Gå til innhold

Hvordan suge lenge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heei! Jeg blir så fort sliten når jeg suger, typ etter 5 min.. Hvordan holde ut lenge? For å få mannen til å komme så burde man jo ha et jevnt tempo og ikke stoppe, men jeg syns det hadde vært mye lettere om jeg kunne suge sakte, men komer mannen da?

Anonymkode: 78b79...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke mer hensiktsmessig å spørre han?

Jeg blir for øvrig mindre sliten dersom han tar hode mitt frem og tilbake iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du trene litt mer, blir jo ikke sliten av å suge i 5 min. 

Anonymkode: 80e37...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 19.9.2017 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Heei! Jeg blir så fort sliten når jeg suger, typ etter 5 min.. Hvordan holde ut lenge? For å få mannen til å komme så burde man jo ha et jevnt tempo og ikke stoppe, men jeg syns det hadde vært mye lettere om jeg kunne suge sakte, men komer mannen da?

Anonymkode: 78b79...c68

Om alle menn var som meg hadde du ikke hatt grunn til bekymring 😁

Jeg trenger ikke en munn som jukker opp og ned i jevnt tempo. Å bare bli slikket og suttet og kost med av leppene hennes er ekstremt godt! Tips er å holde en hånd på roten av skaftet...runk forsiktig og kyss/sutt/slikk og sug om hverandre rundt hele hodet. Det fungerer så utrooolig godt!!! 😃

Man kommer kraftig av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, HarryDotter skrev:

Om alle menn var som meg hadde du ikke hatt grunn til bekymring 😁

Jeg trenger ikke en munn som jukker opp og ned i jevnt tempo. Å bare bli slikket og suttet og kost med av leppene hennes er ekstremt godt! Tips er å holde en hånd på roten av skaftet...runk forsiktig og kyss/sutt/slikk og sug om hverandre rundt hele hodet. Det fungerer så utrooolig godt!!! 😃

Man kommer kraftig av det.

Når du sier hold ved skaftet og runk forsiktig. Runke ikke så mange cm opp og ned, eller bare holde nederst, men likevel dra ganske langt opp og ned? Vil gjerne bli flink :) Kan du forklare hvorfor man runker ved skaftet, og ikke midt på, eller lenger opp?

Anonymkode: 9a36b...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 21.9.2017 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Når du sier hold ved skaftet og runk forsiktig. Runke ikke så mange cm opp og ned, eller bare holde nederst, men likevel dra ganske langt opp og ned? Vil gjerne bli flink :) Kan du forklare hvorfor man runker ved skaftet, og ikke midt på, eller lenger opp?

Anonymkode: 9a36b...ace

Best om ikke runkingen blir for intens. Et godt grep ved roten av pikken så forhuden er trukket helt bort så er hodet fritt. Samtidig jukker du veldig forsiktig med hånden. Ikke runk som man pleier når man ikke suger. Bare sørg for at forhuden glir litt over kukhodet mens du sutter. Er veldig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...