Gå til innhold

Krangel-hvor lang tid før dere er følelsesmessig tilbake i normalt gjenge i forholdet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære hadde en dårlig periode på ca 2 mnd i forholdet vårt. Vi var likevel følelsesmessig nær hverandre og snakket godt sammen om hvordan vi hadde det osv. 

I helgen hadde vi en krangel/situasjon som utartet seg pga en misforståelse. Jeg mente han behandlet meg dårlig under situasjonen, der jeg både følte meg avvist og dum. Han trodde jeg hadde hensikter jeg ikke hadde og mente at min oppførsel var utilgivelig . Dette ble ordnet opp i og vi begge forstår grunnen til konflikten og at det hele var en misforståelse.

Nå til problemet: Han har en fysisk/ psykisk avstand fra meg som han ikke hadde tidligere. Jeg føler meg litt mer avstengt følelsesmessig  en tidligere , til tross for at hendelsen er lagt bak meg. Er dette normalt? Vil det bare ta litt tid for oss begge?

Anonymkode: c63a0...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hva det var dere kranglet om. 
Er det om at dere avlyste avtalen om å spise ute så går det over ila kvelden eller dagen etter, er det om at han ikke har tørket bort tisset på toalettskålen går det over etter 10 minutter, er det situasjon der noen har følt seg lurt, bedratt eller urespektert kan det ta mange uker eller til og med måneder før ting justeres til normalen igjen. Spørs altså hvor følelsesmessig det har gått inn på en. 

Anonymkode: 0f95c...60c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...