Gå til innhold

Hvor langt opp i årene er det vanlig å onanere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tror nok 80 år gamle damer har mistet den lysten for lenge siden du.

Anonymkode: dd011...9eb

Du kan jo prøve å fortelle dette til Betty Dodson. :fnise:

Anonymkode: 78999...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som er eldst her inne, hvor gamle er dere og onanerer dere fortsatt?

I tilfelle hvor mye? 

Og i/etter overgangsalderen, er det slutt da?

Anonymkode: a2a38...3bb

I første omgang. Hvem vet hvilke som er eldst her inne?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg ville faktisk se hvor ofte folk gjør det, for å se om jeg er normal. Jeg gjør det en gang annenhver måned ca. Kvinne 27 

Anonymkode: b150c...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ååå jeg ville faktisk se hvor ofte folk gjør det, for å se om jeg er normal. Jeg gjør det en gang annenhver måned ca. Kvinne 27 

Anonymkode: b150c...857

For en kvinne er det normalt. For en mann er det en gang annen hver dag. Menn har større sexlyst. 

Anonymkode: dd011...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, GLADIATORE said:

I første omgang. Hvem vet hvilke som er eldst her inne?

 

 

Ingen. Men det er folk på over 70 her.

Anonymkode: a152c...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

For en kvinne er det normalt. For en mann er det en gang annen hver dag. Menn har større sexlyst. 

Anonymkode: dd011...9eb

Normalbegrepet omfatter da så mangt. Jeg er kvinne og gjør det sikkert gjennomsnittlig fire-fem ganger i uka uten at det ene eller andre ytterpunktet er utenfor normalen her.

Anonymkode: 78999...876

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen. Men det er folk på over 70 her.

Anonymkode: a152c...e15

Vanskelig tema da det sikkert varierer fra enormt mye til ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg onanerer i dusjen hver dag, har aldri vært bedre å onanere enn nå. Dame 54.

Anonymkode: 6087b...a7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem om dagen i fravær av sex om natten! 

Neida, spøk til alvor: Tror de fleste menn onanerer i fravær av/tillegg til sex så lenge lysten holder. Det er neppe noen øvre aldersgrense for verken kvinner eller menn.

Endret av isw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååå jeg ville faktisk se hvor ofte folk gjør det, for å se om jeg er normal. Jeg gjør det en gang annenhver måned ca. Kvinne 27 

Anonymkode: b150c...857

Er mann på 34 og må gjøre det hver dag, enten sex eller onanere:P

Anonymkode: faceb...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååå jeg ville faktisk se hvor ofte folk gjør det, for å se om jeg er normal. Jeg gjør det en gang annenhver måned ca. Kvinne 27 

Anonymkode: b150c...857

Jeg er 44 og onanerer en til tre ganger om dagen...

Anonymkode: f443b...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en kvinne er det normalt. For en mann er det en gang annen hver dag. Menn har større sexlyst. 

Anonymkode: dd011...9eb

Hvem er du til å avgjøre at annenhver måned er det normale?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok 80 år gamle damer har mistet den lysten for lenge siden du.

Anonymkode: dd011...9eb

Neppe. Noen har mistet lysten men slett ikke alle. Noen beholder lysten, noen blir demente og går i ungdommen igjen, mens andre bare kjeder seg. Med tanke på hvor kjedelig og trasig mange eldre har det på sykehjem tror jeg en del sniker seg til litt plukking på bæra under dyna. Såpass må de da få lov til mens de ligger i senga og venter på å få stå opp eller få hjelp til å gå på do. Eldre på sykehjem har det så traurig at de har vel ikke stort andre gleder enn litt onani i ny og ne.

Anonymkode: 87f32...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Rotemor skrev:

Hvem er du til å avgjøre at annenhver måned er det normale?

Hun sa da ikke det, men at annenhver måned er normalt foren kvinne, altså innenfor normalområdet. Og det er muligens riktig.

Et spørsmål det er større tvil om er hvorvidt IQ-en på dette forumet ligger innenfor normalområdet. Kanskje en del kvinner her bare later som for å være slemme.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en kvinne er det normalt. For en mann er det en gang annen hver dag. Menn har større sexlyst. 

Anonymkode: dd011...9eb

 

24 minutter siden, Horten Market skrev:

Hun sa da ikke det, men at annenhver måned er normalt foren kvinne, altså innenfor normalområdet. Og det er muligens riktig.

Et spørsmål det er større tvil om er hvorvidt IQ-en på dette forumet ligger innenfor normalområdet. Kanskje en del kvinner her bare later som for å være slemme.

Jeg synes nå sitatet der er ganske så konkluderende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at menn holder det gående lenger enn kvinnene. Understreker dog at det er et inntrykk, ikke fasiten.

De aller fleste parene jeg kjenner på min alder som er rundt 50 har er en seksuelt frustrert mann med drifter og evner i behold, mens damene på sin side er i overgangsalderen og er fullstendig uinteressert i sex.

Og for å svare på spørsmålet til TS:
Jeg tar saken i egne hender nesten hver dag, og har ikke merket noen endring i lyst eller evne de siste ti-årene :-)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å være en sugardaddy betyr at du hjelper ei ung jente med å få en løpende start på sin karriere. Altså er det edlere.

Anonymkode: dd011...9eb

Du og din "fantastiske"visdom.

Nei, skjulte motiv er ikke edelt. Motivet er å få sex.

Da er det bedre med eldre kvinner som er tydelig på hva de vil ha. Sex. Og da kan jo en ung mann enten bli med på det, eller så kan han si "Nei takk"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Horten Market skrev:

Hun sa da ikke det, men at annenhver måned er normalt foren kvinne, altså innenfor normalområdet. Og det er muligens riktig.

Et spørsmål det er større tvil om er hvorvidt IQ-en på dette forumet ligger innenfor normalområdet. Kanskje en del kvinner her bare later som for å være slemme.

Du slår til igjen du. Er det en del av kvinnene som er slemme? Hva med å se på deg selv? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er femti, og begge onanerer ca 5-7 ganger i uka.

Vi har sterk økning av SOS bland eldre, altså folk ved institusjoner, så vi kan anta at de fysiske lystene ikke dør ut, på tross av at folk blir fysisk svake og syke. Og er der lyster, vil man som regel ha onani. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååå jeg ville faktisk se hvor ofte folk gjør det, for å se om jeg er normal. Jeg gjør det en gang annenhver måned ca. Kvinne 27 

Anonymkode: b150c...857

Alt er normalt. Man onanerer så ofte som man føler for det. Jeg foretrekker selv minimum en orgasme om dagen, men det er lenge siden jeg har onanert. Når jeg ikke har partner blir det i gjennomsnitt en gang om dagen. Det varierer fra person til person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...