Gå til innhold

*Jeg blir singel resten av livet fordi*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sikter for høyt. Eller jeg sikter ikke, men blir automatisk interessert bare i de flotte jentene. Jeg skulle ønske det ikke var slik, men utseende på jenta avgjør mye om jeg blir interessert eller ei. I tillegg har jeg en dragning mot de som er yngre enn meg, kanskje litt for mye yngre. Og jeg har selvinnsikt nok til å skjønne at de ikke vil ha meg, og jeg kan ikke tvinge meg til å forandre hvem jeg blir tiltrukket av.

Hva med deg, hvorfor blir du singel resten av livet?

Anonymkode: 08a5c...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går på AAP på femte året. Jeg kommer aldri til å få meg en jobb, jeg er ikke spesielt pen og jeg har ellers mange dårlige egenskaper.

Anonymkode: ddf1d...082

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg traff min nåværende kjæreste, tenkte jeg at jeg kom til å være singel resten av livet fordi jeg er alt for glad i å sitte hjemme og alt for glad i å være alene til at noen ville giddet det. Pluss at jeg har alt for mye bagasje... Utrolig nok klarte jeg å treffe en som var like "kjedelig" som meg... 

Aldri si aldri folkens ;)

Endret av altflyter
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, altflyter said:

Før jeg traff min nåværende kjæreste, tenkte jeg at jeg kom til å være singel resten av livet fordi jeg er alt for glad i å sitte hjemme og alt for glad i å være alene til at noen ville giddet det. Pluss at jeg har alt for mye bagasje... Utrolig nok klarte jeg å treffe en som var like "kjedelig" som meg... 

Aldri si aldri folkens ;)

Men du har sikkert jobb osv?

Anonymkode: ddf1d...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å være singel resten av livet enn å nøye seg med noe som er for dårlig.

Anonymkode: 309fd...f83

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sikter for høyt. Eller jeg sikter ikke, men blir automatisk interessert bare i de flotte jentene. Jeg skulle ønske det ikke var slik, men utseende på jenta avgjør mye om jeg blir interessert eller ei. I tillegg har jeg en dragning mot de som er yngre enn meg, kanskje litt for mye yngre. Og jeg har selvinnsikt nok til å skjønne at de ikke vil ha meg, og jeg kan ikke tvinge meg til å forandre hvem jeg blir tiltrukket av.

Hva med deg, hvorfor blir du singel resten av livet?

Anonymkode: 08a5c...2e9

Jeg regner ikke automatisk med at jeg blir singel resten av livet. Men jeg er også en som bare blir interessert i menn jeg synes er kjekke. Og de fleste menn er jo ikke kjekke. :P  Så litt vanskelig å finne noen kjekke menn som er singel i 40-åra, som også har en bra personlighet. Men det kan jo hende den berømt nåla tindrer foran nesen min en dag.

Anonymkode: 250ee...431

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sikter for høyt. Eller jeg sikter ikke, men blir automatisk interessert bare i de flotte jentene. Jeg skulle ønske det ikke var slik, men utseende på jenta avgjør mye om jeg blir interessert eller ei. I tillegg har jeg en dragning mot de som er yngre enn meg, kanskje litt for mye yngre. Og jeg har selvinnsikt nok til å skjønne at de ikke vil ha meg, og jeg kan ikke tvinge meg til å forandre hvem jeg blir tiltrukket av.

Hva med deg, hvorfor blir du singel resten av livet?

Anonymkode: 08a5c...2e9

Kanskje du burde holde deg til de som er godt over den seksuelle lavalder?

Anonymkode: 394ff...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde holde deg til de som er godt over den seksuelle lavalder?

Anonymkode: 394ff...900

Det gjør jeg jo. Har du noe grunnlag for å si noe annet? Du vet jo ikke min alder. Jeg kunne ha vært 50 og gått for de på 25. Da snakker vi for ungt.

Anonymkode: 08a5c...2e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives altfor godt alene :) jeg er mer typen til å ha gode vennskap. Romantikk og drama og bonusbarn og huslån og "henting i bhg" orker jeg ikke tanken på...

Endret av AmandaVI
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømt til et liv i ensomhet siden alle menn hater meg. Kan muligens dra til Thailand og kjøpe meg en thaimann med liten tiss. Er dog ikke så desp enda. 

Anonymkode: d5803...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er den svært uheldige kombinasjonen altfor høy, kraftig kroppsbygning og små trekanta pupper. I tillegg uvanlig stygt ansikt. Og så er jeg kjempeklønete sosialt. Prøver å prate med menn, men får inntrykk av at de bare vil vekk fort som mulig. De svarer høflig, men ignorerer meg også, og stiller aldri oppfølgingsspørsmåø. Og så får jeg gjerne se deres reaksjon når venninnene mine prater med dem. Et hav av forskjell på mottagelsen. Etterpå får jeg høre "må jo bare ha litt selvtillit, da" ehhhhhhhh

Anonymkode: 7d77b...dd8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt for deg. Da får du bare forbli singel da. Eller så kan du evn operere deg i ansiktet, starte å trene, ta solbruningsspray og komme opp på dems level i attraktivitet :)

Anonymkode: ebe8b...a5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi de fleste menn er som deg TS . Dere går bare etter de peneste og ignorer oss mindre pene.

Er 30 år og vært singel siden jeg var i begynnelsen av 20 årene. Er normalvektig og feminin men ikke pen.

Endret av SunnivaOslo
Autocorrect
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg antageligvis aldri kommer til å treffe ei jente som har tilsvarende interesser, som ikke allerede har type og som faktisk blir interessert i meg. Stort sett tar jenter ett blikk på meg, tenker "NOPE" og prøver å komme seg bort så fort som mulig.

Anonymkode: ffdf0...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du har sikkert jobb osv?

Anonymkode: ddf1d...082

Jeg hadde ikke det da jeg traff ham. Jeg hadde et så rævkjørt liv som det er mulig å forestille seg faktisk. Det ordnet seg til slutt. Alt jeg trodde var umulig å oppnå. Det skjedde til slutt, så tro meg. Ingen grunn til å gi opp selv om det virker håpløst akkurat nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg antageligvis aldri kommer til å treffe ei jente som har tilsvarende interesser, som ikke allerede har type og som faktisk blir interessert i meg. Stort sett tar jenter ett blikk på meg, tenker "NOPE" og prøver å komme seg bort så fort som mulig.

Anonymkode: ffdf0...21a

Kanskje på tide å ta seg en tur til frisøren og hudpleier og nappe brynene dine litt, i værstefall gro skjegg om ansiktsformen din er så ufyselig som du skal ha det til? Og prøve litt andre interesser og hobbyer hvor du kan møte flere kvinner :) Det er håp for alle! 

Anonymkode: ebe8b...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv en bekjent av meg som er verdens styggeste og ekleste person uten personlig hygiene har hatt kjæreste.

Anonymkode: c6145...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg er singel fordi de fleste menn er som deg TS . Dere går bare etter de peneste og ignorer oss mindre pene.

Er 30 år og vært singel siden jeg var i begynnelsen av 20 årene. Er normalvektig og feminin men ikke pen.

Og du kan tro meg på at jeg hater at jeg er slik. Men søker du bare de kjekkeste mennene?

Anonymkode: 08a5c...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...