Gå til innhold

Disse mennene som kommer tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har blitt ditchet/vært med menn som ikke har villet ha forhold med dere, hvordan har de kontakt dere når de har ombestemt seg og vil likevel? Ringt, sendt melding eller noe annet? Nå tenker jeg uavhengig av om dere da har gitt dem en ny sjanse eller ei .. 

Anonymkode: 808ac...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendt melding. Har ett par som sender melding ca en gang i året.  

Anonymkode: 54969...60b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

When your past calls, dont answer. It has nothing new to say.

Anonymkode: 35e9a...f61

Dette er jo bare tull!

Folk kan ombestemme seg, se ting i et annet lys, være i en bedre livssituasjon, ha jobba og det bedre med selv...Savne personen , lært seg å se det den ikke så før osv.

Vi er alle i stadig endring...Ingenting er skrevet i stein.

Anonymkode: 929b9...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare tull!

Folk kan ombestemme seg, se ting i et annet lys, være i en bedre livssituasjon, ha jobba og det bedre med selv...Savne personen , lært seg å se det den ikke så før osv.

Vi er alle i stadig endring...Ingenting er skrevet i stein.

Anonymkode: 929b9...96c

Nei, det er ikke tull. Ha personlige grenser og ikke gå for det som prøver og lure deg inn, som regel er det ingenting og holde fast i. ;)

Anonymkode: 35e9a...f61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke tull. Ha personlige grenser og ikke gå for det som prøver og lure deg inn, som regel er det ingenting og holde fast i. ;)

Anonymkode: 35e9a...f61

Kan legge til at min eks kom tilbake etter 1o år (!) .. han fikk et nei.;)

Anonymkode: 35e9a...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke tull. Ha personlige grenser og ikke gå for det som prøver og lure deg inn, som regel er det ingenting og holde fast i. ;)

Anonymkode: 35e9a...f61

Det handler ikke alltid om å ha personlige grenser. De kan man da ha, selv om man evt skulle være åpen for noe. Men det kommer jo selvsagt helt an på situasjonen. Hvis man har blitt behandlet dårlig av en person, f.eks utroskap, ghosting, evt andre kjipe ting, skjønner jeg jo og mener at man bør være avvisende. Men det sier seg selv. Jeg mente at noen som f.eks har sett en person, kan se den personen bedre f.eks når han er i en annen livssituasjon enn han tidligere var. Folk er forskjellige, og som sagt er vi alle i stadig endring. Ingenting er låst helt fast.

Anonymkode: 929b9...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan legge til at min eks kom tilbake etter 1o år (!) .. han fikk et nei.;)

Anonymkode: 35e9a...f61

Selv om din situasjon var sånn, trenger det ikke være akkurat sånn for andre ;-)

Anonymkode: 929b9...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selv om din situasjon var sånn, trenger det ikke være akkurat sånn for andre ;-)

Anonymkode: 929b9...96c

Nei, men det er likevel no go.

Anonymkode: 35e9a...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke alltid om å ha personlige grenser. De kan man da ha, selv om man evt skulle være åpen for noe. Men det kommer jo selvsagt helt an på situasjonen. Hvis man har blitt behandlet dårlig av en person, f.eks utroskap, ghosting, evt andre kjipe ting, skjønner jeg jo og mener at man bør være avvisende. Men det sier seg selv. Jeg mente at noen som f.eks har sett en person, kan se den personen bedre f.eks når han er i en annen livssituasjon enn han tidligere var. Folk er forskjellige, og som sagt er vi alle i stadig endring. Ingenting er låst helt fast.

Anonymkode: 929b9...96c

Man forlater ikke et menneske man er glad i, man kjemper. Så ingen vei tilbake.

Anonymkode: 35e9a...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man forlater ikke et menneske man er glad i, man kjemper. Så ingen vei tilbake.

Anonymkode: 35e9a...f61

I visse perioder kan man gjøre det jo. Livet er ikke statisk... Har du aldri sett lange kjærlighetsfilmer? Lest romaner?

Anonymkode: 929b9...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i mange år, og datet en del. Og jeg vil vel si at 80% av de mennene, som ikke ønsket noe mer med meg tar kontakt igjen senere, da gjerne ca 1 år etterpå. Og det som går igjen, er at de har da datet flere dette året, men fant jo ingen som var bedre enn meg, så nå vil de ha meg. Nei, jeg var ikke bra nok da, fordi du trodde du kunne få noe bedre, men da du ikke fant deg noe bedre, så får du ikke en ny sjanse hos meg. Det er noen veldig få, som kanskje var nylig blitt single etter langt forhold, og bare ikke var klare, som har tatt kontakt senere, og de er jeg mer villige å gi en sjanse til. De skriver alle sammen melding.

Anonymkode: 038f9...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært singel i mange år, og datet en del. Og jeg vil vel si at 80% av de mennene, som ikke ønsket noe mer med meg tar kontakt igjen senere, da gjerne ca 1 år etterpå. Og det som går igjen, er at de har da datet flere dette året, men fant jo ingen som var bedre enn meg, så nå vil de ha meg. Nei, jeg var ikke bra nok da, fordi du trodde du kunne få noe bedre, men da du ikke fant deg noe bedre, så får du ikke en ny sjanse hos meg. Det er noen veldig få, som kanskje var nylig blitt single etter langt forhold, og bare ikke var klare, som har tatt kontakt senere, og de er jeg mer villige å gi en sjanse til. De skriver alle sammen melding.

Anonymkode: 038f9...0b2

Der har vi det. SÅ behov for å føle seg spesiell. 

Anonymkode: 00c03...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært singel i mange år, og datet en del. Og jeg vil vel si at 80% av de mennene, som ikke ønsket noe mer med meg tar kontakt igjen senere, da gjerne ca 1 år etterpå. Og det som går igjen, er at de har da datet flere dette året, men fant jo ingen som var bedre enn meg, så nå vil de ha meg. Nei, jeg var ikke bra nok da, fordi du trodde du kunne få noe bedre, men da du ikke fant deg noe bedre, så får du ikke en ny sjanse hos meg. Det er noen veldig få, som kanskje var nylig blitt single etter langt forhold, og bare ikke var klare, som har tatt kontakt senere, og de er jeg mer villige å gi en sjanse til. De skriver alle sammen melding.

Anonymkode: 038f9...0b2

Har opplevd det samme. De får ikke en ny sjangse hos meg heller. De hadde sjangsen, men tok den ikke. Synd for dem.

Anonymkode: 3fef6...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har gjort det engang, men det er fordi når jeg traff henne var jeg ganske langt nede.

Nettopp mistet en jobb jeg likte og nettopp opplevd noe helt grusomt, som jeg ikke vil sette ord på.

Når jeg jobbet meg opp og ble sterk igjen i livet ellers, tok jeg kontakt..men jeg forstod jo at da var det uaktuelt.

Det er trist at det skal være sånn, spesielt unge menn forandrer seg veldig når de bikker over i 30årene.

Jeg har omtrent ingenting til felles med meg selv for 5 år siden, jeg har ikke engang de samme meningene politisk og tror ikke engang jeg ville likt meg selv noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...