Gå til innhold

*Jeg blir singel resten av livet fordi*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 hours ago, SunnivaOslo said:

Jeg er singel fordi de fleste menn er som deg TS . Dere går bare etter de peneste og ignorer oss mindre pene.

Er 30 år og vært singel siden jeg var i begynnelsen av 20 årene. Er normalvektig og feminin men ikke pen.

Eller er du singel fordi du har for dårlig selvtillit?  Det er virkelig ikke sånn at det kun er de peneste damene som har kjæreste.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutes ago, AnonymSjiraff said:

Eller er du singel fordi du har for dårlig selvtillit?  Det er virkelig ikke sånn at det kun er de peneste damene som har kjæreste.

Man kan ha all verdens selvtillit så lenge man ikke er pen nok for noen mann. Man synes ikke og teller heller ikke som hunkjønn. 

Anonymkode: 7d77b...dd8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ha all verdens selvtillit så lenge man ikke er pen nok for noen mann. Man synes ikke og teller heller ikke som hunkjønn. 

Anonymkode: 7d77b...dd8

Naturlig utvelgelse. Evolusjon. Ikke hat spillerne, hat spillet. Men du får ikke gjort så veldig mye med det. Du kan bare delta eller gi deg (tape). 

Anonymkode: 8bfbf...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Man kan ha all verdens selvtillit så lenge man ikke er pen nok for noen mann. Man synes ikke og teller heller ikke som hunkjønn. 

Anonymkode: 7d77b...dd8

Aldri møtt noen kvinner som ikke er pen nok for noen menn. Hvor ofte møter du slike kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymSjiraff said:

Aldri møtt noen kvinner som ikke er pen nok for noen menn. Hvor ofte møter du slike kvinner?

Nettopp. Du enser dem ikke.

Anonymkode: 7d77b...dd8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planla å være singel hele livet fordi jeg ikke ønsker barn, men plutselig dukket det opp en likandes fyr som heller ikke vil ha barn. Om vi går fra hverandre, kan det jo hende at jeg blir værende singel. 

Anonymkode: 75569...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Nettopp. Du enser dem ikke.

Anonymkode: 7d77b...dd8

Er det noen jeg hadde lagt merke til så var det en med veldig spesielt utseende.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 38år, kommer til å bli single lenge tror jeg. Trives så godt i eget selskap, disponere tiden min som jeg vil selv uten å ta så mye hensyn til andre. Å få seg en kjæreste/partner handler om så mye, ikke bare kvinnen i seg selv. Du skal kanskje bli kjent med hennes omkrets etc, delta på ting. Friheten har blitt for stor for meg, så skal virkelig være verdt det om jeg velger å gå inn i et kjæresteforhold; samboerskap ønsker jeg ikke i første omgang, eller kanskje i det heletatt.

Dere som kaller dere stygge/ikke så pene, utseendet er ikke alt. Personligheten er det viktigste :) Men såklart man må like hele pakken. Barbies som bare tenker på hvordan de ser ut er ikke så veldig spennende...

Anonymkode: 849aa...56b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sikter for høyt. Eller jeg sikter ikke, men blir automatisk interessert bare i de flotte jentene. Jeg skulle ønske det ikke var slik, men utseende på jenta avgjør mye om jeg blir interessert eller ei. I tillegg har jeg en dragning mot de som er yngre enn meg, kanskje litt for mye yngre. Og jeg har selvinnsikt nok til å skjønne at de ikke vil ha meg, og jeg kan ikke tvinge meg til å forandre hvem jeg blir tiltrukket av.

Hva med deg, hvorfor blir du singel resten av livet?

Anonymkode: 08a5c...2e9

Fordi jeg er alt for sjalu og kommer til å ødelegge forholdet jeg er i pga det. Etter det vil ingen ha ei feit kjerring på snart 30. 

Anonymkode: 6ccee...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du kan tro meg på at jeg hater at jeg er slik. Men søker du bare de kjekkeste mennene?

Anonymkode: 08a5c...2e9

Nope. Går ikke etter noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Eller er du singel fordi du har for dårlig selvtillit?  Det er virkelig ikke sånn at det kun er de peneste damene som har kjæreste.

Det hjelper ikke ha selvtillit eller god personlighet. Det hjelper kun hvis man er mann.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutes ago, SunnivaOslo said:

Det hjelper ikke ha selvtillit eller god personlighet. Det hjelper kun hvis man er mann.

Selvsagt hjelper det å ha god selvtillit og ha god personlighet om man som kvinne ønsker seg kjæreste. Det som derimot hindrer en fra å få kjæreste er om man går rundt og tenker "jeg er for stygg til å få kjæreste så er ikke vits i å date noen menn". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Selvsagt hjelper det å ha god selvtillit og ha god personlighet om man som kvinne ønsker seg kjæreste. Det som derimot hindrer en fra å få kjæreste er om man går rundt og tenker "jeg er for stygg til å få kjæreste så er ikke vits i å date noen menn". 

Fint det. Men når man faktisk har prøvd å være "åpen og sosial"med menn og det ikke fungerer så er det kanskje ikke så lett å gå rundt å tenke annerledes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singel fordi jeg bor så øde at det kun er etablerte familier som bor her. Jeg liker meg best hjemme og i eget selskap - da lader jeg best opp etter en hektisk hverdag. I tillegg føler jeg meg ofte kvalt i forhold, så det ender med at jeg dumper de tilslutt etter kort tid eller før datingen er blitt så seriøs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forblir singel fordi brent barn skyr ilden. Kvinnfolk har bare vært roten til ulykke og smerter. Skal aldri slippe en kvinne inn i mitt hjerte igjen. 

Anonymkode: 4db5d...405

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Det hjelper ikke ha selvtillit eller god personlighet. Det hjelper kun hvis man er mann.

Jo, dette hjelper vel uansett, uavhengig av kjønn..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, stf said:

Jo, dette hjelper vel uansett, uavhengig av kjønn..:)

Kun hvis man er ansett som pen. 

Anonymkode: 7d77b...dd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kun hvis man er ansett som pen. 

Anonymkode: 7d77b...dd8

Nei, det tror jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...