Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med hesten når jeg studerer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 16 år gammel jente og har hest. Det er altså 2 år til jeg vil studere, i Ås (30 min fra Oslo) på et studie som tar 6 år. Jeg har virkelig ikke lyst å selge hesten om 2 år, og lurer på om det er noen som har klart å beholde hesten sin mens de studerer.

Jeg kunne ha funnet en for-rytter her jeg bor (liten kommune annen kant av landet), og latt han stå her og så kommer jeg hjem i juleferien og sommerferien. Eller om jeg burde tatt han med meg og hatt en forrytter i Ås, eventuelt bare halvfor slik at jeg kan ri han noen ganger i uken selv også. Eller går det an å "gi" han til en rideskole som bruker han, mot gratis stalleie? Men liker ikke tanken på om de sliter han ut eller at utålmodige barn holder på med han..

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: d61b3...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tatt ham med meg og satt ham på halvfor, eventuelt solgt. Aldri rideskole.

Anonymkode: 10916...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tatt ham med meg og satt ham på halvfor, eventuelt solgt. Aldri rideskole.

Anonymkode: 10916...a25

Det er veterinærstudiet jeg vil inn på forresten. Jeg har gratis stalleie her jeg bor, og billig mat og beite pga kjennskap og vennskap. Hvor dyrt kan det bli å ha hesten på halvfor utenfor Oslo? Det er en stor varmblods vallak og spiser mye

Anonymkode: d61b3...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Ås heldigvis et godt stykke utenfor Oslo  hva priser og stallplasser angår, og det kryr av staller i området der, så om du har bil vil du nok ha en del å velge mellom.