg skal legge ut agn noen andre steder så jeg vet jeg har noen å gå til om jeg slår opp" ??

Anonymkode: e2146...c22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som holder på sånn med meg skriver mld selv om jeg ikke svarer. 

Han skrev når han hadde dame. Jeg så på tlf hans at han hadde gjort det til flere. 

Jeg vet ikke hva greia er. 

Jeg er betatt av en nå, som jeg føler liker å skrive til folk. Jeg kan ikke si med sikkerhet at jeg vet. Men når han tar kontakt og spør hvordan det går, eller skriver et eller annet til meg, så aner jeg ikke om det er fordi han føler det samme eller gjør det til alle. 

Det kjedelige er at jeg ikke er villig til å gi han den sjansen. 

Anonymkode: 216e1...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tar det ikke som kompliment. Jeg syntes det er tragisk og dårlig gjort ovenfor dama dems. Blir bare oppgitt og litt irritert. 
Skjønner ikke logikken deres!!!! Så mye for Lojaliteten og Kjærligheten, liksom?.... Hva tenker de egentlig? "Nå kjeder jeg meg, la oss flørte litt, dama kommer hjem om tre timer så da kan jeg få fitte fra hun og varme opp med de andre" ?? "Æsj nå er jeg ikke forelsket lenger, kanskje jeg skal legge ut agn noen andre steder så jeg vet jeg har noen å gå til om jeg slår opp" ??

Anonymkode: e2146...c22

Jepp, akkurat sånn er det. 

Anonymkode: 9958d...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Han som holder på sånn med meg skriver mld selv om jeg ikke svarer. 

Han skrev når han hadde dame. Jeg så på tlf hans at han hadde gjort det til flere. 

Jeg vet ikke hva greia er. 

Jeg er betatt av en nå, som jeg føler liker å skrive til folk. Jeg kan ikke si med sikkerhet at jeg vet. Men når han tar kontakt og spør hvordan det går, eller skriver et eller annet til meg, så aner jeg ikke om det er fordi han føler det samme eller gjør det til alle. 

Det kjedelige er at jeg ikke er villig til å gi han den sjansen. 

Anonymkode: 216e1...3cd

Det beste du gjør er vel å ikke gi han den sjansen!

Anonymkode: 9958d...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste du gjør er vel å ikke gi han den sjansen!

Anonymkode: 9958d...bbf

Skjønte du at jeg skrev om to forskjellige menn? Det er en som skrev da han hadde dame, hadde gjort det til flere i tillegg. 

Så en singel fyr. Men bare det at han liker bilder av andre damer (ikke noen undertøysbilder, men fine med klær) er nok til at jeg ikke gir han sjansen. Me n da synes jeg det blir vanskelig å tro at en jeg er forelsket i, som jeg kan bli glad sammen med eksisterer. "selvfølgelig treffer du han når du minst venter det" sier folk. Men det er det jeg har gjort hele livet. Så enten må jeg gi dem sjansen, enten vente og se om jeg møter en som ikke skriver med andre damer. 

Anonymkode: 216e1...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte du at jeg skrev om to forskjellige menn? Det er en som skrev da han hadde dame, hadde gjort det til flere i tillegg. 

Så en singel fyr. Men bare det at han liker bilder av andre damer (ikke noen undertøysbilder, men fine med klær) er nok til at jeg ikke gir han sjansen. Me n da synes jeg det blir vanskelig å tro at en jeg er forelsket i, som jeg kan bli glad sammen med eksisterer. "selvfølgelig treffer du han når du minst venter det" sier folk. Men det er det jeg har gjort hele livet. Så enten må jeg gi dem sjansen, enten vente og se om jeg møter en som ikke skriver med andre damer. 

Anonymkode: 216e1...3cd

Da venter du til du finner en som ikke skriver med andre damer, såklart! 
 

Anonymkode: e2146...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da venter du til du finner en som ikke skriver med andre damer, såklart! 
 

Anonymkode: e2146...c22

Jamen det finnes ikke tror jeg.

Anonymkode: 216e1...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jamen det finnes ikke tror jeg.

Anonymkode: 216e1...3cd

Det gjør det såklart :) Er bare fuckboys/barnslige drittsekker som skriver med mange damer samtidig

Anonymkode: e2146...c22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør det såklart :) Er bare fuckboys/barnslige drittsekker som skriver med mange damer samtidig

Anonymkode: e2146...c22

Jeg vet ikke HVA han skriver. Jeg har heller ikke tilgang på telefonen hans selvfølgelig så jeg ser jo ikke det. Ut fra felles kjente har han ikke datet eller rotet med noen i felles krets, og vi er ganske mange. Jeg bare så at han hadde skrevet noe til en venninne en gang for ca et år siden. Tenkte da tar han sikkert ikke meg noe mer seriøst, selv om han har slurt om å treffes igjen et par ganger etterpå. Synn om han er en bra mann, men dette var nok til at jeg ikke gir han den sjansen :) 

Anonymkode: 216e1...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...