Gå til innhold

Er det anklagende å si....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det anklagende å si at jeg føler dette går mest en vei? 

Jeg vet ikke om vi er sammen eller hva, men da vi begynte å styre flyttet han mer eller mindre inn de første ukene. Jeg spurte om jeg skulle rydde plass i skapet til ham, da bare lo han. 

En dag kom jeg hjem og da hadde han tatt med seg alt, bortsett fra skittentøyet sitt. Han bedyret at det ikke var noe galt, men han måtte være litt mer hjemme og fortsette med sitt omfattende oppussingsprosjekt. 

Jeg har hjulpet ham i helgene og overnattet der, han har vært hos meg en natt eller to i ukedagene. Inntil nå. 

"Du må bare komme, jeg er her" 

Jeg føler jeg må løpe etter ham. Jeg er i full jobb, han går hjemme og har en noe spesiell døgnrytme. Var ute hos ham tirsdag og sov hele onsdagen etter jobb da han holdt meg våken til langt på natt. 

 Bestemte meg for at dette gidder jeg egentlig ikke, og følte en slags lettelse over den beslutningen? 

Var en tur innom der i sted, da jeg var i nærheten. Sa jeg følte jeg maser ved at det oftest er jeg som kontakter ham. Han spurte om det er sånn at det skal være annenhver gang? Da sa jeg at jeg føler dette går mest en vei for tiden. Med et smil. 

Jeg reiser bort i helgen, han fikk selvsagt tilbud om å bli med  

He's not that much into me, er mitt inntrykk? 

Han sier ofte han er glad i meg, jeg føler det er blitt en frase? Men nå skal det også nevnes at jeg har noen abandonment issues...

 

Anonymkode: 2be63...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde ta en ordentlig prat hvor du kontakter han litt lett casual. Kanskje han føler på det samme og er utrygg på veien videre?

Anonymkode: 6f8e6...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg syntes ikke dette høres galt eller ille ut. 
I starten når man er storm forelsket og kåt er det ofte sånn at man henger sammen hele tiden og "flytter" sammen. 
Han lo når du spurte om skapplass til han fordi han så på det som å bare henge hos deg, ikke som å flytte til deg, det er jo altfor tidlig når dere bare har holdt på i noen uker!

Det er ikke sånn at man må kontakte hverandre annenhver gang og jeg ser for meg at du kommer til å ødelegge mer ved å overanalysere og være usikker, enn å bare ta livet som det faller seg. 

Han har ting å gjøre hjemme, og sier at du bare må komme dit, at ingenting er galt, og da ville jeg stolt på det. Gutter snakker ikke særlig mye i koder. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke sagt at man skal kontakte hverandre annenhver gang, men om ikke jeg ringer, ja da snakkes vi nok ikke den dagen. 

Mener heller ikke han har gjort noe GALT, men jeg føler meg ikke sett lengre. Klart man ikke kan sitte oppå hverandre resten av livet som de første ukene, men det må da finnes en mellomting? 

Anonymkode: 2be63...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte omtrent ser du ham nå om dagen? Hvor lenge er det siden han pleide å overnatte hos deg en til to ganger i uka? De dagene han overnattet, var dere også sammen hele kvelden og spiste middag/så film etc.? Fra det du sier høres det jo nesten ut som om du har gått fra å være date til å være oppussingshjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Sidsel skrev:

Hvor ofte omtrent ser du ham nå om dagen? Hvor lenge er det siden han pleide å overnatte hos deg en til to ganger i uka? De dagene han overnattet, var dere også sammen hele kvelden og spiste middag/så film etc.? Fra det du sier høres det jo nesten ut som om du har gått fra å være date til å være oppussingshjelp?

Forrige uke overnattet han bare to netter. To uker før det tok han med seg alt. 

Vi har ikke hatt sex på 14 dager, han har vondt i hodet, er for mett, bla bla.  Han har gjerne kommet sent og spist og litt TV og sånn, jeg legger meg, han kommer dinglende, jeg står opp og går på jobb og han ligger igjen. 

Jeg var hos ham i helgen og fra tirsdag til onsdag. Var innom en tur i går, nå er det silent treatment fra hans side. Tok ikke telefonen i går, han åpner ikke snapper, men har vært innom storyen min. Sendte ham en SMS han ikke har svart på, men ser jo på storyen hans at nå er det øldrikking  

Den rene klesvasken hans må han lete etter om han låser seg inn i helgen, for å si det sånn....vurderte å gjemme den i tørketrommelen, der ville han aldri ha sjekket, men det er litt gjennomskuelig 😜

Anonymkode: 2be63...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sms fra ham i helgen, der han skrev han var dårlig og sov, Ja, jeg vet jo han var på fest fredag siden han er så flink å legger ut ting på snapchat,, og han har jo ikke gitt lyd fra seg siden torsdag, men jeg svarte bare god bedring. Klærne hans lå her da jeg kom hjem i går. Prøvde å ringe ham utpå kvelden, men selvfølgelig svarte han ikke. 

Vurderer å sende ham en melding, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive, Type hva skjer, er vi liksom uvenner nå, burde vi ikke snakke sammen som noenlunde voksne mennesker...

Kan selvfølgelig ta med meg klesposen hans og dra hjem til ham, men det er ofte så mye folk og aktivitet der at det kan være vanskelig å føre en seriøs samtale på tomannshånd. 

Anonymkode: 2be63...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke veldig interessert lenger. Men du er sikkert en fin pule-backup

Anonymkode: cc1ac...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sidsel skrev:

Hvor lenge har dere holdt på egentlig? Har han allerede nøkler til leiligheten din?

Juli....han sover lenge, jeg må på jobb. 

Anonymkode: 2be63...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke veldig interessert lenger. Men du er sikkert en fin pule-backup

Anonymkode: cc1ac...f9c

Han gidder jo ikke det heller 😆

Anonymkode: 2be63...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Juli....han sover lenge, jeg må på jobb. 

Anonymkode: 2be63...08b

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gidder jo ikke det heller 😆

Anonymkode: 2be63...08b

Det er jo bare to mnd. Han ble vel skremt til helvette når du trodde han ville flytte inn. 

Nei nettopp, du er bare backupen når han ikke har annet, eller andre å gjøre ... Virker desverre veldig sånn. 

Dere har aldri definert dere som sammen , har holdt på i 2 mnd og pult i  perioder og nå har han ikke særlig interesse lenger, så consider it a sen-sommer flørt og ikke no mer. 

Anonymkode: cc1ac...f9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å si noe. Bare fade han ut sånn han har gjort med deg og ikke gidd å svar neste gang han tekster deg for bootycall på fylla. Hvis han spør mer enn tre ganger uten at du har svart så si at du ikke er intr i å være noens backup bootycall og hvis han vil ha noe med deg å gjøre får han be deg på en seriøs date og spørre om du vil være dama hans og vise deg at han er en seriøs fyr for du tar han ikke seriøst lenger. 

Anonymkode: cc1ac...f9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er jo bare to mnd. Han ble vel skremt til helvette når du trodde han ville flytte inn. 

 

Anonymkode: cc1ac...f9c

Når han kommer med sekker og bager med hele garderoben sin, pluss pc'er, printere etc, så burde gjerne JEG blitt skremt :P 

Anonymkode: 2be63...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...