Gå til innhold

Vil han ha barn med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette, men han spøker hele tiden om at vi kanskje skal droppe kondomen og få meg gravid en dag, Hvor fint det hadde vært å ha barn sammen osv. vi begge har barn fra før av,  så nå vet jeg ikke om han tuller eller er seriøs da en synes det har blitt gjentatt veldig ofte i det siste også rett før vi har sex... Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, så...

Anonymkode: c54df...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette, men han spøker hele tiden om at vi kanskje skal droppe kondomen og få meg gravid en dag, Hvor fint det hadde vært å ha barn sammen osv. vi begge har barn fra før av,  så nå vet jeg ikke om han tuller eller er seriøs da en synes det har blitt gjentatt veldig ofte i det siste også rett før vi har sex... Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, så...

Anonymkode: c54df...f9d

Dere har barn fra før - og har ikke vært sammen så lenge??? Dette burde ikke være tema en gang på et slikt tidspunkt... Dere har barn fra før (tenke på dem??). Skjønner ikke at du stiller spørsmålet en gang. Som skilt mor (far) burde man ha litt klarere fremtidsplaner, enn å tenke på å hoppe i en slik ting.. Dere MÅ ikke ha kjærlighets/kåthetsbarn sammen.... Og ihvertfall ikke før dere har bygget opp et solid forhold, bodd sammen en stund etc... 

Anonymkode: 52428...0d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere har barn fra før - og har ikke vært sammen så lenge??? Dette burde ikke være tema en gang på et slikt tidspunkt... Dere har barn fra før (tenke på dem??). Skjønner ikke at du stiller spørsmålet en gang. Som skilt mor (far) burde man ha litt klarere fremtidsplaner, enn å tenke på å hoppe i en slik ting.. Dere MÅ ikke ha kjærlighets/kåthetsbarn sammen.... Og ihvertfall ikke før dere har bygget opp et solid forhold, bodd sammen en stund etc... 

Anonymkode: 52428...0d3

Enig i dette.

Synes det er for tidlig å dra nye barn inn i bildet. Bygg opp et solid forhold først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk "eienskap" greie enkelte menn sier i starten av et forhold. La meg tippe, eksen dumpa han og hun har fått barn med en ny så nå vil han konkurrere med henne..... Vent minst 2 år før dere får barn! De fleste forhold og forelskelser slutter etter 1-2 år ! Kom dere over den kneika før dere setter noe barn til verden . 

Det er også mye å snakke sammen før man velger å få barn. Har dere økonomi til det? Har dere bolig til det? Har dere apparat rundt dere som kan hjelpe med barnepass? Hvordan ser han for seg hans rolle gjennom svangerskapet? Hvordan ser han og du  for seg ansvarsfordeling når barnet er født? 

Anonymkode: fa009...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...