Gå til innhold

Penistråd nr.3489 For de som mener at jo større jo bedre, ring denne mannen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men er ganske tydelig at kvinner liker de større litt bedre. Det er jo kjipt. 

Anonymkode: 39819...d43

Da får du tro det. Det er omtrent som å si at alle hundeelskere kun liker labradorer, men Ok.

Alle hundeeiere ønsket seg egentlig en labrador! Det er bare de man kan elske!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Rotemor skrev:

Da får du tro det. Det er omtrent som å si at alle hundeelskere kun liker labradorer, men Ok.

Alle hundeeiere ønsket seg egentlig en labrador! Det er bare de man kan elske!

Jeg vet det. En liten penis er et dårlig utgangspunkt for å imponere. Det snakkes om at man må kompensere for det man har. Sier seg selv at det ikke er noe positivt. 

Anonymkode: 39819...d43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det. En liten penis er et dårlig utgangspunkt for å imponere. Det snakkes om at man må kompensere for det man har. Sier seg selv at det ikke er noe positivt. 

Anonymkode: 39819...d43

Ok. Du kan grave videre eller la være. Opp til deg og ikke penisen din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rotemor skrev:

Ok. Du kan grave videre eller la være. Opp til deg og ikke penisen din.

Ikke noe annet valg :/ 

Anonymkode: 39819...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe annet valg :/ 

Anonymkode: 39819...d43

Ok. Alle hundeeiere ønsker seg egentlig en labrador.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rotemor skrev:

Ok. Alle hundeeiere ønsker seg egentlig en labrador.

:( 

Anonymkode: 39819...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det. En liten penis er et dårlig utgangspunkt for å imponere. Det snakkes om at man må kompensere for det man har. Sier seg selv at det ikke er noe positivt. 

Anonymkode: 39819...d43

Lær deg å bruke det du har (altså den penisen du har), istedenfor å sutre, så skal du se du kommer mye lenge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SlemUlv skrev:

Lær deg å bruke det du har (altså den penisen du har), istedenfor å sutre, så skal du se du kommer mye lenge. 

Ser ikke poeng i bruke det jeg har hvis det ikke blir godt mottatt. Dødfødt. 

Anonymkode: 39819...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:( 

Anonymkode: 39819...d43

Du burde snakke med psykolog. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Evilposelos skrev:

Du burde snakke med psykolog. 

Det kommer ikke til å endre det faktum at større generelt er bedre. Kjipt at dette skal ses på som et mentalt problem når det åpenbart er et fysisk et. Hvordan kan terapi hjelpe? Hjernevask? Ville følt meg som en narr.

Anonymkode: 39819...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke til å endre det faktum at større generelt er bedre. Kjipt at dette skal ses på som et mentalt problem når det åpenbart er et fysisk et. Hvordan kan terapi hjelpe? Hjernevask? Ville følt meg som en narr.

Anonymkode: 39819...d43

Det er et mentalt problem. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke til å endre det faktum at større generelt er bedre. Kjipt at dette skal ses på som et mentalt problem når det åpenbart er et fysisk et. Hvordan kan terapi hjelpe? Hjernevask? Ville følt meg som en narr.

Anonymkode: 39819...d43

Det er et mentalt problem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke til å endre det faktum at større generelt er bedre. Kjipt at dette skal ses på som et mentalt problem når det åpenbart er et fysisk et. Hvordan kan terapi hjelpe? Hjernevask? Ville følt meg som en narr.

Anonymkode: 39819...d43

Du har et mentalt problem, den eneste sannheten er din sannhet og om noen sier deg imot, ignorerer du det, men når noen bekrefter det du synes,  mener plutselig alle det. Du ser bare din sannhet. 

Om du går til psykolog kan det hjelpe deg med å stå opp fra søla, få bedre selvtillit og slutte å fokusere så intenst på pikken din.  Du skal se det kommer flere damer da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Evilposelos skrev:

Du har et mentalt problem, den eneste sannheten er din sannhet og om noen sier deg imot, ignorerer du det, men når noen bekrefter det du synes,  mener plutselig alle det. Du ser bare din sannhet. 

Om du går til psykolog kan det hjelpe deg med å stå opp fra søla, få bedre selvtillit og slutte å fokusere så intenst på pikken din.  Du skal se det kommer flere damer da.

Kommer aldri til å føle meg noe annet enn underlegen pga av størrelsen. Umulig å bygge seksuell selvtillit med. Da må jeg akseptere at jeg er underlegen, men skal jeg gjøre det så vil jeg helst ikke ha noe med sex å gjøre. Det er ikke så lett. :/

Anonymkode: 39819...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men er ganske tydelig at kvinner liker de større litt bedre. Det er jo kjipt. 

Anonymkode: 39819...d43

Det får vi bare leve med. Vi menn foretrekjer jo større pupper framfor små. Så hva er problemet?

 

Anonymkode: ab2ac...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ganske umulig å ha sex med en mann som som har så stor penis. For det første så kommer det til å gjøre vondt og for det andre så er det fort å revne når penis er så enorm. Nei takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange menn gjør feil i en slik debatt:

- Legger altfor mye vekt på penis som den store tilfredsstilleren. Ettersom penis betyr så mye for dem selv, tror de automatisk at det samme gjelder kvinnen. Det at størrelsen kommer et stykke ned på listen av mest viktige kvaliteter både når det gjelder forhold og sex, overser man glatt. Vitenskapelige fakta må vike fordi det ikke passer eget verdensbilde.

- Legger altfor mye vekt på de negative hendelsene, som på en måte bekrefter eget negative syn, og overser de positive hendelsene. Et eksempel er jo når kvinner på KG forteller at de har hatt god sex med små peniser. Da teller de ikke, eller de lyver. Noe som igjen sørger for at disse kvinnene til slutt ikke gidder å ytre seg. Mens med en gang en debattant kommer inn og bedyrer hun liker store peniser, så er dette nok et bevis.

- Legger for mye negativitet i det å være liten. Akkurat som ordet søt, har liten blitt et negativt ord vi frykter. Jeg VET at ordet liten ikke alltid blir ment negativt. Det er synd det er blitt så negativt ladet. Det beskriver jo tross alt kun en størrelse, ikke seksuelle evner. Det er mange kvinner som vet hvordan de kan ha god sex med små.

- Tar for gitt at noen kvinners egne opplevelser går foran vitenskapelige studier. At noen kvinner forteller deg at du er hennes minste, forteller kun at du er hennes minste. Ikke at snittet er gjort kunstig høyt av myndighetene for å tekkes usikre menn. Logikken er åpenbar. De med normale eller små, som er usikre på seg selv, vil ikke gå ut på by'n på samme måte som resten. De er redde for latterliggjørelse, og at en ny negativ opplevelse vil grave dem enda lengre ned. En frykt som mest sannsynlig er ubegrunnet. Og finner man en som ikke passer, prøver man igjen. Akkurat som ved vanlig dating. 

- Graver seg ned. Tar man ikke sjansen, får man heller ikke de gode opplevelsene. Og tilbringer man mye tid online, vil man alltid finne noe som bekrefter sin største frykt. Spesielt fra sider som sponses av penisforstørringsbransjen som har gjort seg styrtrike på menns usikkerhet. Jeg har sett mange grafer fra slike sider bli delt her også. Som forteller oss at helt normale peniser ikke duger, og større er bedre. Løp og kjøp!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å ikke hate noe som ikke får noe kjærlighet

Anonymkode: 39819...d43

 

Størrelsen på kølla er langt langt nede på prioriteringslisten når de fleste kvinner søke make. 

Det finnes langt viktigere kvaliteter ; humor, selvtillit, kjemi, sosial kompetanse, tilstedeværelse, empati, sjarm, intelligens, interesser, hygiene, evnen til å yte omsorg og kjærlighet. For å nevne noen.

Om man ikke innehaver noe av dette derimot så stiller man nok relativt dårlig på datingmarkedet uavhengig av om man har 12cm penis eller 20cm.

I de mest folkerike landene i verden er 10-11cm penis i erigert tilstand gjennomsnittet men romantikken går jo åpenbart så det suser der. 

Om man tror alt i livet handler om hvor stor penis man har og at ens selvtillit avhenger av dette organet så bør man jobbe seg ut av denne selvdestruktive tankegangen først som sist. Dette er irrasjonelle tanker som har liten virkelighetsforankring.

Om man ikke greier dette så kan en kirurgisk penis forlengelse være en ide - men du kommer neppe til å dra flere damer av den grunn, det eneste du vil oppnå er at du kanskje føler deg bedre med deg selv.

Selv tenker jeg den beste løsningen er å gå til en psykolog som kan hjelpe deg skape gunstigere holdninger om deg selv og din kropp.

Foreslår du slutter tenke så mye på pikk og heller prøver utvikle deg på andre områder - dette er mye viktigere for fremtidsprospektene dine og med tanke på selvrealisering. Det hjelper ingen å grave seg ned

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare synd større blir favorisert :( 

Anonymkode: 39819...d43

Hvorfor er det synd? Sånn er det bare. Jo mer sjokolade jo bedre, jo større julegave jo bedre, jo større pikk jo bedre. Det er sånn anatomien til kvinner er at større penis gir mer nytelse. Er bare bra for kvinner det!

Anonymkode: d3640...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...