Gå til innhold

Når pleier du å dra på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber enten 7-15.30 eller 15.30-22.30.

Sykler hjemmefra 30min før vakta begynner, da har jeg 15min på meg til å stikke i garderoben og bytte til arbeidstøy, pluss ta en kopp kaffe før vakta starter. 

(det er drygt å gå på dagvakt når jeg har hatt aftenvakt dagen før....blir ikke mye søvn mellom skiftene) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kommer på jobb ca 5 minutter før jeg begynner om jeg sykler/går. tar jeg buss/tog kommer jeg litt før. har flere jobber så varierer litt hvordan jeg kommer meg dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på jobb kl 16.30

Tar bussen kl 16.00, og da er jeg der stort sett 2-3 minutter før jeg begynner. 

Anonymkode: 02b91...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser kl ti over sju er framme på jobb kvart på 8. Arbeidsdagen begynner kl 8, men det er godt å ha litt god tid, ta en kaffekopp og kanskje bla gjennom avisen eller veksle noen ord med kolleger før dagen starter på ordentlig.  

Anonymkode: 70b3d...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner kl 0745. Drar hjemme fra ca 0720 og er der mellom 0735 og 0740. Slutter kl 16 og er hjemme ca 1620

Det gjaldt på den jobben jeg hadde før jeg ble ufør.

Endret av tussi84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar hjemmefra en time før jobb. Hater det og har tenkt å bytte jobb etter mammapermen nå. Vil mye heller bruke den tiden på barnet mitt, enn å pendle.

Anonymkode: cb32e...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter før. Kommer jeg tidligere blir det bare forventet at jeg begynner å jobbe sekundet jeg kommer på jobb og orker ikke å jobbe 20-30 minutter gratis hver gang. Hadde derimot vært godt å kunne komme tidlig, ta en kaffekopp og lignende før jeg begynte.

Anonymkode: ec3f0...ed5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner forskjellige tider hver dag, men jeg er som regel på jobb 5-10 minutter før vakta mi starter. Går ikke inn på jobben før jeg skal starte, trenger litt tid til å henge fra meg klær, slå av lyden på mobilen og diverse. På tidligvaktene begynner jeg som regel ca 15 minutter før vakta starter, dette fordi det er greit å være ferdig med ting før barna kommer til frokost. Jobber i barnehage.

Anonymkode: a3ef1...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner kl 08, men vi har fleksitid. Er vanligvis på jobb rundt 07.45. Har kommet senere enn kl 08 bare to ganger. 

Anonymkode: ee854...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som lærer og starter undervisning 08:30 hver dag. Som regel er jeg på jobb 07:40. Da drar jeg hjemmefra 07:10. 

Anonymkode: 598f1...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner på jobb 06.45 og har 40 minutters kjørevei. Kjører en time før, for da har jeg god tid til å skifte + jeg har tid til å sitte i garderoben i 10-15 min og surmule og hate livet før vakten begynner og jeg må være smilende og grei (Ja, jeg er et morgengrettent B-menneske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...