Gå til innhold

Hvor langt tilbake kan man se "siste bevegelser"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ønsker å sjekke om noen trekker av kontoen min, da jeg føler det alltid er mindre enn det jeg føler det burde være. Jeg har sett et beløp bli trukket fra som jeg ikke kan skjønne hva er for noe, og vil se lengre tilbake i tid. Er det bare de siste 2-3 mnd man kan se?

Anonymkode: 12ec4...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal kunne søke opp dette. Jeg måtte gjennomgå alle mnd jeg hadde betalt husleie for og da gikk jeg jo tilbake til starten av året.

Anonymkode: a2c8c...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På DNB kan man gå tre år tilbake. (Sti: Dagligbank og lån - Siste transaksjoner - Betalingsoversikt - Utførte betalinger - Søk i betalinger.) Kontoutskrifter får jeg bare opp fra de siste 18 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan så mange år tilbake i Skandiabanken. Helt fra jeg opprettet konto der, faktisk.

Anonymkode: 47dad...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo så flott at TS i slike tråder aldri opplyser om hvilken bank h*n har :):):)

Så da får man gjette, da :):):)

Anonymkode: 3f068...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min nettbank kan man se minst 18 mnd tilbake i tid når det gjelder transaksjoner. Men man kan gå i arkivet for kontoutskrifter og gå enda lenger tilbake i tid. Har aldri testet, men mener det er snakk om 3 år man kan se i arkivet. Eldre enn det, må man kontakte banken for å få hjelp til å hente frem. Men det mener jeg at jeg leste koster penger....

 

" Det er imidlertid store forskjeller på hvor langt tilbake i tid de ulike nettbankene gjør informasjon om kontobevegelser tilgjengelig. "

Hentet fra http://www.dinside.no/okonomi/bankene-tar-betalt-for-kontoutskrifter/61227794

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan søke max 1 år tilbake i transaktsjoner i SPV. Det er veldig lite... og det er knapt 1-3 mnd med oversikt der uten å søke spesifikt. Ganske dårlig... men det er så mye styr å bytte alt av kontonummer og sånn at jeg orker ikke.

Anonymkode: 1692b...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...