Gå til innhold

Magesmerter


hopeful

Anbefalte innlegg

Er 17+1 og har en del magesmerter. I morges våknet jeg med en del smerter som var veldig vonde. Hjalp ikke å tisse (og måtte ikke gjøre nr 2). Har hatt disse smertene av og på i 1,5 uke nå. Men i går kveld hadde jeg også en del smerter i ryggen. Kjenner jeg blir bekymret. Vet noen her om dere har hørt at dette er normalt? (Så klart er ingen av dere leger her inne som dere kan bevise, men spør likevell). Skal til jm på tirsdag, men føler det er så lenge til. Vurderer nesten å ringe føden å høre med de (de kan man vist ringe til etter en er i uke 16 sa jordmor til meg sist). Hvem ville dere kontaktet? Kanskje fastlegen? Men tenkte at føden har kanskje mest peiling og har mest interesse av å kunne hjelpe meg skikkelig? Ååh. Jeg er så usikker. Men må snart dra på jobb også. Noen som har noen ideer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring føden med en gang. Ingenting å vente på. Da sier de enten noe som beroliger deg eller ber deg komme inn/til lege 

Anonymkode: ff665...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ring føden! Syns de det er en legesak henviser de deg til å kontakte fastlegen, verre er det ikke. Og forhåpentligvis kan de berolige deg.

Anonymkode: 43b5e...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte føden. Var lite hjelp der, ble bedt om å kontakte legekontoret mitt. så nå sitter jeg å venter på at jeg skal få komme inn. Takk for svar begge to 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa legen, ts?

Anonymkode: bc266...a39

Jeg fikk tatt en rask ultralyd for å se at det var liv. Heldige meg som har et legekontor med ultralyd maskiner. Bare en rask titt. Og det var en aktiv krabat å se. Så jeg vet at den ihvertfall lever. Noe som hjalp masse. Også regner jeg med smertene er voksesmerter. Men aner jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...