Gå til innhold

Pebz & Dennis


jegerenenhjørning

Anbefalte innlegg

De lager underholdning for barn, og nivået er deretter, men er det bare jeg som er overlykkelig for at de unge som kanskje ikke alltid er de kuleste har noen som Preben og Dennis å se opp til? <3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, ricecrispies skrev:

De er fine de. Noobwork også. 

Ja! Fler av disse! Mindre rosabloggere!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 time siden, miagunda skrev:

Fine? Stygge ord og skriking. Sønnen min får ikke se det.

Er du sikker på at vi snakker om de samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ricecrispies skrev:

Er du sikker på at vi snakker om de samme?

Ja, er fullstendig sikker. De hyler og skriker og bruker stygge ord. Har dataen i stua så har hørt nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, miagunda skrev:

Ja, er fullstendig sikker. De hyler og skriker og bruker stygge ord. Har dataen i stua så har hørt nok.

Jeg foreslår at du ser minst fem av videoene deres, og setter deg inn i hva det handler om og hva de står for :) Alle foreldre jeg har snakket med har blitt mektig imponerte etter å ha blitt litt bedre kjent med dem

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miagunda skrev:

Ja, er fullstendig sikker. De hyler og skriker og bruker stygge ord. Har dataen i stua så har hørt nok.

Hva tillater du egentlig dine barn /ungdommer å se hvis de ikke får se Prebz og Dennis egentlig? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen episoder. Det som er bra er at de er antihelter på et vis,  nerdete på en bra måte. Jeg liker at de har selvironi og humor. På mange måter motsatsen til rosabloggere. Tror mange gutter kan kjenne seg igjen i dem. Bra moral at man man kan ha suksess og samtidig fremstå normal.

Litt tendenser til overspilling slik jeg som voksen ser det, men det tror jeg barn bare finner morsomt, det skal tross alt være humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, elisaday skrev:

Hva tillater du egentlig dine barn /ungdommer å se hvis de ikke får se Prebz og Dennis egentlig? 

Han er bare 7 år snart 8 og det jeg har hørt er nok. Hvem er dum og mest på fylla er vel ikke akkurat noe for barn, hver sin lyst må jeg si.

Endret av miagunda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, miagunda skrev:

Han er bare 7 år og det jeg har hørt er nok.

Ok. Lykke til med å skjerme ham fra alt du finner uakseptabelt resten av livet 👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, elisaday skrev:

Ok. Lykke til med å skjerme ham fra alt du finner uakseptabelt resten av livet 👍

Ja. Skal lære han å spille gta snart også, det hadde vel vært passende det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, miagunda skrev:

Ja. Skal lære han å spille gta snart også, det hadde vel vært passende det.

Mye bedre enn prebz og dennis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/18/2017 den 17.23, CecilieX skrev:

Jeg har sett noen episoder. Det som er bra er at de er antihelter på et vis,  nerdete på en bra måte. Jeg liker at de har selvironi og humor. På mange måter motsatsen til rosabloggere. Tror mange gutter kan kjenne seg igjen i dem. Bra moral at man man kan ha suksess og samtidig fremstå normal.

Litt tendenser til overspilling slik jeg som voksen ser det, men det tror jeg barn bare finner morsomt, det skal tross alt være humor.

Ja! Det synes jeg var godt beskrevet. Jeg liker at de ikke er "de kule gutta", men samtidig viser at man kan ha suksess, og være godt likt uten å være stereorypisk populær kid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
30 minutter siden, jegerenenhjørning skrev:

Ja! Det synes jeg var godt beskrevet. Jeg liker at de ikke er "de kule gutta", men samtidig viser at man kan ha suksess, og være godt likt uten å være stereorypisk populær kid. 

Liker også dem. Barna mine er også begeistret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Barna mine liker også disse to, men får ikke se på dem. Di roper, skriker, banner og har så mange challenge som er så teit at det er latterlig. 

Etter barna mine begynte å se på dem, så begynte di faktisk å rope når di spiller hjemme her. Roper og banner værre, fordi det er det Prebz og Dennis gjør. 

Overhode ikke gode forbilder for barn. 

Det er faktisk en grunn til at det kun var noobwork som var med på en eller annen spillemesse i fjor, fordi han ikke banner og roper værre enn værst på videoene sine. 

Husker faktisk det var en eller annen reportasje eller noe lignende der dette var et tema, at disse to ikke er et godt forbilde for barn. 

Mine barn er 7 og snart 11. Di får se på mye, men ikke di to tullingene der 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bloggheksa skrev:

Barna mine liker også disse to, men får ikke se på dem. Di roper, skriker, banner og har så mange challenge som er så teit at det er latterlig. 

Etter barna mine begynte å se på dem, så begynte di faktisk å rope når di spiller hjemme her. Roper og banner værre, fordi det er det Prebz og Dennis gjør. 

Overhode ikke gode forbilder for barn. 

Det er faktisk en grunn til at det kun var noobwork som var med på en eller annen spillemesse i fjor, fordi han ikke banner og roper værre enn værst på videoene sine. 

Husker faktisk det var en eller annen reportasje eller noe lignende der dette var et tema, at disse to ikke er et godt forbilde for barn. 

Mine barn er 7 og snart 11. Di får se på mye, men ikke di to tullingene der 

Godt vi er flere som ser dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Noobwork er et bedre forbilde for barn. Han er veldig nøye med språket og hvordan han fremstår. Kjempeflink.

Når det er sagt, så digger både jeg og sønnen min P o D. Synes de er morsomme. ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Bloggheksa skrev:

Barna mine liker også disse to, men får ikke se på dem. Di roper, skriker, banner og har så mange challenge som er så teit at det er latterlig. 

Etter barna mine begynte å se på dem, så begynte di faktisk å rope når di spiller hjemme her. Roper og banner værre, fordi det er det Prebz og Dennis gjør. 

Overhode ikke gode forbilder for barn. 

Det er faktisk en grunn til at det kun var noobwork som var med på en eller annen spillemesse i fjor, fordi han ikke banner og roper værre enn værst på videoene sine. 

Husker faktisk det var en eller annen reportasje eller noe lignende der dette var et tema, at disse to ikke er et godt forbilde for barn. 

Mine barn er 7 og snart 11. Di får se på mye, men ikke di to tullingene der 

DE! Deeeee!

 

"Di" er eiendomspronomen, som i "katta di", "jenta di". Dersom du kan bytte ut "di" med "din", skal du skrive "di" ("katta di"/"katten din") ellers "de".

 

 

(Beklager, men måtte, fikk helt spader av å lese innlegget)

 

Heter dessuten "overhodet" og "verre" også.... "overhode" betyr sjef.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...