Gå til innhold

Ansatt har bursdag - ønsker ikke å gi gave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en ansatt som snart har bursdag og hun skal uansett snart slutte (hun har vært i intervjuer og regner med hun finner noe snart). 

Har kjøpt gave og kake til de andre men har liksom ikke lyst til å kjøpe noe til hun her: fordi hun har helt andre politiske meninger og jeg bare forstår henne virkelig ikke! ☹️🙄

 

What to do-blir så fake å gi henne noe..

 

-Sjef-

Anonymkode: 618c7...e2a

Å herregud så barnslig du er ts. 

Kan ikke gi en liten bursdagsgave fordi hun tenker annerledes enn deg politisk.

Barnehagenivå! Hun er et menneske hun også med følelser og vil vell bli satt pris på uavhengi av hva hun mener. Du må virkelig ta deg sammen. Du kan ikke være så toxic on du skal være leder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at hun det gjelder vil vite at det er så fake og ikke oppriktig ment. Hun er så vanskelig og komplisert, forstår henne ikke. Er riktignok mann men har da døtre då...😐

Anonymkode: 618c7...e2a

:baby:

Anonymkode: d8fe0...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være seriøst da? Hører jo om mye underlige sjefer der ute, men at en sjef skal gå i spissen for åpenlys mobbing av en ansatt fordi han ikke forstår henne og hun har andre politiske meninger, det høres bare for drøyt ut. For det er jo mobbing, å som sjef gi gave til alle unntatt den som man ikke liker. 

Bare kjøp kake og gave. Hvis du synes det "virker falskt og hun vil merke det", ville jeg nok gått noen runder med meg selv å tenkt på hvordan jeg behandler denne personen i det daglige. Mobbes hun av deg ellers også, siden det er lite troverdig at du vil gi henne gave?! Prøver du i det hele tatt å legge til rette for et godt arbeidsmiljø? Er det greit å behandle folk dårlig fordi de står annerledes politisk enn deg?  

Som en sa tidligere i tråden, så er ikke kake og gave et tegn på noe som helst annet enn at "når noen her på arbeidsplassen har bursdag, så får de kake og gave". Det er rutine på arbeidsplassen. Det skal selvsagt være revnende likegyldig om du liker personen spesielt godt eller ikke. Gir du større gave til din favorittansatt også? Den som smisker mest med deg? For en sjef.  

Anonymkode: dbac6...ede

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, nå var hun nettopp på kontoret hos meg og sa hun ikke ønsket noe på bursdagen som er fredag...Synd, men da kan vi spise konfekten i lunchen. Problem løst. Så mye drama.

Anonymkode: 618c7...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dust du er. Selvsagt skal hun få. Jeg var i tiltak gjennom nav, og fikk blomster og gavekort både på brusdagen min og når jeg sluttet. Og jeg var ikke en gang ansatt der. 

Anonymkode: 0805c...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som med de andre selv om du ikke ha lyst.

Kjøp en bok som gave, kanskje om det politiske synet du mener er riktig!

Kaka blir jo kos for alle de ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2017 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Om du virkelig skulle være "sjef" så må du være en av de mest uprofesjonelle sjefene jeg har hørt om.

Dette tror jeg ikke på et sekund.

Anonymkode: 0ca27...ac3

Først så tenkte jeg at dette var en tulletråd, men så kom jeg på at det er mange drittsekker som er ledere. Du er en av dem! Du stemmer AP du får boller, du stemmer H så du får bløtkake fra bakeriet, men du stemmer SV så du får ingen ting.. 

eller Mot abort :roser: for abort :jolie:

 

 

Anonymkode: bf041...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...