Gå til innhold

Han har prøvd seg på mange


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt sammen med en fin fyr. Vi trives godt og jeg er blitt veldig glad i han. Vi har ikke vært så veldig offentlige med vårt forhold enda. Men siden vi bor på en liten plass så kjenner alle alle. Og jeg har flere ganger tilfeldigvis fått høre fra andre jenter at kjæresten min har prøvd seg på de, skrevet meldinger med de og spurt de ut. Før vi ble et par vel og merke.

Kjenner det føles litt merkelig at han har prøvd seg på så mange, før han prøvde seg på meg... Og jeg føler meg som en av mange.
Jeg tviler ikke på at han ikke er glad i meg, men likevel litt kjipt å høre alle som han har prøvd seg på.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 78cae...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han er heldig som har funnet en som ikke bare elsker han men som han også elsker igjen.

Anonymkode: e9835...59f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syntes sånt er turn off selv. Vil ikke ha en billig-kuk til kjæreste! En mann som flørter med alt og alle greier jeg hverken ha respekt for eller ta seriøst, tenker han er desperat og lite genuin med kvinner (umulig at han kan virkelig ha følelser for så mange, og bare bruker tomme komplimenter osv for å flørte )

Anonymkode: 47add...799

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo tydeligvis litt interessert siden de kommuniserte.. Er nok bare noen kvinner som føler for å fortelle deg at han kunne vært deres om de ville. Patetisk.

Anonymkode: eb0ca...608

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer liksom på disse damene jeg. Hvis noen hadde prøvd seg på meg og senere blitt sammen med enn venninne eller bekjent av meg, så hadde jeg da ikke fortalt om det til henne?! Sa de dette før dere hadde noe på gang er det en ting, men ellers virker det jo bare som selvhevdende og en slags hersketeknikk? "Han kunne vært min altså, jeg fikk tilbudet først" på en måte. 

Anonymkode: 5d488...028

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at en mann kan få følelser, selv om han bare flørter for morsomt til å begynne med. Hvis kjemien stemmer. 

Anonymkode: c4dbb...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer liksom på disse damene jeg. Hvis noen hadde prøvd seg på meg og senere blitt sammen med enn venninne eller bekjent av meg, så hadde jeg da ikke fortalt om det til henne?! Sa de dette før dere hadde noe på gang er det en ting, men ellers virker det jo bare som selvhevdende og en slags hersketeknikk? "Han kunne vært min altså, jeg fikk tilbudet først" på en måte. 

Anonymkode: 5d488...028

Det er jo ikke venninder. Det er folk som vet hvem hverandre er pga liten plass de kommer fra. 
Selv her i Oslo er det sånn som ts beskriver om noen som vet hvem andre er ser de med en de har vært involvert med enten som flørt eller mer. Er få av gangene jeg har oppfattet det som noe "jeg fikk han først" greie , tvert i mot oppfatter jeg det som en grei og velment advarsel om at den fyren du legger følelser i er ikke kjent for å være spesielt seriøs, og starten på et vennindebekjenskap. 

Anonymkode: 47add...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...