Gå til innhold

Flauser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her kan vi dele de historiene vi kanskje aller helst egentlig vil glemme. Små og store uuups'er og facepalms, frem med popcornskålene 🤓

Anonymkode: 965ea...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nettopp fått fast stilling på jobben der jeg hadde blitt ansatt i et engasjement. Senere på dagen var det et møte på jobben. Sjefen over sjefen min sto ved døra, og da jeg nærmet meg holdt han en arm ut til siden. Han mente å vise veien til riktig kontor, men jeg trodde han skulle klemme meg (gratulerer med jobben, liksom), så jeg.... *sukk*.... kastet meg rundt halsen hans... Kollegaene mine som også var på vei til møtet catchet misforståelsen med en gang, og jeg har hørt det flere ganger siden, for å si det sånn. Det var en stk forfjamset leder og en stk sprutrød ansatt som skiltes fra den klemmen.

Anonymkode: 965ea...973

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde nettopp fått fast stilling på jobben der jeg hadde blitt ansatt i et engasjement. Senere på dagen var det et møte på jobben. Sjefen over sjefen min sto ved døra, og da jeg nærmet meg holdt han en arm ut til siden. Han mente å vise veien til riktig kontor, men jeg trodde han skulle klemme meg (gratulerer med jobben, liksom), så jeg.... *sukk*.... kastet meg rundt halsen hans... Kollegaene mine som også var på vei til møtet catchet misforståelsen med en gang, og jeg har hørt det flere ganger siden, for å si det sånn. Det var en stk forfjamset leder og en stk sprutrød ansatt som skiltes fra den klemmen.

Anonymkode: 965ea...973

Det var jo litt søtt da! SÅ glad for å få fast jobb der 🤗

Anonymkode: 5eeea...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp halv seks, tok en rask dusj, fant frem rent undertøy og bluse og jeansen fra dagen i forveien. En rask kaffekopp så var jeg ute av døra og på vei til bussen.

Vel framme i sentrum i rask gange for å rekke jobben klokka 07.00 - da noen prikket meg på skulderen: "Du har noe som henger etter deg!, sa en mannsstemme. :sjokkbla:

Og jadda, der hang store deler av strømpebuksa fra i går delvis ute av det ene buksebenet. Som en lang svart slange liksom. :rodme:

PS. Prøvde naturligvis å dra den ut der og da, men den satt bom fast. Fikk stappa sulamitten tilbake opp i buksebenet og gikk om mulig enda raskere til jobb. :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert på mange flere etter hvert 😀

Vi hadde nettopp kjøpt vårt første hus sammen, og hadde fått ting såpess på plass at det var på tide å be hjem folk. Jeg ba hjem jentene fra høgskolen, og vi satt i stua og spiste og spilte, mens mannen og katten satt i loftstua og så på fotball. Jeg var så stolt, mitt første hus, hadde sørget for at alt var så perfekt som mulig tidlig etter innflytting. Plutselig kommer katta ilende ned trappa, og stiller seg opp på gulvteppet rett foran der vi sitter. Han har ALDRI, verken før eller siden gjort dette, men nå... nå satte han seg ned, og begynte å draaa rompa bortover teppet i en sirkel. Du vet, når de sitter med bakbeina sprikende ut til siden og drar seg fremover med forlabbene. Jeg satt bare og stirret på ham mens "stolte huseier-meg" døde litt.

Anonymkode: 965ea...973

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer sikkert på mange flere etter hvert 😀

Vi hadde nettopp kjøpt vårt første hus sammen, og hadde fått ting såpess på plass at det var på tide å be hjem folk. Jeg ba hjem jentene fra høgskolen, og vi satt i stua og spiste og spilte, mens mannen og katten satt i loftstua og så på fotball. Jeg var så stolt, mitt første hus, hadde sørget for at alt var så perfekt som mulig tidlig etter innflytting. Plutselig kommer katta ilende ned trappa, og stiller seg opp på gulvteppet rett foran der vi sitter. Han har ALDRI, verken før eller siden gjort dette, men nå... nå satte han seg ned, og begynte å draaa rompa bortover teppet i en sirkel. Du vet, når de sitter med bakbeina sprikende ut til siden og drar seg fremover med forlabbene. Jeg satt bare og stirret på ham mens "stolte huseier-meg" døde litt.

Anonymkode: 965ea...973

😂😂👏🏻👏🏻👏🏻 

kattejævel😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en smsflause.

min datter hadde besøk av ei venninne og jeg hadde sendt en melding til faren hennes . 

Litt senere fikk jeg melding av nabodama som lurte på om jeg ville møtes oppe på et jorde med hundene våre. 

Jeg svarte: jeg er alene ned jentene , minste sover , du må gjerne komme hit en tur! 

Og sendte selvfølgelig til siste mottaker😨 Jentas far... 

dette så jeg ikke før litt senere og fikk sendt en oppklarende melding , men det virket jo bare teit, i og med at han ikke svarte. Virket bare som en dårlig unnskyldning 😂😂

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...