Gå til innhold

Føler meg tom, hjelp.


Akasmart

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 14 og går i 9. Klasse. Jeg har ingen å snakke med om dette, jeg syntes det er kleit og jeg trenger virkelig hjelp... Jeg liker en fyr som liker en annen jente, men sist vi hang sammen så virket det som om han likte meg pga han kysset meg og han prøvde seg virkelig på meg... og nå INGEN TING SKJER. Jeg er helt knust!!!! Alle beste vennene mine har kj og det er ikke derfor jeg vil skaffe meg noen men eg liker han fyren virkelig mye... og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tror ikke jeg er særlig stygg og jeg er litt populær tror eg... smiler til alle jeg møter og prøver å være snill mot alle. Men hva skal eg gjøre for å få han til å like meg? ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be han med på noe etter skolen? Gå en tur sammen med han til et romantisk sted du vet om. Elns.

Anonymkode: e171e...4a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Men det er litt kleint å bare spørre helt uten videre. Og Pga det er sykkel VM og jeg går på skole i byen så e d masse folk fra skolen OVER ALT og da bare ødelegger de. Skal feire b-dagen min hjemme uten foreldre og da skal jeg invitere han og noen venner, håper d blir noe av det. BTW, kan noen gi meg tips om hva eg skal gjøre til bursdagen, lizm noe vi kan gjøre på. (Vi blir omtrent 8 stk) :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han liker en annen jente, men vet at du liker han, da må du passe deg litt. Vær obs på at han kan utnytte situasjonen og presse deg til noe du ikke er klar for.

Det opplevde nemlig jeg når jeg var på din alder. Han fikk vite at jeg likte han, og når vi var alene så prøvde han seg. Det føltes ikke rett og jeg stoppet han, takk gud for det! Etterpå ignorerte han meg og latet som om ingenting hadde skjedd. Han likte nemlig en annen.

Jeg var knust.

Anonymkode: 5663c...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå stakkar, takk får rådet. Men tror ikke han vet jeg liker han. Takk til alle, dere er veldig hjelpsomme. ❤❤❤❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Akasmart skrev:

Takk, Men det er litt kleint å bare spørre helt uten videre. Og Pga det er sykkel VM og jeg går på skole i byen så e d masse folk fra skolen OVER ALT og da bare ødelegger de. Skal feire b-dagen min hjemme uten foreldre og da skal jeg invitere han og noen venner, håper d blir noe av det. BTW, kan noen gi meg tips om hva eg skal gjøre til bursdagen, lizm noe vi kan gjøre på. (Vi blir omtrent 8 stk) :))))

Mh.... Prøv å få han til å være alene med deg heller. Så er det lettere å prate med han. Vi mennesker forandrer oss nemlig om vi er alene med noen eller om vi er i et rom med en masse andre mennesker. Særlig når vi er på din alder.

Men du? Du er veldig voksen av deg som klarer å reflektere og tenke. Men prøv å slappe av litt og ikke ta sorgene på forskudd. Det som skjer det skjer. Og du? Du er en fin sjel. Det skal en fin fyr til for å fortjene deg. :hjerte:  Jeg håper han er en fin fyr?

Anonymkode: e171e...4a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... han er en ganske fin fyr. Og takk for hjelpen.❤ vi kommer ca til å få mulighet å bli alene pga. Det er 2 andre gutter som kommer og resten er vennene mine så de kommer "på måte" til å hjelpe meg å bli alene med han fyren. Takk takk, dere lyste opp dagen min og ga meg ny tanker.❤❤❤❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så good og snill du virker! Håper det ordner seg for deg😍 Veldig enig med AB over meg. Lykke til,  du fortjener det beste:))

Anonymkode: 33a60...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke ha en gutt som kysser flere jenter av gangen. Da kommer han jo til å kysse en annen jente når han begynner å like deg også. Drit i han ! 

Anonymkode: a3509...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...