Gå til innhold

Hjelp til å finne en billig vinterjakke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har link til bilder av fine vinterjakker under 1000 kroner? Feks. På hennes og Mauritz, Cubus, KappAhl, vera moda osv. Hvilken type vinterjakker liker du? Link? Hva er penest? Hvilken farge synes du er finest på vinterjakker? Modell? Parkas? Boblejakke? 

Anonymkode: 45627...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Floyd nettbutikk har de også flere fine varme jakker til sterkt reduserte priser nå.

Anonymkode: 723a0...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er damemodellen av den jakka som ble nest best i testen i linken over (den finnes også i mørk blå, og koster 599,- :)

9346540339230_1122932_Raspberry_sorbet_2

https://www.xxl.no/neomondo-biri-lightweight-down-jacket-dunjakke-dame/p/1122932_2_style

 

Anonymkode: 723a0...8b1

Ps. Det står :"Neomonodo Biri Lightweight Down Jacket er en anvendelig dunjakke. Den egner seg ypperlig alene for å holde deg varm på tørre, kalde dager.
Bruk jakken under en skalljakke for å holde deg varm og beskyttet mot vind og vær når det er nedbør i lufta. "

Anonymkode: 723a0...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en billig (800-1000 kr) og varm vinterjakke på en av sportsbutikkene på Nordbysenteret for noen år siden. Var sikkert fjorårets modell, men det er ikke så nøye for meg. Ellers kan du sjekke diverse outlet

Anonymkode: 554e5...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.only.com/no/no/on/damemote/jakker-and-kaper/ensfarget-parkas-15141837.html?cgid=on-outerwear&dwvar_colorPattern=15141837_CloudDancer

Denne vurderer jeg å kjøpe selv. Har en lignende parkasjakke fra Only som jeg har hatt i flere år, men som begynner å bli slitt. Den er vannavstøtende og veldig god og varm.

Foretrekker parkas om vinteren siden de dekker baken, og min favorittfarge er rød!

Anonymkode: 5d917...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes fargen på denne var nydelig:

https://utdstyle.no/kler/jakker/mrk-lilla-jacqueline-de-yong-jdystar-fall-parka-jacket-otw-2545/

Koster 369,- Var også i andre farger dersom lilla ikke er din farge 😊

Anonymkode: 1717a...364

Denne synes jeg i hvert fall var helt nydelig :D Og billig! Har bestilt meg en slik nå😎

Anonymkode: 5c892...dc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne synes jeg i hvert fall var helt nydelig :D Og billig! Har bestilt meg en slik nå😎

Anonymkode: 5c892...dc4

Så bra jeg kunne hjelpe 😄

Anonymkode: 1717a...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepinnen

Jeg vil anbefale å kjøpe ei lang jakke som er stor og rommelig. Da får du varmet lårene og leggene, og du har plass til flere lag med ull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.10.2017 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Denne synes jeg i hvert fall var helt nydelig :D Og billig! Har bestilt meg en slik nå😎

Anonymkode: 5c892...dc4

Gi gjerne beskjed når du får den om den varmer skikkelig for da kjøper jeg meg en selv 😄

Anonymkode: 1717a...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se også denne tråden. Gode tilbud på mange gode og varme jakker

 

Anonymkode: 723a0...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...