Gå til innhold

Mannen spiller mobilspill på do. Jeg har sagt at jeg ikke godtar dette, da det er uhygienisk og direkte kvalmende at han sitter på do og fikler med mobilen. Han fnyser av det og sier det ikke er mer uhygienisk enn å ta i dørhåndtak i offentligheten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har rett. Dørhåndtak, minibanker osv er utrolig dritne. Han vasker vel hendene, og tar ikke i mobilen når han tørker seg vel? 

La nå typen få være i fred på do. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter også med telefonen på do. Jeg legger den fra meg i skapet når jeg er ferdig så vasker jeg hendene. Mannen din har rett ts . Det er flere bakterier på dørhåndtak enn på do. Man tørker seg ikke med telefonen og tar ikke i den med urene hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det? Ville dere godtatt at mannen deres spilte mobil på toalettet?

Anonymkode: cd958...be0

Han har rett i det. En bagatall. Å barbere seg i underlivet er også uhygienisk, men du gjør det likevel....

Anonymkode: edf1d...270

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, ikke lik innlegget mitt i dette emnet. Det ser helt teit ut på notifications på mobilen :)

 

Edit: så søte dere er, da :P

Endret av Zoey
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt hadde jeg "godtatt" det. Jeg er da ikke moren hans. Jeg har ingenting med hva han gjør på do. 

Sitter jo med mobilen på do selv. Og jeg ser virkelig ikke problemet. Er jo ikke sånn at man sitter og graver seg i rumpa for så å smøre fingrene utover mobilen :fnise: og man legger jo fra seg telefonen når man skal tørke seg, og plukker den opp igjen etter man har vasket seg på fingrene :P

Anonymkode: a5552...7e9

Glemte et ord. 

Anonymkode: a5552...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har sagt jeg ikke godtar dette"...Pisker du mannen din om han ikke plukker nok bomull? Får han fri på søndager? Kanskje du skulle bestille en steinplate med de ti bud på, i din egen reviderte utgave. Tror mannen din behøver mer klartekst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du oppfører deg som du har rett til å bestemme hva han får lov til eller ikke, han er jo en voksen mann.

Når det er sagt så skjønner jeg at du syns det er ekkelt, så kan dere ikke komme til ett kompromiss. Når han vasker hendene så vasker han telefonen med en baderomsserviett eller antibac også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt skjønne hvorfor skilsmisse tallene er så høye hvis folk holder på sånn i et forhold. Du kan ikke bestemme hva mannen din skal gjøre med sin egen tlf. Han er mannen din, ikke barnet ditt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Elliespelli skrev:

Du oppfører deg som du har rett til å bestemme hva han får lov til eller ikke, han er jo en voksen mann.

Når det er sagt så skjønner jeg at du syns det er ekkelt, så kan dere ikke komme til ett kompromiss. Når han vasker hendene så vasker han telefonen med en baderomsserviett eller antibac også. 

Et kompromiss ville være at han også fikk detaljstyre hennes hygiene på måter hun synes er meningsløst. Så kan alle bli like miserable. 

Anonymkode: 48648...3cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et kompromiss ville være at han også fikk detaljstyre hennes hygiene på måter hun synes er meningsløst. Så kan alle bli like miserable. 

Anonymkode: 48648...3cc

Jeg syns ikke det koster så mye å møtes på midten. Er ikke sikkert han syns det heller. 

Hadde min kjæreste hatt ett stort problem med noe jeg gjorde, så hadde jeg ikke føyd meg om jeg syns det var ett urimelig eller tåpelig ønske. Men om om jeg kunne møte han på midten om det var noe som var viktig for han så hadde jeg vært villig til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet. Jeg jobber til og med på do. 

Hender jeg setter meg der og svarer på mail for å få litt fred. Men jeg må slutte å ta telefonen på do. Det er lite som er mer kleint enn når en kunde ringer meg og vedkommende i båsen ved siden av stønner og legger en skikkelig kabel med et plask. Man skal jo være tilgjengelig for kundene da, men likevel :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Inwe said:

Jeg har med telefonen på do, samboeren har ikke med seg sin. Vasker telefonen innimellom også. Ser ikke problemet, spyler ned med lokket igjen. Isåfall har jo jeg like mye bakterier på meg, skal jeg skifte klær og dusje hver gang jeg har vært på do også? 

Det hadde vært kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, isw skrev:

Skjønner ikke problemet. Jeg jobber til og med på do. 

Hender jeg setter meg der og svarer på mail for å få litt fred. Men jeg må slutte å ta telefonen på do. Det er lite som er mer kleint enn når en kunde ringer meg og vedkommende i båsen ved siden av stønner og legger en skikkelig kabel med et plask. Man skal jo være tilgjengelig for kundene da, men likevel :/ 

Huffda

Anonymkode: 89a65...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Elliespelli skrev:

Jeg syns ikke det koster så mye å møtes på midten. Er ikke sikkert han syns det heller. 

Hadde min kjæreste hatt ett stort problem med noe jeg gjorde, så hadde jeg ikke føyd meg om jeg syns det var ett urimelig eller tåpelig ønske. Men om om jeg kunne møte han på midten om det var noe som var viktig for han så hadde jeg vært villig til det. 

Det er ikke noe midten. Hun vil detaljstyre en voksen manns hygiene, og han motsetter seg naturlig nok denne innblandinga og synes det er tåpelig.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den lengste tittelen jeg har sett. :fnise:

 

Uansett. Enig med kjæresten din. Tror faktisk det er mer uhygienisk å ta i dørhåndtak i offtentligheten eller bite negler f.eks. enn å bruke mobil på do. De fleste legger jo fra seg mobilen når de tørker seg og mens de vasker hendene uansett. 

Tror de aller fleste bruker mobil på do. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stan skrev:

En gjennomsnittlig mobil har mye mer mikrober enn et toalett i hjemmet. 

Dessuten toalettet vaskes fra tid til annen, det gjør sjeldent mobiler. 

Jeg tar aldri med telefon på do. Eller når jeg lager mat. Æsj. Ekkelt. 

Vasker telefonen gjør jeg også. Med våtservietter ment for tastatur. 

Jeg trodde seriøst folk hadde såpass forstand når det gjaldt hygiene. 

Anonymkode: 0db49...f1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...