Gå til innhold

Kattunger som gisper etter luft høylytt med tunga ute akkuratt som bikkjer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det etter herjing og leking eller kommer det bare sånn plutselig? Hvis det er etter leking. så kan det være så enkelt som at de blir litt overopphetet og må puste fort for å få ned kroppstemperaturen. Hvis det er helt ut av det blå ville jeg kontaktet dyrlegen. Det er ikke normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjesper de når det skjer?

Anonymkode: 1e72b...064

Nei, de ligger helt i ro i kassen sin, er ca 2 uker gamle. De puster og peser, nyser av og til rett etter, kan det da ha noe med at de kanskje er forkjølet?

1 minutt siden, kira87 skrev:

Er det etter herjing og leking eller kommer det bare sånn plutselig? Hvis det er etter leking. så kan det være så enkelt som at de blir litt overopphetet og må puste fort for å få ned kroppstemperaturen. Hvis det er helt ut av det blå ville jeg kontaktet dyrlegen. Det er ikke normalt.

Nei de ligger helt i ro, er ca 2 uker. Ja det er helt ut av det blå, så ringer kanskje en dyrlege og hører

Anonymkode: 3d954...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de ligger helt i ro i kassen sin, er ca 2 uker gamle. De puster og peser, nyser av og til rett etter, kan det da ha noe med at de kanskje er forkjølet?

Nei de ligger helt i ro, er ca 2 uker. Ja det er helt ut av det blå, så ringer kanskje en dyrlege og hører

Anonymkode: 3d954...956

Å kanskje ringe enn veterinær høres ikke smart ut. Kattunger har ikke så veldig god motstandskraft mot luftveisinfeksjoner, så det smarte er ikke "å kanskje ringe en dyrlege". Det smarte er å ta ungene med og fysisk oppsøke en veterinær.

Anonymkode: 1c205...417

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KANSKJE ringe dyrlege? En så liten kattunge dør fort (veldig fort) hvis den blir syk, så du ringer dyrlege med en gang du tenker jeg. 

Anonymkode: e1bd6...6b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noen sier skal "kanskje" så er det noen ganger at de mener at de faktisk "skal", dere må roe dere mange hakk ned her, dere virker svært desperate etter å finne noe å hakke ned på. Han skal ringe veterinær om det er behov, relax....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Kontakt dyrlege. Jeg ville sjekket dem relativt kjapt. 

 

Min katt peser om den får orm. Jeg vet kattunger kan få orm av moren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, TigerGutten skrev:

Når noen sier skal "kanskje" så er det noen ganger at de mener at de faktisk "skal", dere må roe dere mange hakk ned her, dere virker svært desperate etter å finne noe å hakke ned på. Han skal ringe veterinær om det er behov, relax....

Det er faktisk ikke en selvfølge at folk ringer dyrlege. Slitsomt vettu. 

Anonymkode: e1bd6...6b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Nei, de ligger helt i ro i kassen sin, er ca 2 uker gamle. De puster og peser, nyser av og til rett etter, kan det da ha noe med at de kanskje er forkjølet?

Ta de med til dyrlege så raskt som mulig, dyrlegevakta er åpen på kveld/natt. Om de er forkjøla eller har infeksjoner kan det gå kort tid før de ikke klarer seg, det kan også være noe som ikke har utviklet seg slik det skal og de kan ha det vondt, så vær så snill og få de til dyrlegen så raskt som mulig.

Anonymkode: 41d85...032

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2017 den 4.57, AnonymBruker skrev:

Kattene dør før TS får ut fingeren. Fy f!😭

Anonymkode: 1b26a...54a

Herregud for et drama! Mangler du problemer i livet?

Anonymkode: 3cb30...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Herregud for et drama! Mangler du problemer i livet?

 Anonymkode: 3cb30...bd0

 Kattene har det jo tydeligvis ikke greit i det heile tatt!         

 Men tråd-starter gidder tydeligvis ikke å gjøre noe, men vil heler henge her på Kvinneguiden... 

Anonymkode: 5f7cc...344

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2017 den 21.01, AnonymBruker skrev:

 Kattene har det jo tydeligvis ikke greit i det heile tatt!         

 Men tråd-starter gidder tydeligvis ikke å gjøre noe, men vil heler henge her på Kvinneguiden... 

Anonymkode: 5f7cc...344

Gi deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På Monday, September 18, 2017 den 17.06, AnonymBruker skrev:

 Er dette normalt eller hva kan dette skyldes?

 Anonymkode: 3d954...956

 Har dere kommet dere til dyrlegen enda?         

 Har dere funnet ut hva som egentlig er galt ?    

 :bond:

Anonymkode: 5f7cc...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

Har helt glemt at jeg skrev her. Kattene var bare litt småforkjølet og er i toppform nå. 👍 Dro til lege samme kveld

Anonymkode: 3d954...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Har helt glemt at jeg skrev her. Kattene var bare litt småforkjølet og er i toppform nå. 👍 Dro til lege samme kveld

Anonymkode: 3d954...956

Så bra ☺️

Anonymkode: e1bd6...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...