Gå til innhold

Han vil møte mine venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet han en måned, møtt han ganske mye. Neste helg vil han vi skal "samle" en gjeng å dra ut. Tenker invitere mine nærmeste venninner☺ og han skal invitere noen kompiser. Nå begynner det bli litt seriøst vel? Han er snill og alltid på tilbudsiden: hjelper meg skru opp ting, kjører meg/henter meg om jeg trenger det. Vi møttes forøvrig på byen så har vel allrede møtt hverandre sine nærmeste allerede da :)

Anonymkode: 5ce90...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva bekymrer deg egentlig?

Anonymkode: ee4ef...a2f

Ingen bekymringer. Lurte bare på om dette er en indikasjon at det er hakket mer seriøst siden jeg får møte kompisene hans. 

Anonymkode: 5ce90...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, at han vil samles en gjeng med hans kompiser og dine venninder trenger ikke bety annet enn at han vil hooke opp kompisene sine med noen av vennindene dine. Det er IKKE noe formelt og seriøst i å dra ut på fylla sammen med venner. 
Hadde det vært vennemiddag med noen barndomsvenner eller familie, da kan du se det som mer seriøst. 

Men om du lurer på hvor dere står og hva han ser for seg fremover så bare spør han! :) Er ikke noe farlig eller masete med det. 
Bare spør om han ønsker seg dame og om han ser for seg dere to sammen om fem år. 
 

Anonymkode: 18844...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte kompisene (og familien) til samboeren før han hadde bestemt om han ville gå inn i noe forhold i det hele tatt. Eneste han visste var at vi mest sannsynlig kom til å fortsette å møtes, enten som venner eller kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...