Gå til innhold

Kvinner her på KG som liker å bli slikket, med eller uten skjegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kvinner som liker å bli slikket, foretrekker dere å bli slikket av en mann med eller uten skjegg?

Anonymkode: b26b5...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kort skjegg kan jo som nevnt over stikke. Men jeg foretrekker menn med kort skjegg fordi jeg tenner mer på de som har det, sånn type tredagers, så stikkingen kan jeg leve med.

Anonymkode: cc007...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre dagers skjegg stikker for mye, så enten kort, eller lengre. Par ukers skjegg er deilig! Stimulerer underlivet enda mere og hårene er lange nok til at de ikke er korte stubbete og stikkete. 
Har enda til gode å bli slikket av en "nissefar" med kjempe langt skjegg da hehe. 

Anonymkode: bb451...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått klager på skjeggstubber fra flere kvinner, er derfor som regel helt glattbarbert. 

Anonymkode: 11def...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig ingen spesielle preferanser her, men de sterkeste orgasmene jeg har hatt fikk jeg sammen med min x som hadde skjegg.. Er singel nå, men sier ikke nei takk til en mann med skjegg neste gang! Slikking er uansett fantastisk deilig - uavhengig om han er barbert eller har skjegg. 

Anonymkode: 626b6...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bli slikket.👅 Har en mann som elsker å slikke. (Blir slikket nesten hver dag) Og han har skjegg.❤ 

Anonymkode: 545be...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes faktisk det kommer an på skjegget, både lengde og hvor stivt hårstråene er. 

Anonymkode: e91cf...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk det kommer an på skjegget, både lengde og hvor stivt hårstråene er. 

Anonymkode: e91cf...c5a

:skratte:

Anonymkode: 0629f...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...