Gå til innhold

Han ville jeg skulle slikke ballene hans, så sa han at jeg ikke trengte å gjøre det allikevel - hva gjør jeg feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slikket alltid litt på ballene på partnern min når jeg suger han, og han nevnte en gang at han likte når jenter gjorde det. 
Etter mange ganger så sa han at jeg ikke trengte å slikke ballene hans så jeg spurte hva han ville jeg skulle gjøre og at jeg trodde det var godt for menn når man gjorde det. Han sa ja det er vel det , det gir jo en følelse men ikke gjør det mer. Han nektet å snakke mer om det når jeg spurte om jeg skulle gjøre noe annet, stryke, holde, dra, slikke anderledes osv. Han sa bare det er ikke så farlig. 

Men at han ba meg slutte å gjøre det betyr vel at jeg gjorde det helt galt da?!
Eller er det det at han syntes det er ekkelt å kline etter jeg har slikket ballene hans?

Jeg slikket de som en hund bare ett slikk eller to myke slikk med flat tunge eller sidelengs tungespiss en gang i blandt gjennom blowjobben , aldri vibrerte tungen eller sugde på de eller noe. Hva skal man egentlig gjøre med ballene?! 

Anonymkode: 559f8...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være at det du har vært litt uforsiktig så han har fått vondt et par ganger. Syns sikkert det er ubehagelig å fortelle deg det.

Anonymkode: 6eda2...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har gjort det veldig svakt og mykt altså så det kan IKKE være at jeg er hardhendt tror jeg :S 
Enten så har jeg cuppet ballene, bare holdt hånden veldig svakt under de , eller slikket på de mykt og svakt ett eller to slikk før jeg går opp til penis igjen. 

Anonymkode: 559f8...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg har gjort det veldig svakt og mykt altså så det kan IKKE være at jeg er hardhendt tror jeg :S 
Enten så har jeg cuppet ballene, bare holdt hånden veldig svakt under de , eller slikket på de mykt og svakt ett eller to slikk før jeg går opp til penis igjen. 

Anonymkode: 559f8...476

Noen kan være veldig sensitive der, kanskje han har blitt det.. I don´t know. Kan du ikke si til han at du skjønner at det er noe galt, og forlanger at han sier hva grunnen er...? 

Anonymkode: 6eda2...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...