Gå til innhold

Avslag på søknad om dagpenger etter foreldrepermisjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei 

 

Jeg har hatt et vikariat som gikk ut i løpet av min foreldrepermisjon med mitt siste barn. Da jeg søkte dagpenger nå (forhåpentligvis blir det ledig jobb etter jul igjen, som kan være typisk for mitt yrke), fikk jeg avslag grunnet manglende dokumentasjon. Jeg trodde det holdt med kopier av utbetalinger av foreldrepenger, men det sto at jeg har fått avslag grunnet manglende dokumenter. Kan jeg søke på nytt, eller må jeg levere klage? Dette er min første gang som søker av dagpenger under arbeidssøking. 

 

Ønsker kun seriøse svar, ikke kritikk. 

Mange takk:) 

Anonymkode: cc4e9...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg er helt grønn. Trodde det holdt beskrive at vikariatet mitt gikk ut og personen jeg vikarierte for kom tilbake etter sykemelding. 

Takk for svar!!

Anonymkode: cc4e9...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får jeg gjøre. Fikk se avslaget nå og ble ganske urolig, ønsket noen tilbakemeldinger bare, tenker så på det. 

Anonymkode: cc4e9...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan søke på nytt med DOKUMENTASJON.Hvis alle kun beskriver at de har vært i jobb hadde NAV gått enda mer ad dundass. Klart alle må dokumentere med attester/tjenestebevis og vitnemål. Gjerne med riktig stempel fra arbeidssted. Husk å beholde orginalen. Ta kopi hos nav og be om rett kopi-stempel. 

Anonymkode: e477e...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...