Gå til innhold

Mannen spiller mobilspill på do. Jeg har sagt at jeg ikke godtar dette, da det er uhygienisk og direkte kvalmende at han sitter på do og fikler med mobilen. Han fnyser av det og sier det ikke er mer uhygienisk enn å ta i dørhåndtak i offentligheten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om det? Ville dere godtatt at mannen deres spilte mobil på toalettet?

Anonymkode: cd958...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har jo faktisk rett. Han fikler jo med telefon ellers i hverdagen og likevel tar på andre ting, utenfor toalettet også. 

Anonymkode: ba8b7...b18

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde jeg "godtatt". Mannen din er jo ikke barnet ditt? Du kan vel ikke bestemme hva han skal gjøre på toalettet? Alvorlig talt. Og han har helt rett i at det ikke er mer uhygienisk enn offentlige håndtak. 

Anonymkode: c1654...f3b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godta? Hvem tror du at du er? Syntes synd på mannen din. Et voksent menneske som du behandler som en liten drittunge

Anonymkode: b5c24...8bf

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge han ikke tørker seg i ræva med mobilen skjønner jeg ikke problemet.

Anonymkode: df4f3...494

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten sikkert at det er mobilspill han holder på med på "do". Har han nylig begynt med å ta med seg mobilen overalt?

Anonymkode: 89a65...8b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, TS, ikke gjør det til en vane å skrive hele innlegget i overskriften, takk.

Anonymkode: 049e9...fb4

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart mange kvinner er slitne. Må være strevsomt å oppdra voksne menn. 
Hvis mannen min fikler med telefonen sin på do - noe han ikke gjør - er det ikke min sak.

Mye verre med de som snakker i telefonen når de sitter på do. Det er nasty!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjennomsnittlig mobil har mye mer mikrober enn et toalett i hjemmet. 

Dessuten toalettet vaskes fra tid til annen, det gjør sjeldent mobiler. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du var dama mi, så ville din manglende evne til titulering og skrive overskrifter irritere meg mer enn at mannen spiller candy crush på dass. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har med telefonen på do, samboeren har ikke med seg sin. Vasker telefonen innimellom også. Ser ikke problemet, spyler ned med lokket igjen. Isåfall har jo jeg like mye bakterier på meg, skal jeg skifte klær og dusje hver gang jeg har vært på do også? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller vel ingen rolle. Man sitter med telefonen før man tørker seg. Etter man har tørket seg så vasker man jo hendene. Så da ser ikke jeg problemet. 

Anonymkode: 198fa...731

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man tørker seg ikke i ræva med telefonen. Sitter ofte med den på do jeg, før jeg tørker meg og rører den ikke før jeg har vasket hendene. Bruker faktisk antibac som jeg vasker skjermen med   så tenker jeg er rimelig trygg. Hadde blitt irritert om du ha hadde vært min partner og lagt deg opp i hva jeg holdt på med på do,.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt hadde jeg "godtatt" det. Jeg er da ikke moren hans. Jeg har ingenting med hva han gjør på do. 

Sitter jo med mobilen på do selv. Og jeg ser virkelig problemet. Er jo ikke sånn at man sitter og graver seg i rumpa for så å smøre fingrene utover mobilen :fnise: og man legger jo fra seg telefonen når man skal tørke seg, og plukker den opp igjen etter man har vasket seg på fingrene :P

Anonymkode: a5552...7e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...