Gå til innhold

Behandlng av testiklene under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier dere å inkludere ballene/pungen under sex (handjobs, forspill etc)? På hvilken måte? 

Og til dere som har hatt en del partnere, hva er egentlig vanlig størrelse på hver ballestein?

Anonymkode: ee92f...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann liker å bli sugd/slikket på ballene. Under samleie liker han godt at jeg samtidig kjæler med dem.

Anonymkode: b971b...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble sugd av dame som plutselig slo meg på ballene mens hun sugde meg. hun slo ikke hardt og det var med åpen hånd. det var sinsykt digg. men ville spurt han om hva han liker før du gjør noe sånt😃 

ellers liker jeg at testiklene blir slikket. 

men igjen, det beste er å spørre partneren din om han liker.

Anonymkode: a15c4...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å suge... lenge.. på ulike måter. Bruker mest tunge/munn men også hendene. 

Inkluderer ballene og "mellomkjøttet".. småbiter/bruker tennene, suger, slikker.. og også gjerne hver enkelt ballestein.. Slikker/suger meg gjerne opp helt nedenfra over ballene og opp pikken før jeg tar den helt inn.  Ja, elsker virkelig å suge!😉

Størrelse på selve testikkelsteinen? Ca en liten(?) plomme? Hvorfor lurer du på det?

Anonymkode: 49b83...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kar liker at jeg kniper med fingrene rundt pungen, sånn at ballene "skilles" fra kroppen, og så at jeg drar dem varsomt ut fra kroppen hans. Virker sykt vondt, men han liker det, så jeg antar det ikke er så vondt som det virker. Jeg er redd pungen skal rakne... Menmen.

Anonymkode: 2b24a...8e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stimulering av testiklene er en viktig "bonus" for mange menn, selv om stimuli av penishodet er den klart viktigste faktoren for å nå klimaks. Det kan være i form av ømme grep rundt dem, styrke over dem, eller at de bare får "dingle fritt" i lufta.

Potensialet for ekstra nytelse er så absolutt tilstede, men som kjent er de også "en smule" mottakelige for smerte, så jeg skjønner godt at jenter kan bli usikre... Det verste er plutselige trykkforandringer, særlig over et lite område, som om man prikker borti med en finger. Da er de ufattelig følsomme. Men et nokså kontant håndgrep utført med jevn trykkfordeling kan faktisk være helt annerledes. Tenk for eksempel på hvor solid et egg er dersom man legger det i hånden og klemmer til - så lenge man ikke "jukser" ved å klemme ekstra hardt med én finger, skal det veldig mye til for at det gir etter. Testikler har noe av det samme - med den rette typen berøring kan de tåle forbausende sterkt trykk uten ubehag. Men dette er absolutt noe man bør utforske gradvis med hver nye partner, og ikke minst snakke om på forhånd...

 

9 hours ago, AnonymBruker said:

Min kar liker at jeg kniper med fingrene rundt pungen, sånn at ballene "skilles" fra kroppen, og så at jeg drar dem varsomt ut fra kroppen hans. Virker sykt vondt, men han liker det, så jeg antar det ikke er så vondt som det virker. Jeg er redd pungen skal rakne... Menmen.

Anonymkode: 2b24a...8e4

Som du kanskje har lagt merke til, trekkes testiklene automatisk opp mot kroppen når mannen blir opphisset. Dette er en av kroppens mekanismer for å forberede til ejakuleringen. Forhøyet opphisselse og direkte stimulering kan også gjøre dem merkbart fastere i løpet av få sekunder. Friksjonen som skapes når du stryker over dem gir nok den mest "direkte" nytelsen, mens det å dra dem ned tjener også sine formål. Det gir en god følelse i seg selv, og kan også brukes til å utsette og forlenge mannens orgasme. Disse to teknikkene - altså styrking og "napping" - kan også fint kombineres, og det vil nok gi best resultat for de fleste. Dette kan gjøres ved å ta et forsiktig grep rundt dem med flere fingre, samtidig som man drar dem nedover mens man lar dem gli ut av hånden.

Selve hudposen er ekstremt elastisk, så det skal nok mye til før den rakner... :laugh:

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Stimulering av testiklene er en viktig "bonus" for mange menn, selv om stimuli av penishodet er den klart viktigste faktoren for å nå klimaks. Det kan være i form av ømme grep rundt dem, styrke over dem, eller at de bare får "dingle fritt" i lufta.

Potensialet for ekstra nytelse er så absolutt tilstede, men som kjent er de også "en smule" mottakelige for smerte, så jeg skjønner godt at jenter kan bli usikre... Det verste er plutselige trykkforandringer, særlig over et lite område, som om man prikker borti med en finger. Da er de ufattelig følsomme. Men et nokså kontant håndgrep utført med jevn trykkfordeling kan faktisk være helt annerledes. Tenk for eksempel på hvor solid et egg er dersom man legger det i hånden og klemmer til - så lenge man ikke "jukser" ved å klemme ekstra hardt med én finger, skal det veldig mye til for at det gir etter. Testikler har noe av det samme - med den rette typen berøring kan de tåle forbausende sterkt trykk uten ubehag. Men dette er absolutt noe man bør utforske gradvis med hver nye partner, og ikke minst snakke om på forhånd...

 

Som du kanskje har lagt merke til, trekkes testiklene automatisk opp mot kroppen når mannen blir opphisset. Dette er en av kroppens mekanismer for å forberede til ejakuleringen. Forhøyet opphisselse og direkte stimulering kan også gjøre dem merkbart fastere i løpet av få sekunder. Friksjonen som skapes når du stryker over dem gir nok den mest "direkte" nytelsen, mens det å dra dem ned tjener også sine formål. Det gir en god følelse i seg selv, og kan også brukes til å utsette og forlenge mannens orgasme. Disse to teknikkene - altså styrking og "napping" - kan også fint kombineres, og det vil nok gi best resultat for de fleste. Dette kan gjøres ved å ta et forsiktig grep rundt dem med flere fingre, samtidig som man drar dem nedover mens man lar dem gli ut av hånden.

Selve hudposen er ekstremt elastisk, så det skal nok mye til før den rakner... :laugh:

Fantastisk og utdypende svar. Nå har jeg plutselig en helt annen forståelse av mannens, vel, baller. 

Og jeg skal slutte å bekymre meg for at hudposen skal ryke :fnise:

Anonymkode: 2b24a...8e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min kar liker at jeg kniper med fingrene rundt pungen, sånn at ballene "skilles" fra kroppen, og så at jeg drar dem varsomt ut fra kroppen hans. Virker sykt vondt, men han liker det, så jeg antar det ikke er så vondt som det virker. Jeg er redd pungen skal rakne... Menmen.

Anonymkode: 2b24a...8e4

Høres helt digg ut. Det er godt med litt klemming, ltt hardt til det nesten er vondt.men om der går over i vondt, kan en bare si au. Ikke verre enn det.

Og så er det godt om en gjør som en faktisk undersøker dem. Og like vel bra at hun  kjenner godt till hvordan de skal vær. Om det skulle plutselig være noe.

 

Anonymkode: c78aa...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Stimulering av testiklene er en viktig "bonus" for mange menn, selv om stimuli av penishodet er den klart viktigste faktoren for å nå klimaks. Det kan være i form av ømme grep rundt dem, styrke over dem, eller at de bare får "dingle fritt" i lufta.

Potensialet for ekstra nytelse er så absolutt tilstede, men som kjent er de også "en smule" mottakelige for smerte, så jeg skjønner godt at jenter kan bli usikre... Det verste er plutselige trykkforandringer, særlig over et lite område, som om man prikker borti med en finger. Da er de ufattelig følsomme. Men et nokså kontant håndgrep utført med jevn trykkfordeling kan faktisk være helt annerledes. Tenk for eksempel på hvor solid et egg er dersom man legger det i hånden og klemmer til - så lenge man ikke "jukser" ved å klemme ekstra hardt med én finger, skal det veldig mye til for at det gir etter. Testikler har noe av det samme - med den rette typen berøring kan de tåle forbausende sterkt trykk uten ubehag. Men dette er absolutt noe man bør utforske gradvis med hver nye partner, og ikke minst snakke om på forhånd...

 

Som du kanskje har lagt merke til, trekkes testiklene automatisk opp mot kroppen når mannen blir opphisset. Dette er en av kroppens mekanismer for å forberede til ejakuleringen. Forhøyet opphisselse og direkte stimulering kan også gjøre dem merkbart fastere i løpet av få sekunder. Friksjonen som skapes når du stryker over dem gir nok den mest "direkte" nytelsen, mens det å dra dem ned tjener også sine formål. Det gir en god følelse i seg selv, og kan også brukes til å utsette og forlenge mannens orgasme. Disse to teknikkene - altså styrking og "napping" - kan også fint kombineres, og det vil nok gi best resultat for de fleste. Dette kan gjøres ved å ta et forsiktig grep rundt dem med flere fingre, samtidig som man drar dem nedover mens man lar dem gli ut av hånden.

Selve hudposen er ekstremt elastisk, så det skal nok mye til før den rakner... :laugh:

Fantastisk opplærende svar! Kan du forklare hva slags "stryking"? Syntes ofte det bare blir til at jeg "kiler" med full hånd. Stryker løst med håndflaten rundt, er dette riktig/optimalt?

Anonymkode: 6e6d4...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Tom_45 skrev:

Jeg synes også det er digg med noen lette slag på ballene, også liker jeg når hun kniper på dem og drar litt i dem☺️

Interessant lesning. Siden jeg er så uerfaren så er det fint å få lære om hvordan menn "virker"...:fnise:  kjenner at jeg må flire litt. 

Anonymkode: 21160...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant lesning. Siden jeg er så uerfaren så er det fint å få lære om hvordan menn "virker"...:fnise:  kjenner at jeg må flire litt. 

Anonymkode: 21160...c2b

Anytime😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemming på en om gangen, ltt hard så en kjenner det er digg. 

Test ut hva som er godt og vondt. Med litt klemming og små prat. Er det vondt... 

eller si ifra når det begynner å bli ubehagelig. Så vet du litt om hvor grensen går neste gang.

Anonymkode: c78aa...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Fantastisk opplærende svar! Kan du forklare hva slags "stryking"? Syntes ofte det bare blir til at jeg "kiler" med full hånd. Stryker løst med håndflaten rundt, er dette riktig/optimalt?

Anonymkode: 6e6d4...9c8

Det kan absolutt fungere - folk er jo også forskjellige. Spør hva partneren liker, og utforsk det sammen. Med "stryking" mener jeg bare å la fingrene gli over dem, slik at det skaper friksjon. For andre kan varsom klemming føles bedre. Det kan nevnes at noen av disse teknikkene fungerer best på en barbert pung, da den både blir mye mer følsom og naturligvis også "glattere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...