Gå til innhold

Hvis dere "måtte" ha trekant...


Norre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan vil dere bli tatt damer av to menn? Begge samtidig, en i hvert hull eller to i samme hull osv?☺

Anonymkode: 9e84b...65a

At jeg blir pult i fitta i doggystyle og den andre mannen ligger under og slikker klitten min. :) 

Eller at jeg suger en mann mens han blir pult i rumpa av den andre mannen. 

Anonymkode: 218e7...788

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg blir pult i fitta i doggystyle og den andre mannen ligger under og slikker klitten min. :) 

Eller at jeg suger en mann mens han blir pult i rumpa av den andre mannen. 

Anonymkode: 218e7...788

Hehe kinky du:P

Anonymkode: 9e84b...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Inwe skrev:

2 damer og 1 mann, synd det er så vanskelig å finne denne dama.. vi har forsøkt siden i sommer med datingsider uten hell. 

2 menn og meg skal selvsagt også prøves, men først må vi finne denne dama.

Må være trist å være i et forhold der man er trist fordi man ikke finner flere partnere å ha i senga :( 

Anonymkode: e7fff...840

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jada jada. alle vet at man ikke må noe som helst, men dette er da en hypotetisk situasjon om hva man ville forutrukket.

 

Tror jeg vill prøvd begge deler jeg :laugh:

Anonymkode: 35019...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være trist å være i et forhold der man er trist fordi man ikke finner flere partnere å ha i senga :( 

Anonymkode: e7fff...840

Tror ikke jeg skjønte den helt. Er det trist å være i et forhold det man ønsker fler i senga? Eller tror du vi er lei oss for å ikke ha funnet noen enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv dame som har testet på 4kant. Så noe sted imellom der så har det vært 1 dame 2 menn og 2 damer og 1 mann :fnise:

Endret av Linaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Inwe skrev:

Tror ikke jeg skjønte den helt. Er det trist å være i et forhold det man ønsker fler i senga? Eller tror du vi er lei oss for å ikke ha funnet noen enda? 

A)

Anonymkode: e7fff...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

A)

Anonymkode: e7fff...840

Jeg synes det er berikende. Det er noe vi begge vil og har testet før (dog ikke sammen) så ser ikke hvorfor det er trist. Som om jeg skulle sagt at det må være trist å kun skulle ha sex med samme person for resten av livet. Vi er alle forskjellige ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd to begge varianter: MMK og MKK. En MMM- trekant er utelukket for min del, og i en KKK- trekant er jeg jo iflg. sakens natur ekskludert.

Jeg ville helt klart foretrekke, her og nå, og ha en trekant med to underdanige damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan vil dere bli tatt damer av to menn? Begge samtidig, en i hvert hull eller to i samme hull osv?☺

Anonymkode: 9e84b...65a

Jeg har 3 brukbare hull.. Er ikke noe problem med 2 pikker da ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødstrømpe
3 timer siden, draug 75 skrev:

Har prøvd to begge varianter: MMK og MKK. En MMM- trekant er utelukket for min del, og i en KKK- trekant er jeg jo iflg. sakens natur ekskludert.

Jeg ville helt klart foretrekke, her og nå, og ha en trekant med to underdanige damer.

Med to underdanige?

Blir ikke det å gape over for mye på en gang? Sånn i praksis altså, ikke i fantasien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rødstrømpe skrev:

Med to underdanige?

Blir ikke det å gape over for mye på en gang? Sånn i praksis altså, ikke i fantasien.

Kvinner har jo mindre sexlyst enn menn så to hadde vært helt perfekt! :nigo:

Anonymkode: 4ced1...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har jo mindre sexlyst enn menn så to hadde vært helt perfekt! :nigo:

Anonymkode: 4ced1...27b

Det tror du helt til du har to kvinner foran deg og det forventes at du skal tilfredsstille begge. Menn flest sliter nok med å tilfredsstille èn. 

Anonymkode: ddcae...bc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har lyst til å prøve begge deler, men tror jeg hadde likt to damer og en mann best. Jeg er dame

Anonymkode: d6619...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha blitt med to menn som byttet på å "bruke meg" og å kose med brystene mine, beskrive i detalj hva de skulle gjøre med meg osv. Gjerne mens jeg var fastspent med beina spredt og bare måtte ta i mot det de bestemte seg for.

Godt brukt fantasi for min del, det der.

Anonymkode: c8613...ff6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødstrømpe
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har jo mindre sexlyst enn menn så to hadde vært helt perfekt! :nigo:

Anonymkode: 4ced1...27b

Det er da ikke sexlysten til partner som får en kvinne(eller den med lavere sexlyst) tilfredsstilt.

Akkurat like lite som vi får orgasme bare en pikk sneier innom og sier hallo. 

Jeg så bare for meg to veldig utilfredsstilte damer i det scenariet om eneste mann skal være den dominante og lede an showet. 

Om tanken var at mannen skulle ta imot blir det jo nesten verre, jeg vet ikke om det finnes en mann med nok ereksjon og ferdigheter til to damer på ei gang. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...