Gå til innhold

Mann på 54 orker ikke kvinner på sin egen alder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Ulla Ullsokk said:

Jeg tror mange tenker som deg, ts, noe som er trist. Mest for dere selv, siden det heldigvis finnes mange som ikke tenker sånn. 

Ja, det er jo TS det er surt for. Det er jo han som vil ha det han ikke kan få. Men kan jo være ha setter ting litt på spissen. Det er jo ikke sikkert at det ikke finnes kvinner han tenner på som han faktisk kan få og ha et forhold med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Roci skrev:

Jeg er en kvinne i midten av førtiårene og dermed i "målgruppen"for å svare på spørsmålene dine. For det første synes jeg du generaliserer noe voldsomt. Jeg kan godt bli tiltrukket av menn på din alder og eldre for den del - kjenner et par skikkelig flotte karer som nærmer seg 60. De er fysisk aktive og holder seg i god form og er sjarmerende og hyggelige å prate med. Det er klart at jeg kan nyte synet av en vakker ung mann, men det er kun det visuelle. Jeg blir mer tiltrukket av en fin personlighet, et godt smil og glimt i øyet, og foretrekker menn nærmere min egen alder.

Lucky girl. Jeg klarer ikke å se annet enn rynker, grått hår, saggy hud og "gammel mann" stemplet i panna deres.

Anonymkode: 8279f...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med et fehode på 20 når en kvinne på 57 kan se slik ut? Dama til Jensen, forresten. Hun har født to barn, så ingen unnskyldning, jenter. Til deg som spyr av menn som går for yngre damer, det er bare å legge seg i trening selv, så slipper menn å gå lavere i alder. Det er ditt ansvar, også.

tb9b5327.jpg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om skilpadder har det på samme måte. "Sjekk den rypa der, a! Å.. den som bare var 110 år igjen.."

Endret av GLADIATORE
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grunn til at jeg ikke er særlig interessert i menn som er eldre enn meg (37), er at de gode er opptatt, og resten er skilt med gøye issues. Det har ingenting å gjøre med at de ikke er pene eller spreke nok.

Anonymkode: e9901...a63

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette var jo en litt morsom og underholdende tråd.  Jeg er kvinne i 40 årene og forstår godt at menn på din alder liker unge damer under 35. Det er jo en helt ærlig sak.  Selv synes jeg ikke at jeg er så gammel.  Kroppen min er slik den alltid har vært.  Jeg har alltid holdt vekta, og har ingen henge mage eller henge bryster. Under livet mitt er som den alltid har vært.  Men så har jeg ikke født barn eller hatt sex. ( man trenger ikke være "brukt" selv om man er litt oppe i åra)  Så merker lite forandring på kroppen , selv om ansiktet røper at jeg ikke er 25 år.  Det rare i mitt tilfelle er at jeg får oppmerksomhet fra menn , ja også yngre menn selv om jeg ikke er interessert.  En som jeg til slutt forsto var forelsket i meg var 12 år yngre. Dette var i forbindelse med jobb.  Men jeg er ikke interessert i hverken menn, forhold eller sex.  Ønsker ikke å starte å ha sex i min alder når jeg ikke har hatt det før.  Det blir en for høy terskel for meg.  Men hadde jeg hatt interesse  for menn , forhold og sex så hadde jeg nok foretrukket menn  som var rundt min egen alder.¨  Ikke mye yngre eller mye eldre menn.

Anonymkode: b1790...c45

Jomfru? Wow😍 Ikke mange som deg. Greit hvis du ikke er interessert i sex men ingen blir for gammel for sex i 40 åra. Synd du ikke ville likt mye yngre😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ts,mannen min er 5o og jeg 24 . Han tar testosteron da så men han til gjengjeld er veltrent og ser ut som han er 40 da . Aldri hatt de bedre med en mann , han tar vare på meg og  husker før da jeg data folk på min alder de brukte meg bare , og var utro , og mye møkk. Alder er bare et tall folkens men du bør se etter personlighet først ikke alder

Anonymkode: 88d2b...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg [mann 54] har såvidt begynt å tenke på å date igjen, etter en skilsmisse for et par-tre år siden.

Jeg har til og med registrert meg på Match.com og på Sukker.no. Jeg synes at damer mellom 40 og 54 burde være interessante for meg, og omvendt: At kanskje denne aldersgruppa ville være interessert i en halvgammel mann på 54.

Men jeg sitter og vrir meg, for jeg synes de "gamle" damene er så uappetittelige. Jeg vil ha unge jenter på 18-34 år! Som ikke har født, som har struttepupper og glatt, deilig hud.

OK, at jeg ikke har lyst på brukte, skrukkete, halvgamle damer er mitt problem. Ingen tvil om det.

Men et spørsmål til de andre mennene her inne: Har dere det på samme måte som jeg?

Og et spørsmål til de voksne damene her inne (som altså er sånn cirka på min egen alder): Kvier dere dere for å bli kjent med gamle, hårete, skrukkete, stygge, middelaldrende menn? Har dere heller lyst på litt yngre menn?

Anonymkode: b2b83...976

Som dame på 40, NEI JEG ER IKKE INTERESSERT I EN GAMMEL GUBBE SOM DEG!!!! Grøss altså! Og du ønsker enda yngre? Ja, du har et problem. 

Jeg er ikke interessert i yngre menn heller,  jeg er interessert i menn på min alder. 37-46 år har jeg satt. Likevel blir jeg stadig kontaktet av menn i 50 og 60 årene! (og i 20 årene også forresten), og jeg blir kvalm av begge deler! Jeg finner ikke uerfarne guttehvalper sexy, men jeg finner ikke menn over 50 det minste sexy heller. De fleste forfaller enormt i løpet av 40-årene. Har gått over til å kun bruke netttjenester der man kan sperre for å bli kontaktet av menn utenfor alderspreferansene, for sånne som ikke gidder sjekke hva dama faktisk søker etter ødelegger humøret mitt.

Anonymkode: 41594...3c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame i 40-årene her. De siste årene har jeg kun datet en mann, som var eldre enn meg. Hele fire måneder eldre enn meg. Men kun fordi han var veldig sprek og aktiv. 

Selv har jeg alltid hatt flat og trent mage, så ingen hengehud her. Til og med puppa og rumpa er fulle av spenst ;) så nei jeg ser ikke etter gubber. Gubber skjer ikke. Han jeg dater nå er 8 år yngre enn meg. Det er en fin aldersforskjell. 

Anonymkode: b3171...8cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har extra penger i banken så er det absolutt ikke vanskelig å melde seg inn på nettsider der "unge" jenter søker en sugar daddy. I "verste fall" en som har daddy issues :sengekos:

Lykke til

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at da må du ha hele pakken for å få noen veldig unge på kroken. Utseende, ungdommelighet, penger, eiendom og alt på plass. I tillegg er høffelighet og respekt for kvinner de viktigste trekkene for å kunne komme videre fra et vennestadie. 

Anonymkode: abd5a...138

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Ja, jeg vet at jeg fremstiller meg selv i et dårlig lys i den første tråden min. Hensikten er å bare fortelle ting akkurat som det er, og deretter spørre om jeg er typisk eller utypisk for min egen aldersgruppe. Med andre ord: Er det typisk for en middelaldrende mann å være "en gammel gris" som ønsker seg langt yngre jenter? Og har mine jevnaldrende medsøstre det på samme måte?

Man kunne si mye rart om dette forumet, men det er mange her som taster i stedet for å tenke.

Anonymkode: b2b83...976



Det er stor forskjell på å synes en ung kropp er mer tiltalende å se på, enn å gå etter unge jenter og ønske seg kun det. 
Så hvis du spør om de fleste synes unge kropper er mer tiltalende, så er vel det normalt, men spør du om hvem man ønsker som partner så er vel svaret et helt annet forhåpentligvis.

Og de fleste tenner vel mest på kvinner og men de er glad i. Jeg vet godt at hverken jeg eller mannen min har de sprekeste kroppene i verden, men jeg synes han er den fineste, nettopp fordi jeg elsker ham.
Jeg ønsker ingen ung gutt i det hele tatt, tenker aldri på det en gang. 

Jeg synes det er helt tragisk når halvgamle menn sikler over ungjentene og ikke klarer å se skjønnheten i en moden kvinne. 

Nei jeg tror ikke det er normalen at menn på din alder blir gamle griser og bare vil ha unge jenter.
Og nei, jeg tror heller ikke at det er normalen at kvinner på din alder vil ha unge gutter. 

Jeg tror de fleste tenner på den de liker og er glad i.

 

Anonymkode: 61390...1c8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg [mann 54] har såvidt begynt å tenke på å date igjen, etter en skilsmisse for et par-tre år siden.

Jeg har til og med registrert meg på Match.com og på Sukker.no. Jeg synes at damer mellom 40 og 54 burde være interessante for meg, og omvendt: At kanskje denne aldersgruppa ville være interessert i en halvgammel mann på 54.

Men jeg sitter og vrir meg, for jeg synes de "gamle" damene er så uappetittelige. Jeg vil ha unge jenter på 18-34 år! Som ikke har født, som har struttepupper og glatt, deilig hud.

OK, at jeg ikke har lyst på brukte, skrukkete, halvgamle damer er mitt problem. Ingen tvil om det.

Men et spørsmål til de andre mennene her inne: Har dere det på samme måte som jeg?

Og et spørsmål til de voksne damene her inne (som altså er sånn cirka på min egen alder): Kvier dere dere for å bli kjent med gamle, hårete, skrukkete, stygge, middelaldrende menn? Har dere heller lyst på litt yngre menn?

Anonymkode: b2b83...976

Ler og ler. 

Har du noe draget på de her barnløse damerne på 18-34 år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, I Grosny skrev:

Egentlig ikke , vi mannfolka er litt tilbakestående slik. Men han jeg snakker om kan si hva som helst til hvem som helst, og møter han  deg på senteret så blir du mest sannsynlig sprut rød før det har gått ett minutt.

Ah, men det forklarer jo hvorfor han må styre rundt med unge damer som ikke har erfaring nok til å skjønne hvor håpløs han er.

Anonymkode: 22986...285

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Jeg er 33 og foretrekker menn på min egen alder. Men man skal aldri si aldri. Alder kan glemmes om alt annet klaffer. Folk som bruker ord som brukte og skrukkete om andre mennesker blir en annen sak. Der blir det nei uansett alder gitt :P 

Anonymkode: 612dd...fa5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der argumentet ditt er det verste jeg vet! Typisk å komme med sånne utssagn, skylde på at noen har fikset på utseende, eller at de har penger, status osv når det holder seg godt og ayt ingen "vanlige" folk kan se sånn ut. Hva er vanlig?Jeg lever ikke av utseende mitt, men holder meg veldig bra, NATURLIG og uten alt det du nevnte. Hun jeg nevnte har heller ikke fikset på noe. 

 De som holder seg bra trenger ikke verken mye penger, status eller å fikse på utseende! Det er jeg selv et bevis på. Jeg har aldri fikset på noe, men ser allikevel langt yngre ut. Det kommer av gode gener  OG at jeg tar vare på meg selv. Trener/går turer regelmessig ( har ALDRI hatt personlig trener eller vært medlem på treningssenter, det koster meg NULL å bevege meg.., spiser mest sunt ( trenger ikke være dyrt ), har bare en olje eller fuktighetskrem på meg og voilá! 

Typisk å komme med sånn utspill når man selv kanskje er en halvfeit , esende sofagris , evt ei/en som har gitt opp etter de fikk barn...og LAR kroppen forfalle! Tipper du er ei kjærring som disser damer som holder seg bra, fordi du selv er misfornøyd med eget utseende. Finnes nok av de, bare se i denne tråden. Og jeg er dame! Kvinner er kvinner værst...

Og til ts: jeg har en tendens til å falle mest for yngre menn, fordi de tror jeg er yngre, og fordi jeg føler meg mer på bølgelengde med de enn satte, voksne menn, selv om det selvsagt også finnes unntak der. 

 

 

 

Anonymkode: 6e70d...8e5

Menn er kvinner verst (det staves ikke værst).

Hvem er det som oftest som slår, raner, voldtar og dreper kvinner, tror du? Hørte jeg at du sa.....kvinner?

Anonymkode: 22986...285

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, men det forklarer jo hvorfor han må styre rundt med unge damer som ikke har erfaring nok til å skjønne hvor håpløs han er.

Anonymkode: 22986...285

Han er vakker og ganske morsom med ett herlig smil. Og mange damer liker litt frekk oppførsel fra pene menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Horten Market skrev:

Hva skal man med et fehode på 20 når en kvinne på 57 kan se slik ut? Dama til Jensen, forresten. Hun har født to barn, så ingen unnskyldning, jenter. Til deg som spyr av menn som går for yngre damer, det er bare å legge seg i trening selv, så slipper menn å gå lavere i alder. Det er ditt ansvar, også.

tb9b5327.jpg

 

Flott dame, ligner litt på Steve Tyler. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Horten Market skrev:

Hva skal man med et fehode på 20 når en kvinne på 57 kan se slik ut? Dama til Jensen, forresten. Hun har født to barn, så ingen unnskyldning, jenter. Til deg som spyr av menn som går for yngre damer, det er bare å legge seg i trening selv, så slipper menn å gå lavere i alder. Det er ditt ansvar, også.

 

Hva har barnefødsler med utseende å gjøre? Tror du kvinnekroppen blir ødelagt av svangerskap og fødsler?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare to og tredve, men har det på akkurat samme måte som deg. Jeg tenner rett og slett ikke på damer på min egen alder. Gikk lenge rundt og skjemtes over det og anså meg som den umodne, men etter at det kom ut i kollegialt selskap, så åpenbar det seg at dette er helt normalt for oss menn. Det er biologisk. Vi er ment for å tiltrekkes av de yngste kvinnene og det er ikke noe galt i det. Veldig mange unge kvinner søker heldigvis partnere som er eldre enn dem.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...