Gå til innhold

En veldig god venn knuste hjertet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vennskapet vårt er over. Det er noen uker siden, men gjør ennå vondt😞 Hadde ikke kjent hun så lenge, men vi fikk veldig god kontakt. Hadde daglig kontakt i over 1 år. Jeg har stilt opp for hun og åpnet hjemmet mitt da hun trengte hjelp. Jeg har virkelig vært en god venn.

Hun avslørte på fylla at kjæresten min skulle fri. Jeg ble igrunn forbanna, men fortsatte kontakten. Så min største drøm, klarte hun å "ødelegge". Mye ting skjedde etter det, hun hadde fått kontakt igjen med en tidligere venninne hun ruste seg med. Jeg traff de to og jeg stilte noen spm, og hun løg meg rett opp i trynet. Har aldri før blitt så skuffet over en venn før. Jeg viste hun løg til meg. Det var dråpen for min del. Fått vite i ettertid av felles bekjente at historien hun fortalte ikke stemte. Jeg vet og at hun har festet og rust seg etter hun fikk kontakt med den gamle venninnen igjen. Endret seg helt. Hun stoppet helt å bry seg om meg etter de begynte være sammen igjen. Når jeg snakket med henne sist, tok jeg opp alle disse tingene på en saklig og voksen måte, men hun kalte meg for en dårlig venn (sikkert hennes måte å beskytte seg selv på da hun ble tatt i en løgn) også blokkerte hun meg på tlf, Facebook, snap og Instagram. 

Jeg har ingen interesse av hun, vårt vennskap er over, men det er sårt. Jeg så på henne som en veldig god venn. Hun har prøvd å få en annen i et dårlig lys, og klarte det. Hun manipulerte meg å tro på hun. Nå i ettertid ser jeg hennes sanne seg. Har fått sett svart på hvitt hva hun har skrevet til en vi har felles, det er hun som er bitchen, mens til meg har hun sagt det er den andre som er fæl. Vil jo ikke ha slike venner, men faen heller; stolte på hun, delt mye privat med hun og var virkelig glad i hun.

jeg vet hun aldri kommer til å ta kontakt igjen for å si unnskyld. 

Anonymkode: 241e6...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hovedproblemet med henne er nok at hun har begynt å feste å ruse seg igjen. Folk som ruser seg er ikke pålitelige og det endrer bra folk til søppelmennekser. 

Anonymkode: b984b...ec1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hovedproblemet med henne er nok at hun har begynt å feste å ruse seg igjen. Folk som ruser seg er ikke pålitelige og det endrer bra folk til søppelmennekser. 

Anonymkode: b984b...ec1

Ja jeg vet. Det er trist :( 

Anonymkode: 241e6...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...