Gå til innhold

Kroppskontakt på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny til dating og skal på date nr to med ei jeg møtte på tinder nå til lørdag. Vi kom ganske godt overens på første date og praten flyter greit, Slik jeg forsto det hadde heller ikke hun datet noe særlig før. Som person er jeg litt sjenert og stille, så jeg lurer litt på dette med kroppskontakt på date, håndholding og den slags. Er det vanlig at gutten bare tar hånda til jenta mens man går? Hva med å legge armen rundt når man sitter ved siden av hverandre? Er sånne ting greit når man bare har møttes to ganger?

Er fullt klar over at dette kanskje er litt rare spørsmål.

- G 18 

Anonymkode: ad054...fed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der er folk veldig forskjell. Merker at måten jeg initierer kroppskontakt er å ta på hendene og armene hans imens jeg prater. Det er en uskyldig måte å se om de er komfortable med den type kontakt, og jeg viser at jeg er åpen for litt mer også. Her får du se an stemningen og prøve deg frem. Å prøve å holde hender når en går kan jo være en fin start

Endret av annebanane
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidlig å holde hender kanskje, vent til 4-5 daten med det, men å legge armen din avslappet bak henne kan du jo gjøre om dere sitter ved siden av hverandre og du enten kan lene armen på en sofakant , eller la den hvile nede langs korsryggen hennes. Ikke hold fast i henne liksom.  
Det beste er kroppskontakt som bare er i et sekund eller to, for eksempel når dere ler at du holder hun på låret, eller at du stryker hun på kinnet på en bestemoraktig måte og sier at hun er så god/søt , tar vekk et hår fra ansiktet hennes mens hun spiser osv. 

Anonymkode: a55cc...784

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt tidlig å holde hender kanskje, vent til 4-5 daten med det, men å legge armen din avslappet bak henne kan du jo gjøre om dere sitter ved siden av hverandre og du enten kan lene armen på en sofakant , eller la den hvile nede langs korsryggen hennes. Ikke hold fast i henne liksom.  
Det beste er kroppskontakt som bare er i et sekund eller to, for eksempel når dere ler at du holder hun på låret, eller at du stryker hun på kinnet på en bestemoraktig måte og sier at hun er så god/søt , tar vekk et hår fra ansiktet hennes mens hun spiser osv. 

Anonymkode: a55cc...784

Nei 

Anonymkode: a7dfc...f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei 

Anonymkode: a7dfc...f54

Enig, dette er "hjelp".

Stryker henne på kinnet på en bestemoraktig måte?:hoho:hadde rømt, ikke stress det, ting faller gjerne naturlig.

Anonymkode: d9f48...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...