Gå til innhold

Helt ærlig, hva syns du er best: analsex eller vaginalsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste kvinnen her inne som IKKE har hatt ordentlig gjennomført analsex? Jeg har opptil flere ganger prøvd analsex, men så fort hodet kommet litt inn så gjør det så INNI HELVETES VONDT at det ikke er lik noen annen smerte jeg har kjent før. Fy faen, tror jeg holder meg langt unna! :D

Anonymkode: 19308...7e0

Det er derfor jeg alltid ber typen min om å vente, vente, vente... det er akkurat som om rompa mi trenger fire sekunder på å åpne seg helt for ham. Da må han være stille eller knulle langsomt. Går han rett inn og knuller hardt, blir det inni helvetes vondt, ja :)Men hvis han bare venter de fire sekundene mens jeg puster meg inn i det (på bra dager går det med bare ett sekund, eller uten), så åpner jeg helt opp og han kan knulle meg veldig dypt og fort. Jeg kaller det "en smal dør til en stor hall". 

Det er jo fritt å la være, altså, men når det kommer til analsex trengs det nok glid, dype pust og Mika's "Relax" 

 

Anonymkode: d0ea4...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Cyrus skrev:

But they're sooo fuckin gooood!!

Liker du eldre menn? :) 

Anonymkode: c5de4...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Trolltunge skrev:

Vaginalt! Helt greit for meg å aldri ha analt igjen, og hadde også vært helt greit å kunne viske bort at jeg har hatt det. Jeg vet hvordan det må gjøres for å ikke gjøre vondt, men det gir meg ingenting. 

Jeg blir egentlig litt skuffet over menn som sier at anal er best. At de foretrekker det som gir de fleste kvinner minst. Det er noe egoistisk over det som jeg ikke forbinder med god sex. 

Problemet er at menn kjenner mindre i vagina etter det har vært store dildoer og kuker som har strekt ut vaginaen. Så er nok mest derfor menn liker analt.

Anonymkode: d56f2...052

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Problemet er at menn kjenner mindre i vagina etter det har vært store dildoer og kuker som har strekt ut vaginaen. Så er nok mest derfor menn liker analt.

Anonymkode: d56f2...052

For noe idiotisk tull! Vagina er skapt for å føde, og med mindre det har oppstått skader under fødselen er den like stram kort tid etterpå. Store dildoer og pikker kan ikke måle seg med en baby, og gjør ikke en vagina videre permanent.

Det som kan gjøre en vagina videre er dårlig muskulatur og fremfall/prolaps. Dette kan komme etter fødsler (og ved alder), men jeg stiller meg særdeles tvilsom til at en stor dildo/pikk kan føre til dette. Presset ovenfra og ned (eller innenfra og ut om det forstås bedre) er en mye større påkjenning for kroppen enn presset utenfra og inn. 

Da jeg fødte førstemann var jeg helt fascinert over at jeg fødte ene dagen, og dagen etter var det som om ingenting hadde skjedd "der nede". På 1-2-3 hadde alt bare trukket seg sammen igjen, og jeg kunne knipe rundt fingeren min. Og så kommer du og skylder på dildoer og pikker som har vært der inne før, kanskje for måneder og år siden... ja liksom! :P 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginal. Har alltid hatt lyst til å prøve anal, men jeg har en sterk følelse av at jeg kommer til å bli emosjonelt dårlig i etterkant. Håper jeg blir trygg nok til å prøve det ut en gang i fremtiden.

Anonymkode: 4457d...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trolltunge skrev:

For noe idiotisk tull! Vagina er skapt for å føde, og med mindre det har oppstått skader under fødselen er den like stram kort tid etterpå. Store dildoer og pikker kan ikke måle seg med en baby, og gjør ikke en vagina videre permanent.

Det som kan gjøre en vagina videre er dårlig muskulatur og fremfall/prolaps. Dette kan komme etter fødsler (og ved alder), men jeg stiller meg særdeles tvilsom til at en stor dildo/pikk kan føre til dette. Presset ovenfra og ned (eller innenfra og ut om det forstås bedre) er en mye større påkjenning for kroppen enn presset utenfra og inn. 

Da jeg fødte førstemann var jeg helt fascinert over at jeg fødte ene dagen, og dagen etter var det som om ingenting hadde skjedd "der nede". På 1-2-3 hadde alt bare trukket seg sammen igjen, og jeg kunne knipe rundt fingeren min. Og så kommer du og skylder på dildoer og pikker som har vært der inne før, kanskje for måneder og år siden... ja liksom! :P 

Dama mi ble videre etter at hun begynte å leke med dildoer. Merker iallefall stor forskjell, så nå er jeg for "liten" til vaginal sex. Nå bruker hun dildo i vagina og jeg må nøye meg med analt:P Er jo forskjell på en fødsel da og samleie. Er jo tøyelig en vagina, så om man strekker den hver dag med noe som er stort, vil den jo bli mer og mer elastisk og man trenger noe større for å få samme følelsen av å bli fylt opp.:)

Anonymkode: d56f2...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Trolltunge skrev:

For noe idiotisk tull! Vagina er skapt for å føde, og med mindre det har oppstått skader under fødselen er den like stram kort tid etterpå. Store dildoer og pikker kan ikke måle seg med en baby, og gjør ikke en vagina videre permanent.

Det som kan gjøre en vagina videre er dårlig muskulatur og fremfall/prolaps. Dette kan komme etter fødsler (og ved alder), men jeg stiller meg særdeles tvilsom til at en stor dildo/pikk kan føre til dette. Presset ovenfra og ned (eller innenfra og ut om det forstås bedre) er en mye større påkjenning for kroppen enn presset utenfra og inn. 

Da jeg fødte førstemann var jeg helt fascinert over at jeg fødte ene dagen, og dagen etter var det som om ingenting hadde skjedd "der nede". På 1-2-3 hadde alt bare trukket seg sammen igjen, og jeg kunne knipe rundt fingeren min. Og så kommer du og skylder på dildoer og pikker som har vært der inne før, kanskje for måneder og år siden... ja liksom! :P 

Men du vet, gutter som aldri har vært borti en vagina har ikke så mye erfaring eller kunnskap om de heller.

Anonymkode: 7969e...45d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart vaginalsex, er jo det som gir best utbytte for dama også. Ekte menn liker ekte sex!

Anonymkode: a6af6...b8d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Såklart vaginalsex, er jo det som gir best utbytte for dama også. Ekte menn liker ekte sex!

Anonymkode: a6af6...b8d

Er ikke noe som heter ekte og uekte menn, så lenge de ikke er genmanipulerte..

Anonymkode: d56f2...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart vaginalsex, er jo det som gir best utbytte for dama også. Ekte menn liker ekte sex!

Anonymkode: a6af6...b8d

ekte sex er vel det 2 voksne mennesker samtykker til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginalt uten tvil.

Analsex er testet ut og funnet å være oppskrytt. Spennende og nyfikent, ja, men ikke i nærheten av så godt som vaginalt samleie. For damas del var det vel så vidt jeg forstod ikke direkte vondt, men hun fikk ikke all verden ut av det hun heller.

Så konklusjonen er at det er testet, og forkastet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2017 den 23.08, Trolltunge skrev:

Vaginalt! Helt greit for meg å aldri ha analt igjen, og hadde også vært helt greit å kunne viske bort at jeg har hatt det. Jeg vet hvordan det må gjøres for å ikke gjøre vondt, men det gir meg ingenting. 

Jeg blir egentlig litt skuffet over menn som sier at anal er best. At de foretrekker det som gir de fleste kvinner minst. Det er noe egoistisk over det som jeg ikke forbinder med god sex. 

Så hvis flertallet av menn får mest nytelse av anal bør jeg være skuffet over at kvinner foretrekker det som gir menn minst? Da er du en like stor egoist. Get over yourself..

--

Personlig syns jeg anal er turn of deluxe og har derfor aldri prøvd det, og kommer neppe til å prøve det, med mindre jeg skulle bli sammen med ei som liker det veldig godt selvsagt. 

Mvh mann.

 

Anonymkode: ffbf1...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis flertallet av menn får mest nytelse av anal bør jeg være skuffet over at kvinner foretrekker det som gir menn minst? Da er du en like stor egoist. Get over yourself..

--

Personlig syns jeg anal er turn of deluxe og har derfor aldri prøvd det, og kommer neppe til å prøve det, med mindre jeg skulle bli sammen med ei som liker det veldig godt selvsagt. 

Mvh mann.

 

Anonymkode: ffbf1...cf5

Hehe faktigst ganske godt poeng du har. Og når man i tillegg legger til at menn må slikke og fingre dama i lang tid for å gi henne orgasme, så burde jo damene gi noe tilbake.

Anonymkode: d56f2...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis flertallet av menn får mest nytelse av anal bør jeg være skuffet over at kvinner foretrekker det som gir menn minst? Da er du en like stor egoist. Get over yourself..

--

Personlig syns jeg anal er turn of deluxe og har derfor aldri prøvd det, og kommer neppe til å prøve det, med mindre jeg skulle bli sammen med ei som liker det veldig godt selvsagt. 

Mvh mann.

 

Anonymkode: ffbf1...cf5

Analsex som ikke er ønsket, og som kvinnen ikke er komfortabel med, kan medføre smerter og potensielle skader, så nei, jeg synes ikke det er like egoistisk å avslå det som det er å kreve det. Dersom en mann og kvinne er i et forhold, der han elsker det og hun hater det, så er han mest egoistisk dersom han forlanger det. Argumenter gjerne imot. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Analsex som ikke er ønsket, og som kvinnen ikke er komfortabel med, kan medføre smerter og potensielle skader, så nei, jeg synes ikke det er like egoistisk å avslå det som det er å kreve det. Dersom en mann og kvinne er i et forhold, der han elsker det og hun hater det, så er han mest egoistisk dersom han forlanger det. Argumenter gjerne imot. 

 Hadde kjæresten min fått sterke smerter av anal ville jeg selvsagt ikke hatt anal med henne, det hadde vært turn off. Om vi ser bort fra ytterpunktene med smerte og sterkt ubehag (med glidemiddel), der kvinnen får mest nytelse av vaginal, mannen mest nytelse av anal, men der hverken vaginal for mannen eller anal for kvinnen gir store plager, hva er forskjellen? Det er klart det er egoistisk av mannen dersom han vil ha analsex selv om han vet det gir dama store smerter. Det er da like egoistisk ikke å ville ha analsex når hun vet det gir mannen langt større nytelse?

Selv om jeg skulle finne på å ha analsex å finne ut at det gir meg langt større nytelse synes det hvert fall helt fjernt for meg å mene det er skuffende at hun foretrekker vaginalsex fordi jeg får størst nytelse av analen. Sex er like mye for meg som det er for henne. Likevel, personlig ville jeg lett ofret min egen nytelse og preferanse for å tilfredsstille henne gitt at det var en dame jeg elsket, men dersom hennes holdning var at min preferanse for analen, grunnet min egen nytelse, var en skuffelse, så hadde jeg nok reagert litt på holdningen hennes, men så har jeg heller ikke noen fetisj der hverken jeg eller en partner skal nyte mer enn den andre.

 

Anonymkode: ffbf1...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Hadde kjæresten min fått sterke smerter av anal ville jeg selvsagt ikke hatt anal med henne, det hadde vært turn off. Om vi ser bort fra ytterpunktene med smerte og sterkt ubehag (med glidemiddel), der kvinnen får mest nytelse av vaginal, mannen mest nytelse av anal, men der hverken vaginal for mannen eller anal for kvinnen gir store plager, hva er forskjellen? Det er klart det er egoistisk av mannen dersom han vil ha analsex selv om han vet det gir dama store smerter. Det er da like egoistisk ikke å ville ha analsex når hun vet det gir mannen langt større nytelse?

Selv om jeg skulle finne på å ha analsex å finne ut at det gir meg langt større nytelse synes det hvert fall helt fjernt for meg å mene det er skuffende at hun foretrekker vaginalsex fordi jeg får størst nytelse av analen. Sex er like mye for meg som det er for henne. Likevel, personlig ville jeg lett ofret min egen nytelse og preferanse for å tilfredsstille henne gitt at det var en dame jeg elsket, men dersom hennes holdning var at min preferanse for analen, grunnet min egen nytelse, var en skuffelse, så hadde jeg nok reagert litt på holdningen hennes, men så har jeg heller ikke noen fetisj der hverken jeg eller en partner skal nyte mer enn den andre.

 

Anonymkode: ffbf1...cf5

Da er du og jeg forsåvidt enig, det er bare det at selv om man gjør det riktig og "kan det", så medfører analen alltid noe smerte og en del ubehagelige forberedelser. Det er et helt annet "offer" enn annen sex, som stort sett ikke fordrer mer enn normal hygiene. Analsex ER noe annet, krever noe mer, selv når det ikke gir store plager. Så nei, det er ikke like egoistisk å avstå fra det! 

Jeg har det til tider, fordi mannen tenner på det, og fordi jeg liker at han tenner. Det er likevel ene og alene for ham, og jeg hadde gjerne stått over. Det gir meg ingenting, annet enn sår stump dagen etter, OG følelsen av å ha gjort noe for ham. Et kjærlighetsoffer, om man kan kalle det det. Jeg synes faktisk ikke det hadde vært egoistisk av meg å si nei, jeg synes jeg gir noe ekstra ved å si ja. Litt som om en mann hater å slikke, men likevel gjør det for damens skyld. Men ikke helt, ettersom det ikke er vondt å slikke. Verken under eller etter. Ikke krever slikking noe forberedelser av mannen i forkant heller. Så helt til sammenligning er det faktisk ikke. 

Hadde ikke du blitt litt skuffet dersom du og det du tilbyr din kvinne ikke hadde vært nok for henne, men hun foretrakk noe som ikke ga deg noe, eller som gjorde deg vondt? Altså ikke bare at hun likte det, men hun foretrakk faktisk det som ikke ga deg noe, eller som gjorde deg vondt. Kjenner du litt på den følelsen? 

 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trolltunge skrev:

Da er du og jeg forsåvidt enig, det er bare det at selv om man gjør det riktig og "kan det", så medfører analen alltid noe smerte og en del ubehagelige forberedelser. Det er et helt annet "offer" enn annen sex, som stort sett ikke fordrer mer enn normal hygiene. Analsex ER noe annet, krever noe mer, selv når det ikke gir store plager. Så nei, det er ikke like egoistisk å avstå fra det! 

Jeg har det til tider, fordi mannen tenner på det, og fordi jeg liker at han tenner. Det er likevel ene og alene for ham, og jeg hadde gjerne stått over. Det gir meg ingenting, annet enn sår stump dagen etter, OG følelsen av å ha gjort noe for ham. Et kjærlighetsoffer, om man kan kalle det det. Jeg synes faktisk ikke det hadde vært egoistisk av meg å si nei, jeg synes jeg gir noe ekstra ved å si ja. Litt som om en mann hater å slikke, men likevel gjør det for damens skyld. Men ikke helt, ettersom det ikke er vondt å slikke. Verken under eller etter. Ikke krever slikking noe forberedelser av mannen i forkant heller. Så helt til sammenligning er det faktisk ikke. 

Hadde ikke du blitt litt skuffet dersom du og det du tilbyr din kvinne ikke hadde vært nok for henne, men hun foretrakk noe som ikke ga deg noe, eller som gjorde deg vondt? Altså ikke bare at hun likte det, men hun foretrakk faktisk det som ikke ga deg noe, eller som gjorde deg vondt. Kjenner du litt på den følelsen? 

 

Nå tar du jo kun utgangspunkt i deg selv og at du hverken får noe ut av det eller får vondt av det. Klart at om om du kun skal ta utgangspunkt i deg selv, at du ikke liker det og syns det gjør kjempevondt så er det sikkert lett å tenke slik du gjør.

Angående det siste: spørsmålet ts stiller er hva man liker best, utover det står det ikke mye, så det er i grunn mest opp til tolkning hva ts egentlig spør om. Om vi snakker ren nytelse/stimulering for mannen er det ikke egoistisk å mene det gir sterkere nytelse med analsex, selv om ikke vaginalsex er noe dårlig av den grunn. Det må være lov å si at det kjennes bedre å bli sugd og ha analsex rent nytelsesmessig uten at man er noen egoist av den grunn, det er ikke akkurat slik at man kan bestemme seg for hva som stimulerer nervene best. 

Om jeg ikke hadde vært bra nok for min kvinne hadde jeg blitt skuffet, men om hun foretrakk tungen min foran utstyret mitt hadde det vært en ærlig sak, og ikke noe hun kunne styre. 

Anonymkode: ffbf1...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...