Gå til innhold

Mobber han meg eller? Hvordan takle dette. Han bare fnyser når jeg sier det sårer når det blir så mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hermer etter meg når jeg er syk og hoster, da lager han seg til en stor kolssyk høne som hoster når han etterligner meg. Også legger ord i seg som tilsier at jeg dør. Dette gjør han ofte. (Sliter med astma og allergi og bronkitt)

Hvis jeg viser selvsikkerthet ved og vite hva jeg fortjener kaller han meg prippen og etterlingner meg med så "homsete holdning" pentfolkgreier. 

Hvis jeg sier ting som at jeg ville en gang bli lastebilsjåfør, det var min mor. Eller andre jobber han faktisk har hatt som vekter (jeg tok utdannelsen men snudde i annen retning i døra) da bare ler han og sier "DU? Du kunne da aldri klart slik en jobb" 

Hvis jeg er nysgjerrig på hvem han får snapp eller meldinger av skal han liksom ta ekstrem hevn, hopper omtrent oppå meg og roper ut spørsmål om hvem det er. Prøver liksom å etterligne meg da bare tar ekstremt i. Og hvis andre er i nærheten fremlegger han meg som kontrolerende og sjalu ved og si ting som. Ja hva vil du snoke på tlf for nå da, hva har jeg gjort galt nå, fant du noe spennende å ta meg på. Kun hvis han er med kompiser vell og merke sier han sånt. 

Han samenligner meg med alle jeg har litt eller noe imot. Eksen hans som har bipolar lidelse og andre psykiske lidelser. Eller Hvis jeg har noe imot et annet menneske han kjenner som feks mora til kompisen hans som er syklig kontrolerende og overbeskyttende og innpåsliten. Jeg synes hun er litt utrivelig pga hun skal alltid ha rett og man kan ikke ha en hyggelig samtale rundt henne uten at hun skal overkjøre oss med hva som er "rett" mening om det vi snakker om. 

Jeg vet ikke når begret nås for meg men det er virkelig veldig avtennende. Jeg blir heller mer og mer lei han. Fordi i lengden som nå sårer det. Ikke er det humoristisk ment fra han heller. Han er dønn særiøs. 

Hvordan takle dette?

Anonymkode: 47c2e...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville avsluttet forholdet med han.

Anonymkode: 1dd86...465

Men han er jo også kjærlig, sier gode ting til meg og viser jo kjærlighet også 

Anonymkode: 47c2e...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han er jo også kjærlig, sier gode ting til meg og viser jo kjærlighet også 

Anonymkode: 47c2e...e68

Du kommer til å finne noen andre som også er kjærlige, sier gode ting til deg og som viser kjærlighet, som ikke mobber og trykker deg ned også. Ta det opp med han på en ordentlig måte, og si at dette finner du deg ikke i. Da er det opp til han å forandre seg, og du har gitt han en sjangse.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg overeagerer ikke ved og henge meg opp i det og la det gå inn på meg? Føles liksom slik ut når jeg sier i fra til han at jeg ikke liker det at jeg er dum. For han får sånn holdning. Hever øyebryn og ruller på øynene og er liksom sånn "herregud nå er du teit" liksom. 

 

Anonymkode: 47c2e...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg overeagerer ikke ved og henge meg opp i det og la det gå inn på meg? Føles liksom slik ut når jeg sier i fra til han at jeg ikke liker det at jeg er dum. For han får sånn holdning. Hever øyebryn og ruller på øynene og er liksom sånn "herregud nå er du teit" liksom. 

 

Anonymkode: 47c2e...e68

Nei du overreagerer ikke. Han er svært ekkel mot deg. Det er ødeleggende for deg å bli i et slikt forhold.

Anonymkode: 1dd86...465

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei du overreagerer ikke. Han er svært ekkel mot deg. Det er ødeleggende for deg å bli i et slikt forhold.

Anonymkode: 1dd86...465

Jeg ser jo det i mine egne svar her at jeg egentlig allerede blir undertrykt av det. For jeg klarer tydligvis ikke lengre se hva jeg fortjener. Slik som jeg gjorde men måtte jo slutte med det fordi jeg ifølge han var så prippen. Bei og nei. Jeg ser jo d såklart  så er det det og faktisk innse dette da. 

Er det virkelig nok grunnlag her til og dumpe han selv om han også er stikk motsatt jevnlig altså god og kjærelig. 

Anonymkode: 47c2e...e68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er mobbing av et slag? Ok og føle det slik? Å karaktisere det som mobbing/nedtrykkelse?

Anonymkode: 47c2e...e68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser jo det i mine egne svar her at jeg egentlig allerede blir undertrykt av det. For jeg klarer tydligvis ikke lengre se hva jeg fortjener. Slik som jeg gjorde men måtte jo slutte med det fordi jeg ifølge han var så prippen. Bei og nei. Jeg ser jo d såklart  så er det det og faktisk innse dette da. 

Er det virkelig nok grunnlag her til og dumpe han selv om han også er stikk motsatt jevnlig altså god og kjærelig. 

Anonymkode: 47c2e...e68

Ja, det er nok grunnlag til å dumpe han.

Anonymkode: 1dd86...465

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det er mobbing av et slag? Ok og føle det slik? Å karaktisere det som mobbing/nedtrykkelse?

Anonymkode: 47c2e...e68

Ja, det er mobbing. Ja han bryter deg ned psykisk. Gå fra han nå, før han skader deg enda mer.

Anonymkode: 1dd86...465

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Bootyhunter skrev:

All slags mannfolk dere roter dere bort i:fnise: 

Ikke lett det når det i det store og det hele bare finnes drittsekker.  Eller så er de ulver i fåreklær.  Viser sitt sanne jeg etter at de har deg så til de grader på kroken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo,,for en dust!! Du fortjener bedre! Ha respekt nok for deg selv, gå. Ta tilbake selvrespekten. Du kommer til å ha det så mye bedre uten han. Lykke til:))) Vær god mot deg selv 😊

Anonymkode: 7810a...20f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hermer etter meg når jeg er syk og hoster, da lager han seg til en stor kolssyk høne som hoster når han etterligner meg. Også legger ord i seg som tilsier at jeg dør. Dette gjør han ofte. (Sliter med astma og allergi og bronkitt)

Hvis jeg viser selvsikkerthet ved og vite hva jeg fortjener kaller han meg prippen og etterlingner meg med så "homsete holdning" pentfolkgreier. 

Hvis jeg sier ting som at jeg ville en gang bli lastebilsjåfør, det var min mor. Eller andre jobber han faktisk har hatt som vekter (jeg tok utdannelsen men snudde i annen retning i døra) da bare ler han og sier "DU? Du kunne da aldri klart slik en jobb" 

Hvis jeg er nysgjerrig på hvem han får snapp eller meldinger av skal han liksom ta ekstrem hevn, hopper omtrent oppå meg og roper ut spørsmål om hvem det er. Prøver liksom å etterligne meg da bare tar ekstremt i. Og hvis andre er i nærheten fremlegger han meg som kontrolerende og sjalu ved og si ting som. Ja hva vil du snoke på tlf for nå da, hva har jeg gjort galt nå, fant du noe spennende å ta meg på. Kun hvis han er med kompiser vell og merke sier han sånt. 

Han samenligner meg med alle jeg har litt eller noe imot. Eksen hans som har bipolar lidelse og andre psykiske lidelser. Eller Hvis jeg har noe imot et annet menneske han kjenner som feks mora til kompisen hans som er syklig kontrolerende og overbeskyttende og innpåsliten. Jeg synes hun er litt utrivelig pga hun skal alltid ha rett og man kan ikke ha en hyggelig samtale rundt henne uten at hun skal overkjøre oss med hva som er "rett" mening om det vi snakker om. 

Jeg vet ikke når begret nås for meg men det er virkelig veldig avtennende. Jeg blir heller mer og mer lei han. Fordi i lengden som nå sårer det. Ikke er det humoristisk ment fra han heller. Han er dønn særiøs. 

Hvordan takle dette?

Anonymkode: 47c2e...e68

Begynner han på K?

Uansett høres det ut som en K jeg kjenner og det er bare å komme seg unna!

Anonymkode: cd3a7...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her det bare å komme seg unna før han undertrykker deg helt. Han mobber deg og han er totalt respektløs!

Anonymkode: b6e2a...948

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, OPIgirl skrev:

Ikke lett det når det i det store og det hele bare finnes drittsekker.  Eller så er de ulver i fåreklær.  Viser sitt sanne jeg etter at de har deg så til de grader på kroken.

Det gjelder kvinner også. Slte og rolige er de. Men noen mnd inn i forholdet viser kvinner sitt sanne jeg

#relateable

#unstablewomen

#pmsoutburst

#trappingmenwithsex

 

Screenshot_20170715-124903.png

Anonymkode: 0fbc7...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...